saha
Kvinna ·
Vi som ska göra bröstförstoring april 2014
Hej tjejer!
Hittade ingen tråd för oss som ska göra bröstförstoring i april så gjorde en här där vi kan diskutera och tagga tillsammans! Själv opereras jag den 16 april på KKAB i Falköping, sååå taggad!!! Någon mer som ska opereras där samma dag kanske??
Puss på er!
Sortera efter

saha
Kvinna ·

Ängen
Kvinna ·

Bara-jag
Kvinna ·

Bara-jag
Kvinna ·
Jag blev rekommenderad bakom men har pratat med alla jag känner som har implantat, googlat, läst på och till sist pratat med min kirurg så jag har ändrat till framför.
Kan inte tänka mig t skippa träna bröst och skulle blir deprimerad om muskelpåverkn skulle komma ivägen för min träning. :)

Smika
Kvinna ·

Mandelblom
Kvinna ·
En månad kvar och jag velar fortfarande kring storleken, men jag tror faktiskt att det blir moderate plus och inte hög profil. Är mest orolig för skvallergubbarna (det är mest killarna som skvallrar) på jobbet. Frågan är ska jag verkligen låta andra bestämma hur mina bröst ska se ut? Ska jag ge dem den makten? Nää! Så svag är jag inte!

Ängen
Kvinna ·

Wonderland
Kvinna ·

Bara-jag
Kvinna ·
En månad kvar och jag velar fortfarande kring storleken, men jag tror faktiskt att det blir moderate plus och inte hög profil. Är mest orolig för skvallergubbarna (det är mest killarna som skvallrar) på jobbet. Frågan är ska jag verkligen låta andra bestämma hur mina bröst ska se ut?Ska jag ge dem den makten? Nää! Så svag är jag inte!
Visst är det svårt med storleken...! Vill inte att jagska bli "hon med bauta-bröna" men vill inte heller ångra sedan att jag tog för små.

Smika
Kvinna ·

Ängen
Kvinna ·

störrebröst 2014
Kvinna ·

Wonderland
Kvinna ·

störrebröst 2014
Kvinna ·

Linis
Kvinna ·

glitterfjant
Kvinna ·

Batgirl
Kvinna ·

Bara-jag
Kvinna ·
Åh vad spännande! Drygt 3 veckor kvar....!

störrebröst 2014
Kvinna ·

Batgirl
Kvinna ·
ängen: nej 16e för mig, så är lite före! Jaa vad härligt, lika bra att få det gjort ja! Okej va skönt! Fick du bra intryck av honom? :) känner några tjejer som har opat sig hos honom och är supernöjda, därför ajag valde honom, men kommer ju inte träffa honom förrän på op!