saha
Kvinna ·
Vi som ska göra bröstförstoring april 2014
Hej tjejer!
Hittade ingen tråd för oss som ska göra bröstförstoring i april så gjorde en här där vi kan diskutera och tagga tillsammans! Själv opereras jag den 16 april på KKAB i Falköping, sååå taggad!!! Någon mer som ska opereras där samma dag kanske??
Puss på er!
Sortera efter

meride
Kvinna ·

Nellaaan
Kvinna ·

boppar
Kvinna ·
Fyfan vad svullen man blir.. Känner mig så himla tjock :( Är van vid att vara slank. Hoppas de lägger sig snart.. Har ändå slutat med smärtstillande i torsdags eller fredags liksom.. Tror de är antibiotikan?
Usch, hoppas all vätska försvinner snart...
Vill bara träna när jag känner och ser detta, blö

Vitchoklad
Kvinna ·
Fyfan vad svullen man blir.. Känner mig så himla tjock :( Är van vid att vara slank. Hoppas de lägger sig snart.. Har ändå slutat med smärtstillande i torsdags eller fredags liksom.. Tror de är antibiotikan?
Jag tränade för första gånge idag, det är 18 dagar sedan min operation och jag körde bara superlätt benspark, stående bencurl och superlätt benspark.
Förstår precis vad du menar med att känna sig uppsvälld, fet och blöt... Hatar det men efter idag känns allt så mycket lättare!
Även om man kanske borde vänta längre med att anstränga sig än 18 dagar så kände jag att jag verkligen behövde detta, få in lite endorfiner i systemet och få känna mig som mig själv igen.
Så länge man lyssnar på kroppen och inte överdriver utan använder sitt förnuft så tror jag inte det är någon fara.
Under gympasset så kunde jag tidvis känna att ärren bultade lite men nu efteråt känner jag ingenting! Hoppas det håller i sig👍

Våga-2014
Kvinna ·
Gomorron! Jag behövde kanske bara få bara det på pränt för att det skulle hända, men nu tror jag att det har vänt! Woohooo! Jag har fortfarande ont och tog en oxynorm för att kunna leka med kidsen mer obehindrat idag, men tror jag kan gå på bara ipren/alvedon imorgon eller så. Yess!
Så skönt att du kunde sova gott på sidan. Jag är sidsovare så det är det jag hoppas på snart. Jag kan nog sova på rygg men är långsam att ta mig upp, så jag känner mig oförsvarad när ungarna kommer galopperande. Känner mig mer redo att avväja klättrande barn som halvsittandes. =))
Hur kommer det sig att armhålan inte har ngn känsel, är det p g a snittet? Jag har snittet i vecket, så det är bara stelhet som hör att jag inte kan raka mig så bra. Skall göra ett försök idag! Haahaaa! Kram!

justfine
Kvinna ·

Ängen
Kvinna ·

AlexC
Kvinna ·

boppar
Kvinna ·
Jag tränade för första gånge idag, det är 18 dagar sedan min operation och jag körde bara superlätt benspark, stående bencurl och superlätt benspark.
Förstår precis vad du menar med att känna sig uppsvälld, fet och blöt... Hatar det men efter idag känns allt så mycket lättare!
Även om man kanske borde vänta längre med att anstränga sig än 18 dagar så kände jag att jag verkligen behövde detta, få in lite endorfiner i systemet och få känna mig som mig själv igen.
Så länge man lyssnar på kroppen och inte överdriver utan använder sitt förnuft så tror jag inte det är någon fara.
Under gympasset så kunde jag tidvis känna att ärren bultade lite men nu efteråt känner jag ingenting! Hoppas det håller i sig👍
Vad skönt att jag inte är ensam om att känna så, haha! Jag förstår vad du menar, man känner ändå sin kropp så pass väl så man känner på något sätt på sig vad man klarar eller ej! Skönt att det gick bra för dig :)
Det har snart gått en vecka (på tisdag) men känner knappt av någon smärta längre, så känns också som att jag kan börja med träningen lite tidigare om någon vecka eller så! Eller ja, lätt träning såklart! :)

meride
Kvinna ·
Gomorron! Jag behövde kanske bara få bara det på pränt för att det skulle hända, men nu tror jag att det har vänt! Woohooo! Jag har fortfarande ont och tog en oxynorm för att kunna leka med kidsen mer obehindrat idag, men tror jag kan gå på bara ipren/alvedon imorgon eller så. Yess!
Så skönt att du kunde sova gott på sidan. Jag är sidsovare så det är det jag hoppas på snart. Jag kan nog sova på rygg men är långsam att ta mig upp, så jag känner mig oförsvarad när ungarna kommer galopperande. Känner mig mer redo att avväja klättrande barn som halvsittandes. =))
Hur kommer det sig att armhålan inte har ngn känsel, är det p g a snittet? Jag har snittet i vecket, så det är bara stelhet som hör att jag inte kan raka mig så bra. Skall göra ett försök idag! Haahaaa! Kram!
Oooo, djärvt att köra manuell, verkligen! =) Jag fick också rycka in o använda musklerna lite då min treåring ramlade ner i toaletten med rumpan först! Haahaaa vilken syn det var! Hon blev rädd så jag fick hålla mig för skratt när jag fiskade upp henne. Hon är min stora treåring och så har jag en liten kille på 1,5.Hur gamla är dina knott?🙂

boopies
Kvinna ·

meride
Kvinna ·
Grattis! Kul att läsa!

AlexC
Kvinna ·

boopies
Kvinna ·

Mandelblom
Kvinna ·
Har vaknat flera gånger i natt när jag varit på väg att somna eller sovit av att brösten krampat ihop sig så att hela kroppen ryckte till. Är det någon mer som varit med om det? Gjorde lite ont men kändes mest konstigt.

Mandelblom
Kvinna ·
Vad kul att köpa bikinis boopies! Jag tittar en del på nätet men har inte börjat kolla i riktiga affärer än.

meride
Kvinna ·
Har vaknat flera gånger i natt när jag varit på väg att somna eller sovit av att brösten krampat ihop sig så att hela kroppen ryckte till. Är det någon mer som varit med om det? Gjorde lite ont men kändes mest konstigt.
Jag känner igen det där lite, tycker dt påminner om sammandragningar!😀

Mandelblom
Kvinna ·
Jag känner igen det där lite, tycker dt påminner om sammandragningar!😀
Precis, jagfår också en hel del sammandragningar som om jag var gravid:) fastdetta med kramperna borde se ut som jag får elchocker (typ som man sett på film) eftersom hela kroppen studsar upp.
Nu har jag lagt upp bronsbilder, men efterbilderna hamnar inte i efter-galleriet och jag vet inte varför. Är lite feg för att lägga upp silverbilder. Jag har inte varit på jobbet idag men det känns verkligen mycket bättre idag så imorgon ska jag gå till jobbet.

Anna1234
Kvinna ·

Linis
Kvinna ·