saha
Kvinna ·
Vi som ska göra bröstförstoring april 2014
Hej tjejer!
Hittade ingen tråd för oss som ska göra bröstförstoring i april så gjorde en här där vi kan diskutera och tagga tillsammans! Själv opereras jag den 16 april på KKAB i Falköping, sååå taggad!!! Någon mer som ska opereras där samma dag kanske??
Puss på er!
Sortera efter

störrebröst 2014
Kvinna ·

Linis
Kvinna ·

blomman123
Kvinna ·
Imorgon är det min tur!
Ska duscha mej i Descutan nu och byta till rena sängkläder, aaah!

störrebröst 2014
Kvinna ·

störrebröst 2014
Kvinna ·
Imorgon är det min tur!
Ska duscha mej i Descutan nu och byta till rena sängkläder, aaah!

Ängen
Kvinna ·

störrebröst 2014
Kvinna ·
Nu har jag kommit hem till mig efter operationen!! Allt har gått förvånansvärt bra och har inte haft så jätteont än! Har ju fått en del värktabletter utskrivna så det är skönt att ha det hemma om, och när det behövs!! Har lagt ut några före och efterbilder i min profil för er som vill se!!
Kan verkligen rekommendera Kkab i Falköping!! Supertrevlig personal och ett för mig väldigt lyckat resultat!

Choklad1
Kvinna ·

Choklad1
Kvinna ·

Zotor
Kvinna ·

Jinne
Kvinna ·
Jag ska dit den 7:e med! :D Den 8:e opereras jag! :D

biggerboobs
Kvinna ·

störrebröst 2014
Kvinna ·
man ska föra armarna över huvudet och liksom tänja så inte musklerna stelnar till,likaså ut med armarna i brösthöjd så du står som ett kors och tänja!! Dom kommer säkert visa dig!!

störrebröst 2014
Kvinna ·
Fy fan idag är mina bröst jättesvullna!! Har även fått en svullnad mellan brösten som nästan är värst!! man ser en liten tendens till blånad mellan brösten också!! Hoppas det värsta lägger sig snart!!

Choklad1
Kvinna ·

Bara-jag
Kvinna ·
Det är säkert som det ska, hoppas det lägger sig snart.
Det är jättefina!

justfine
Kvinna ·
Hej, får jag vara med? ja ska opa den 23 och är sjuuukt nervös plus att jag velar med storleken haha :)

biggerboobs
Kvinna ·
man ska föra armarna över huvudet och liksom tänja så inte musklerna stelnar till,likaså ut med armarna i brösthöjd så du står som ett kors och tänja!! Dom kommer säkert visa dig!!

Anonym användare
justfine, på vilken klinik ska du operera dig och vilka storlekar velar du mellan? 🙂

störrebröst 2014
Kvinna ·