saha
Kvinna ·
Vi som ska göra bröstförstoring april 2014
Hej tjejer!
Hittade ingen tråd för oss som ska göra bröstförstoring i april så gjorde en här där vi kan diskutera och tagga tillsammans! Själv opereras jag den 16 april på KKAB i Falköping, sååå taggad!!! Någon mer som ska opereras där samma dag kanske??
Puss på er!
Sortera efter

anonym88
Kvinna ·

Bara-jag
Kvinna ·
Ringt kliniken idag. Vill prata med kirurgen om att jag vill ha implantaten framför muskeln..
Får se när han ringer upp.. 🙂

Linis
Kvinna ·

Hanagh
Kvinna ·

Våga-2014
Kvinna ·
Hej Alla, för min del blir det citadell 24/4 - Göran Elmerstig, Perthese 550cc hp - egenvävnad 200cc och 180cc (lite olika stora).. Någon mer som skall till landskrona??? :-D

Bara-jag
Kvinna ·
Jag har hört jättebra om Peter Tarnow! Om inte min nuvarande kirurge känns bra efter att vi pratats vid igen tänkte jag boka tid hos Tarnow. :)
Rekommenderade Peter bakom muskeln eller vad det du själv som önskade det?

h_91
Kvinna ·
Hej allihopa!
För mig blir det konsultation på fredag och sen förhoppningsvis op den 29 april om allt känns bra!:D
Ska göra hos Örjan på Proforma i så fall, har hört att han är bröstkungen haha. Tror det blir ca 350-400 cc bakom muskeln för mig, eller det får jag egentligen se på fredag. Det beror på vad han säger och tycker:) men är såå spänd, ser verkligen fram emot op men är samtidigt livrädd! för smärtan, att det inte ska bli så som jag hoppas på och för narkosen... :/

Linis
Kvinna ·

Linis
Kvinna ·

Anonym användare

arigato
Kvinna ·

Bara-jag
Kvinna ·
Jag var på Akademikliniken (fd Specilistkliniken på Guldhedstorget)
Kirurgen ringde idag och det var inga problem att få framför muskeln. Puuuh, vad lättad jag är!
Tränar upptll 6 dagar i vecka och skulle bli olycklig om bröstförstoring skulle stoppa mig i vissa styrkeövningar. :)
Nu ska jag skicka in avtalet! Detta bli av!

biggerboobs
Kvinna ·

dalarnablge
Kvinna ·
jag ska på konsultation den 28/3 på proforma clinik, jag hoppas hoppas att dom har tid i april. . wiihhoo ! jah vet inte om jag vill lägga bakom eller framför, men jag tror att jag vill lägga framför. få se va läkaren säger också 🙂och jagmåste plugga lite mer på vad de är för skillnad.
vad fick er att bestämma er om bakom framför placering ?

Linis
Kvinna ·

Linis
Kvinna ·

biggerboobs
Kvinna ·

Pickel
Kvinna ·

Wonderland
Kvinna ·

Våga-2014
Kvinna ·
Åh underbart!! Tack så hemskt mycket för svaren tjejer. Jag är så ivrig att komma iväg på konsultation och få op tid. :D