saha
Kvinna ·
Vi som ska göra bröstförstoring april 2014
Hej tjejer!
Hittade ingen tråd för oss som ska göra bröstförstoring i april så gjorde en här där vi kan diskutera och tagga tillsammans! Själv opereras jag den 16 april på KKAB i Falköping, sååå taggad!!! Någon mer som ska opereras där samma dag kanske??
Puss på er!
Sortera efter

Vitchoklad
Kvinna ·

Våga-2014
Kvinna ·
Gomorron! Jag behövde kanske bara få bara det på pränt för att det skulle hända, men nu tror jag att det har vänt! Woohooo! Jag har fortfarande ont och tog en oxynorm för att kunna leka med kidsen mer obehindrat idag, men tror jag kan gå på bara ipren/alvedon imorgon eller så. Yess!
Så skönt att du kunde sova gott på sidan. Jag är sidsovare så det är det jag hoppas på snart. Jag kan nog sova på rygg men är långsam att ta mig upp, så jag känner mig oförsvarad när ungarna kommer galopperande. Känner mig mer redo att avväja klättrande barn som halvsittandes. =))
Hur kommer det sig att armhålan inte har ngn känsel, är det p g a snittet? Jag har snittet i vecket, så det är bara stelhet som hör att jag inte kan raka mig så bra. Skall göra ett försök idag! Haahaaa! Kram!
Oooo, djärvt att köra manuell, verkligen! =) Jag fick också rycka in o använda musklerna lite då min treåring ramlade ner i toaletten med rumpan först! Haahaaa vilken syn det var! Hon blev rädd så jag fick hålla mig för skratt när jag fiskade upp henne. Hon är min stora treåring och så har jag en liten kille på 1,5.Hur gamla är dina knott?🙂

Våga-2014
Kvinna ·
Har vaknat flera gånger i natt när jag varit på väg att somna eller sovit av att brösten krampat ihop sig så att hela kroppen ryckte till. Är det någon mer som varit med om det? Gjorde lite ont men kändes mest konstigt.

arigato
Kvinna ·

Bara-jag
Kvinna ·
Jag får oxå använda bygel-bh efter 4 veckor. Det enda var art det kan skava på såren sa han?
Angående träning så saknar jag det så jag blir tokig! Känner ändå att jag ska ge det 4 veckor då jag inte vill utmana läkningen.

Linis
Kvinna ·

oklart
Kvinna ·

Mandelblom
Kvinna ·
I mina papper från Proforma står det ungefär att bygel kan användas från 4 veckor och att byglarna kan skära mot huden så att huden och det som är under tunnas ut och att implantaten då kan bli synliga.

Smika
Kvinna ·
Hej tjejer! Nu är jag hemma från Thailand :)och har läst ikapp. Roligt att ni skriver massor fortfarande 👍

Mandelblom
Kvinna ·
Smika, hur har det gått?

Linis
Kvinna ·

Smika
Kvinna ·
Smika, hur har det gått?
Det har gått himla bra tack. Har varit så bekvämt att ta det på n semester, att käka frukostbuffé och gå på restaurang varje dag. Nu när man är hemma igen märker jag att man gör mycket mer och det känns i tuttarna. Bara en sån sak som att sträcka sig till hatthyllan eller lyfta en stekpanna 😉

Smika
Kvinna ·
Kram till dig Linis, hoppas det ordnar till sig till det bättre för dig :/
visst finns det chans till korr i Sept om du fortfarande är missnöjd?
förstår att det känns trist men, 2 veckor är väl för tidigt att säga något...
hoppas det fixar till sig..

Mandelblom
Kvinna ·
Linis, jagtycker brösten ser jättefina ut på bilderna, men vad tråkigt att du känner så. Hur känns brösten är de spända? Jag har läst att allt eftersom bröstmuskeln tänjs ut av implantaten (när man har lagt bakom vilket du ju har gjort) så växer brösten (putet), så om de känns platta nu så kommer de förmodligen att bli rundare, de kmmer inte att åka ner eller upp utan putet blir större. Så har jag tolkat det. Nån annan?

meride
Kvinna ·
Ja myset och att inte vara tillgänglig har varit det värsta. Men nu kan jag ha dem i knäet med en kudde som skydd . Mmmm gosa o snusa barnahår!👍Bra att det kändes fint att jobba, själv är jag föräldraledig fram tills i höst. Ser inte fram emot att visa upp mog på jobbet med de nya vännerna. Hur gick det för dig? Ngra kommentarer eller frågor? Kram!

Smika
Kvinna ·
jag såg ju nu att du har bild Linis, jag tycker de ser bra ut och jag har också som du MAndelblom förstått det som om putet blir större eftersom muskeln tänjs ut, de framträder mer då. Nu är det mer inpressade..!?

Smika
Kvinna ·
Hur många bh:ar har ni nu?

Linis
Kvinna ·

Mandelblom
Kvinna ·
Smika, har en bh från Proforma, men ska från och med idag gå topless på dagarna och ha bh:n på natten. Före operationen köpte jag en i sportbh-modell på kapp-ahl i mjuk bomull, som inte är knäppbar utan som man måste dra över huvudet och det är för svårt att göra än. Har idag beställt en bh från figleaves, se kläder-forumet.

fannzan
Kvinna ·
Jag ska undvika bygelbh:ar i 6 månader men det kanske är olika.
GoldenHeart(?experten herself!!) tipsade mig om La Leia, där finns bland annat dessa i större kupstorlekar:
http://www.laleia.se/p/underklader/bh/sport-bh/active-d-classic-support.html
http://www.laleia.se/p/underklader/bh/sport-bh/active-multi-sports-support.html
http://www.laleia.se/p/underklader/bh/sport-bh/soft-cup-sports-bra.html