Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
saha

saha

Kvinna ·

Vi som ska göra bröstförstoring april 2014

Bröstförstoring

Hej tjejer!

Hittade ingen tråd för oss som ska göra bröstförstoring i april så gjorde en här där vi kan diskutera och tagga tillsammans! Själv opereras jag den 16 april på KKAB i Falköping, sååå taggad!!! Någon mer som ska opereras där samma dag kanske??

Puss på er!

1023

Sortera efter

störrebröst 2014

störrebröst 2014

Kvinna ·

Batgirl skrev:
Grattis till dina nya bröst, skönt att det är över för dej:)) Och att det har gått bra.
Tackar; batgirl :)) nu har jag precis fått en morfinspruta och ska försöka sova för natten!!
Gilla
Linis

Linis

Kvinna ·

Grattis!!!! Skönt att du mår så bra!! Ser fram emot op. berättelse och bilder (om du vill det förstås!) nyfiken!!!
Gilla
blomman123

blomman123

Kvinna ·

Imorgon är det min tur!

Ska duscha mej i Descutan nu och byta till rena sängkläder, aaah!

Gilla
störrebröst 2014

störrebröst 2014

Kvinna ·

Linis skrev:
Grattis!!!! Skönt att du mår så bra!! Ser fram emot op. berättelse och bilder (om du vill det förstås!) nyfiken!!!
Tack Linis!! Jag kommer absolut med mer info ;) men tar det när jag kommer hem imorgon. Lite jobbigt att skriva med mobilen ;P
Gilla
störrebröst 2014

störrebröst 2014

Kvinna ·

blomman123 skrev:

Imorgon är det min tur!

Ska duscha mej i Descutan nu och byta till rena sängkläder, aaah!

Lycka till!! Du kommer vakna upp lycklig efter operationen!! Hihi...
Gilla
Ängen

Ängen

Kvinna ·

Va härligt att höra att du är nöjd. Gissar att det är skönt att det äntligen är gjort! Hoppas smärtan håller sig borta och stretcha på;)
Gilla
störrebröst 2014

störrebröst 2014

Kvinna ·

Nu har jag kommit hem till mig efter operationen!! Allt har gått förvånansvärt bra och har inte haft så jätteont än! Har ju fått en del värktabletter utskrivna så det är skönt att ha det hemma om, och när det behövs!! Har lagt ut några före och efterbilder i min profil för er som vill se!!

Kan verkligen rekommendera Kkab i Falköping!! Supertrevlig personal och ett för mig väldigt lyckat resultat!

Gilla
Choklad1

Choklad1

Kvinna ·

Jag ska till Falköping för konsultation den 7/4!! Har velat göra en bröstförstoring i hur många år som helst... Så nu känns det helt overkligt att det faktiskt kommer att ske!
Gilla
Choklad1

Choklad1

Kvinna ·

Glömde ju berätta att operationstiden är redan en vecka efter (14/4) Skönt att jag fick tid så fort..... Gå & vänta när jag väl bestämt mig e inte min grej!!! Nån mer som ska dit då?
Gilla
Zotor

Zotor

Kvinna ·

Jag har fastställt min operationstid nu som är 24/4! Längtar så men är grymt nervös på samma gång! ;-) Kul att det gått så bra för dig störrebröst2014!
Gilla
Jinne

Jinne

Kvinna ·

Choklad1 skrev:
Glömde ju berätta att operationstiden är redan en vecka efter (14/4) Skönt att jag fick tid så fort..... Gå & vänta när jag väl bestämt mig e inte min grej!!! Nån mer som ska dit då?

Jag ska dit den 7:e med! :D Den 8:e opereras jag! :D

Gilla
biggerboobs

biggerboobs

Kvinna ·

Dags för min op om 1 dag! Spännande. Läser att alla säger att man ska stretcha när farväl är gjort. Hur menar ni då?
Gilla
störrebröst 2014

störrebröst 2014

Kvinna ·

biggerboobs skrev:
Dags för min op om 1 dag! Spännande. Läser att alla säger att man ska stretcha när farväl är gjort. Hur menar ni då?

man ska föra armarna över huvudet och liksom tänja så inte musklerna stelnar till,likaså ut med armarna i brösthöjd så du står som ett kors och tänja!! Dom kommer säkert visa dig!!

Gilla
störrebröst 2014

störrebröst 2014

Kvinna ·

Fy fan idag är mina bröst jättesvullna!! Har även fått en svullnad mellan brösten som nästan är värst!! man ser en liten tendens till blånad mellan brösten också!! Hoppas det värsta lägger sig snart!!  

Gilla
Choklad1

Choklad1

Kvinna ·

Spännande!!! Medd gärna hur det gick sen! ;) lycka till!
Gilla
Bara-jag

Bara-jag

Kvinna ·

Det är säkert som det ska, hoppas det lägger sig snart.

Det är jättefina!

Gilla
justfine

justfine

Kvinna ·

Hej, får jag vara med? ja ska opa den 23 och är sjuuukt nervös plus att jag velar med storleken haha :)

Gilla
biggerboobs

biggerboobs

Kvinna ·

störrebröst 2014 skrev:

biggerboobs skrev:

man ska föra armarna över huvudet och liksom tänja så inte musklerna stelnar till,likaså ut med armarna i brösthöjd så du står som ett kors och tänja!! Dom kommer säkert visa dig!!

Minsan? Men man får ju inte sträcka armarna över huvudet? Aja! Jag är ny opad nu och antar att min kirurg visar mig senare idag:)
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

justfine, på vilken klinik ska du operera dig och vilka storlekar velar du mellan? 🙂

Gilla
störrebröst 2014

störrebröst 2014

Kvinna ·

biggerboobs skrev:
störrebröst 2014 skrev:

biggerboobs skrev:

Minsan? Men man får ju inte sträcka armarna över huvudet? Aja! Jag är ny opad nu och antar att min kirurg visar mig senare idag:)
Ja det var då dom visade mig iallafall :) Hoppas du är glad och nöjd nu med dina nya tuttar!! Och att du inte kommer ha alltför ont ;) Så kanske vi får se en fin bild på dom sen ;)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem