saha
Kvinna ·
Vi som ska göra bröstförstoring april 2014
Hej tjejer!
Hittade ingen tråd för oss som ska göra bröstförstoring i april så gjorde en här där vi kan diskutera och tagga tillsammans! Själv opereras jag den 16 april på KKAB i Falköping, sååå taggad!!! Någon mer som ska opereras där samma dag kanske??
Puss på er!
Sortera efter

saha
Kvinna ·

Ängen
Kvinna ·
Ängen:sköterska träffade jag, men jag hade ju min i Göteborg. Skulle tro att du få sköterska ändå men om du vill är det säkert inga problem att få träffa Stefan :)

Choklad1
Kvinna ·

Choklad1
Kvinna ·

Mandelblom
Kvinna ·
Nu är jag hemma igen, så himla skönt att det är över, har varit så spänd inför det hela. Opades igår kl 11 på Proforma och sov nästan hela dan och natten. I förmiddags tog jag mig hem med flyget och hämtades av maken och i eftermiddag har jag sovit jättemycket. Någon mer som är så trött? Har ont mycket också och tar två alvedon (500mg per styck) var 6:e timme, men har även tagit en tramadol (tradolan) eftersom det kändes som att alvedonen inte gjorde någon nytta. Hoppas smärtan avtar snart. Har fått en bandagerulle mellan brösten för att implantaten ville gå ihop och en bh på och det kliar lite. Men är så glad att det är över och att jag vågade!!!

Boobs2014
Kvinna ·

boopies
Kvinna ·

Bara-jag
Kvinna ·

AlexC
Kvinna ·

Choklad1
Kvinna ·
Jag blev oxå supertrött efter. Sov mitt på dan, vilket jag aldrig gör annars. Blev piggare när jag tog mindre mediciner.
Jag tappar känseln till & från på båda brösten. Oftast är det undersidan som "domnar bort". Känns som man tar på hud som sover....
Till mig sa dom att det var bra att hålla igång. Inga tunga lyft men att jag skulle röra mig mycket. Jag tar det verkligen inte lugnt. Var tom på Ullared i 2 dagar nu i helgen! Gick kanon. Men igår städade jag som bare den & det fick jag ju känna av sen. Spända bröst som värkte. Det gick över i alla fall.

Smika
Kvinna ·

boopies
Kvinna ·

Vitchoklad
Kvinna ·
Jag har gått från att träna 2 ggr/dag (elitidrottare) till NOLL träning, inte ens lyfta en jävla flyttkartong (flyttar ju självklart mitt i detta) så jag känner verkligen igen mig.
Jag körde på ändå ganska hårt igår och min efter operations-BH åkte upp och låg över stygnen så då fick jag redigt ont i stygnen och på utsidan av brösten igårkväll, såpass ont att jag verkligen blev orolig. Men det är nog ingen fara - blodcirkulation förbättrar ju läkningsprocessen så jag tänker på "aktiv vila" typ :)
Tyvärr är det som du säger skitsvårt att inte röra på sig, jag som är van vid att träna och äta mycket rör nu inte på mig alls men äter typ lika mycket, känner mig tjock, fet och allmänt lat. Tror att jag fått någon efter operations-depression light.

Boobs2014
Kvinna ·
Jag är nu inne på 3 dygnet efter operationen.
När ungefär kan man förvänta sig att tuttarna mjuknar till sig och börjar droppa?
För har just nu madonnastrutar och det är verkligen inte så attraktivt haha! Och det blir lite svårt att gömma i skolan nästa vecka när jag "ska ut bland folk" hahah...

Bara-jag
Kvinna ·
Jaa då får jag börja träna! Antar att jag startar med pw och benträning och känner mig fram..
Hur länge ska ni tejpa snitten? Fick ingen tid på det..

Bara-jag
Kvinna ·
Btw, fick herm min Abecita Kimberly bh idag. Sååå skön! Har även en från Lindex som fick godkänt!

boopies
Kvinna ·
Btw, fick herm min Abecita Kimberly bh idag. Sååå skön! Har även en från Lindex som fick godkänt!

Bara-jag
Kvinna ·

boopies
Kvinna ·

AlexC
Kvinna ·
Ängen:sköterska träffade jag, men jag hade ju min i Göteborg. Skulle tro att du få sköterska ändå men om du vill är det säkert inga problem att få träffa Stefan :)