saha
Kvinna ·
Vi som ska göra bröstförstoring april 2014
Hej tjejer!
Hittade ingen tråd för oss som ska göra bröstförstoring i april så gjorde en här där vi kan diskutera och tagga tillsammans! Själv opereras jag den 16 april på KKAB i Falköping, sååå taggad!!! Någon mer som ska opereras där samma dag kanske??
Puss på er!
Sortera efter

Hängis o slängis
Kvinna ·

Wonderland
Kvinna ·

Wonderland
Kvinna ·

Hängis o slängis
Kvinna ·
Detsamma! =) Känner mig jättenervös.. Ska göra ett ankarlyft också, orolig kring vad man kan ha för förväntningar då egentligen..
Jag ska på en till konsultation imorgon eftersom jag velar kring storleken så behöver prova igen =)

blanche
Kvinna ·
Åh, jag ska OP:as på Bellakliniken den 22 april! Är så nervös att jag bokade in en konsultation till i veckan för att gå igenom allt i detalj (jag var inte alls förberedd inför min förra konsultation..).

Vitchoklad
Kvinna ·
Hej!
Jag ska op:as den 23/4 på Conturkliniken här i Sthlm. Lutar åt att det blir 450/425cc (mitt högra är större än vänstra), Mentor runda High Profile Coh II, bakom muskeln.
Är dock osäker på storleken iom att jag både är stor (Bodyfitnesstävlande, vägen 72 kg just nu) och lång (170 cm) och efter att ha gjort ristestet är jag mer sugen på att lägga in 500/525... Vad tror ni tjejer? (Ska försöka lägga upp bilder från ristestet på min sida.)

biggerboobs
Kvinna ·

biggerboobs
Kvinna ·

Linis
Kvinna ·

Vitchoklad
Kvinna ·
Precis så känner jag lite också, att det LÅTER så mycket!
Men det behöver inte alls vara så då det ju faktiskt är som en lerklump som ska formas på plats och är man bredaxlad med stor bröstkorg så är det ju inte alls så fruktansvärt stort.

biggerboobs
Kvinna ·
Precis så känner jag lite också, att det LÅTER så mycket!
Men det behöver inte alls vara så då det ju faktiskt är som en lerklump som ska formas på plats och är man bredaxlad med stor bröstkorg så är det ju inte alls så fruktansvärt stort.

Zotor
Kvinna ·

fannzan
Kvinna ·

Vitchoklad
Kvinna ·
Åh vad spännande - hur mycket ska du lägga in? :)

fannzan
Kvinna ·

Vitchoklad
Kvinna ·
Aha, vad har du för storlek innan?
Jag har 80B nu och tänker lägga in 500/525 cc, Mentor Coh II, Runda :)

fannzan
Kvinna ·

störrebröst 2014
Kvinna ·

fannzan
Kvinna ·

Wonderland
Kvinna ·