saha
Kvinna ·
Vi som ska göra bröstförstoring april 2014
Hej tjejer!
Hittade ingen tråd för oss som ska göra bröstförstoring i april så gjorde en här där vi kan diskutera och tagga tillsammans! Själv opereras jag den 16 april på KKAB i Falköping, sååå taggad!!! Någon mer som ska opereras där samma dag kanske??
Puss på er!
Sortera efter

Smika
Kvinna ·

Linis
Kvinna ·

AlexC
Kvinna ·

Linis
Kvinna ·

AlexC
Kvinna ·

boppar
Kvinna ·
Jaså! Men tror de är rätt så vanligt ändå, det är ju så nära ens bröst och hela området runt brösten blir ju svullna :)
Yes! Gjorde mina på citadellkliniken och de gillar ju att gå via armhålan :) Känns super, har haft det jättelätt efter min operation, inte alls ont! Har dock fortfarande inte riktigt förstått att jag faktiskt har opererat dem, haha! Känns verkligen som mina egna(större) tuttar!
Gått bra för dig med? :)
Haha, ja det kan jag hålla med dig om! Man har varit beredd att känna som om man blivit överkörd eller nåt.
Va kul att höra!! Då är vi två :D

boppar
Kvinna ·
Jaa nu vet jag vilka du menar! Vet du var man kan köpa sådana? :)
Ska kika! Tack :D

Våga-2014
Kvinna ·

AlexC
Kvinna ·

meride
Kvinna ·
Instämmer till fullo! Gooooooo us!!👍

Mandelblom
Kvinna ·
Hållr helt med! Fast jag är rädd för att bilder ska spridas och lägger därför bara upp bronsbilder.

arigato
Kvinna ·

Choklad1
Kvinna ·

meride
Kvinna ·

Bara-jag
Kvinna ·

Våga-2014
Kvinna ·

Våga-2014
Kvinna ·

meride
Kvinna ·
WOW!! Det där är ju rena drömbröst du ha! Gz igen =)
Jag la ut bilder igår på 2 veckors men jag ser inte såååå mkt skillnad. Däremot när jag vaknade imorse så såg jag direkt i spegeln att vänstra bröstet hade fått lite goare häng, med rundare underpol. Jag försökte visa gubben men han bara nickar o säger "ja älskling, de är jättefina" till allt jag säger hihiii.
Igår gjorde jag faktiskt lite benövningar och knäböj framför tv:n innan jag lade mig. Lite klurigt att frikoppla bröstmusklerna helt men jag tog det långsamt så kändes det bra.... baby steps...😀Och sportisen är nu så fantaskistk skön, like a second skin, läkbhn tycker jag sitter alldeles för löst nu.
Kramar!

Choklad1
Kvinna ·

Mandelblom
Kvinna ·
Men alltså ursnygga!!! Ser ju helt naturliga ut!!!