saha
Kvinna ·
Vi som ska göra bröstförstoring april 2014
Hej tjejer!
Hittade ingen tråd för oss som ska göra bröstförstoring i april så gjorde en här där vi kan diskutera och tagga tillsammans! Själv opereras jag den 16 april på KKAB i Falköping, sååå taggad!!! Någon mer som ska opereras där samma dag kanske??
Puss på er!
Sortera efter

Mandelblom
Kvinna ·

Mandelblom
Kvinna ·
Nu har jag lagt upp nya (påklädda) bilder 🙂

Våga-2014
Kvinna ·
WOW!! Det där är ju rena drömbröst du ha! Gz igen =)
Jag la ut bilder igår på 2 veckors men jag ser inte såååå mkt skillnad. Däremot när jag vaknade imorse så såg jag direkt i spegeln att vänstra bröstet hade fått lite goare häng, med rundare underpol. Jag försökte visa gubben men han bara nickar o säger "ja älskling, de är jättefina" till allt jag säger hihiii.
Igår gjorde jag faktiskt lite benövningar och knäböj framför tv:n innan jag lade mig. Lite klurigt att frikoppla bröstmusklerna helt men jag tog det långsamt så kändes det bra.... baby steps...😀Och sportisen är nu så fantaskistk skön, like a second skin, läkbhn tycker jag sitter alldeles för löst nu.
Kramar!

Våga-2014
Kvinna ·
Men alltså ursnygga!!! Ser ju helt naturliga ut!!!

Våga-2014
Kvinna ·
Nu har jag lagt upp nya (påklädda) bilder 🙂

AlexC
Kvinna ·

Våga-2014
Kvinna ·

Smika
Kvinna ·
jag har också mycket spänningar i musklerna, speciellt höger. Vaknade häromnatten med armarna över huvudet och så satans ont i vänster bröst vid stygnen, det riktigt drar och känns väldigt obehagligt. vakande helt kallsvettig...
Våga - super fina boobs!! :))
Mandel - dina boobs ser också fina ut, var tvungen att kolla hur mycket du lagt in tyckte de såg stora ut...men de gör väl det i just tighta kläder ;)

Mandelblom
Kvinna ·
Tack! Jag är ju så kort också, men eftersom jag är så rund från midjan och nertill så tycker jag att min kropp äntlingen ser proportionerlig ut!
Men det är alltså fortfarande ingen på jobbet som har sagt något och jag har inte sett någon som hajjat till eller tittat lite extra. Å andra sidan ar jag haft en fleecekofta på mig fast jag har haft den öppen med en mörk ej så tajt men ändå figursydd t-shirt under. Men det är preci det jag hoppades på, ville inte väcka någon uppmärksamhet utan ville att detta skulle vara min (och min mans) egen lilla grej.

Choklad1
Kvinna ·

meride
Kvinna ·
God afton alla brudar! Hur har ni det ikväll? Eller idag om ni läser imorron =)
Jag har lagt upp en ny bild på mina fina nippelcovers. hihihii de är jätte fina.Dessutom har jag lärt mig att en 1,5 åring gör vad som helst för 1 eller 2 "zoo godis". Klättra upp på skötbordet, ligga stilla där, ta på sig byxor, overaller, skor, tvätta sig, gå fint till o från dagis. Fantastiskt dressyrgodis. Vinner kanske inga utmärkelser för "mom of the week", men det får bli en anna vecka ;)
Choklad1: Vilket häftigt kollage! Kul att se på det sättet. Ja det där med hur storleken förändras kan ju vara olika, jag tror tex nog inte mina kommer "ploppa ut" som det kallas på pof. Men de hade gärna fått bli större om de ville de😀Däremot har jag istället svullnat av en del enligt måttbandet. 3-4 cm i underbandsmått och 2 cm över brösten. Antagligen därför som min sportBH "töjde sig" snabbt. lol.
Kram alla!

Smika
Kvinna ·

meride
Kvinna ·
Hej, hahahaa, jo jag har sååååå ömma bröstvårtor. Fick det för ett par dagar sedan. De är dessutom så långa att de liksom viks åt olika håll över vårtgården när jag rör mig. Väldigt smärtsamt! Skydden håller helt enkelt dem på plats.😀
Jag funderar faktiskt på att göra slag i saken och bara beställa en Panache Sophie på webben snart. Helst hade jag velat prova storlek i butik först för att bli säker. Men har på känn att lillemannen inte kommer hålla sig tyst o lugn medans jag håller på i provrummet, vet inte ens om jag kan köra barnvagnen så långt ännu.... arrrgg, vill inte väääänta!

boppar
Kvinna ·
Håller på att bli galen på bröstbandet, vill kunna använda linnen igen. Väldigt svårt att dölja när man träffar någon också, får komma på ursäkter till varför man inte kan sova över osv haha. Man känner sig som 14!
Är det ok att skippa bandet i några timmar? Ska självklart ha kvar själva bhn, men tycker jag har rätt fin "skidbacke" redan och har inte sedan dag 2 haft någon bollig look på överpoolen alls.

AlexC
Kvinna ·

Våga-2014
Kvinna ·

meride
Kvinna ·
Åhh, tack! Så kul att höra =) Ja det känns mkt skönare nu. Det är så konstigt att ömheten kom efter två veckor och inte från start. Allt är så tidigt ännu i läkningen men man blir ju orolig att det kan vara permanent. Men nåja, förhoppnings vis inte🙂
Hur känns det för dig då? Allt fint?

meride
Kvinna ·
Våga: Du också jättefina! Verkliga superbooobs =)Och du då, Superwoman!! Jag läste att du hade varit o joggat, jag är såååå imponerad. Kram!

Våga-2014
Kvinna ·
Våga: Du också jättefina! Verkliga superbooobs =)Och du då, Superwoman!! Jag läste att du hade varit o joggat, jag är såååå imponerad. Kram!

meride
Kvinna ·
Hej alla, jag var på twilfit och försökte prova storlek idag. *Puhh* var jobbigare än jag trodde. Alla jag provade satt illa, och på typ olika sätt. Jag kan ingenting om hur en bh skall sitta, men jag gissar på att den inte skall skära in o stickas på olika ställen. Blääch. Hittade en som satt skönt, men den fanns inte med mitt underband. Hur har det känts för er när ni provat bhar?
Våga: Kul att kroppen inte hade tappat så mkt, men ta hand om dig i dina nya vänner så du inte åker på kapsel eller så.😲Det är de för fina för!
Kram alla!
Meride, dina är också jättefina!!!