Minna22
Kvinna ·
10 jan, 2013
Vi som ska göra bröstoperation i april 2013
BröstförstoringDetta är en tråd för oss som ska operera oss i april, så vi kan stötta och följa varandra
EDIT Marina: I förebyggande syfte - börja inte skriva listor som alla sen kopierar och lägger till sig i, över vem som opas när och var. Vi har en operationskalender för det ändamålet, (I POFmenyn till vänster) och så slipper trådarna blir 15 sidor långa, när det nya innehållet räcker till tre...
Sortera efter
knorren
Kvinna ·
14 mar, 2013
15 April är det dags för mig😀 bröstlyft+ förstoring 480cc. Ska på en konsultation till i nästa vecka och bestämma helt säkert vilken stl. Citadellkliniken Landskrona/ Peter Cosmo
Gilla
Carris
Kvinna ·
14 mar, 2013
17 april på Proforma för mig.. Är inte helt säker på storlek än, velar som en tok!!
Gilla
gummiboll
Kvinna ·
14 mar, 2013
Hur får man denna tråden "klistrad"? Nu ligger "vi som ska göra bröstop i januari, februari, mars, maj och juni uppe som klistrade trådar, men dom har hoppat över april :P
Gilla
knorren
Kvinna ·
14 mar, 2013
ja jag hade svårt att hitta oss i april. Väldigt svårt att bestämma stl, gärna lite för stora än lite för små😎
Gilla
Flisan69
Kvinna ·
14 mar, 2013
Ploppet skrev:
Flisan69 skrev:
Jag ska operera mig den 18 april.
Kul då får vi hoppas att allt går bra för oss! 🙂
Jag ska göra under narkos. Vill inte vara vaken...
Ska du göra under narkos?
Gilla
Viggospiggo
Kvinna ·
14 mar, 2013
Jag ska op 2 april på Proforma. Längtar, längtar
Gilla
Ploppet
Kvinna ·
15 mar, 2013
Flisan69 skrev:
Ploppet skrev:
Flisan69 skrev:
Gilla
Flisan69
Kvinna ·
15 mar, 2013
Ploppet skrev:
Flisan69 skrev:
Ploppet skrev:
Flisan69 skrev:
Ups! Du är inte modig utan jättemodig!
Lycka till själv!
Gilla
Sessan
Kvinna ·
15 mar, 2013
3e april är det dags för mig :))))
Gilla
caah123
Kvinna ·
15 mar, 2013
Jag ska Op mig den 11/4 på Läkarhuset Norr :D
Gilla
happyjenniegbg
Kvinna ·
15 mar, 2013
16 april för min del på klinik 34 haha aah de känns verkligen som en evighet men en månad kvar får hoppas att de går fort :)
Gilla
Despret
Kvinna ·
16 mar, 2013
Hänger på här :) ska operera mig den 2/4 på proforma :D börjar bli nervös nu då vi har konsultation och op på samma dag då jag bor i dalarna :)
Gilla
Despret
Kvinna ·
16 mar, 2013
Viggospiggo skrev:
Jag ska op 2 april på Proforma. Längtar, längtarJag oxå och sammma kirurg :)
Gilla
Viggospiggo
Kvinna ·
17 mar, 2013
Yes. Jag var på konsultation 8/3 men har fortfarande massa frågor. Har läst att Örjan snabbt svarar på mejl.
Gilla
ijen
Kvinna ·
18 mar, 2013
Jag opereras 10 april på plastikakademin. Blir förmodligen 350cc. 3 veckor kvar, känns overkligt att snart få en finare och rundare byst. Längtar tokigt mycket. :)
Gilla
Viggospiggo
Kvinna ·
18 mar, 2013
Jag ska ha 350cc moderate plus. Vet någon vad det sista står för? Vad är skillnaden mellan det och high ? Opereras den 2/4 på Proforma.
Gilla
apaapa
Kvinna ·
18 mar, 2013
Hej hopp! I dag är det tre veckor kvar till min op.
Börjar få lite små ångest över narkosen...(?)
Missförstå mig rätt, läääängtar till open är klar (lyft+implantat) men har börjat nojja över narkos och komplikationer.
Jag har aldrig opererats förut och har därmed heller aldrig varit sövd.
Googlade i dag kring riksker med narkos, gav inte så mycket mer än att det värsta som kan hända är ju att man inte tål den alt död? Jaja, om jag ska dö så gör jag ju det med fina bröst!!! :)
Ringde in till kliniken i dag och kollade att betalningen kommit in och vilket tid jag ska vara där... börjar kännas som det är på riktigt nu.
Jag har fortfarande inte kommit fram till storleken på implantaten eller profil. kirurgen sa att vi tar det på op dagen..
Gilla
Despret
Kvinna ·
18 mar, 2013
hm, vart köper man de här descutan man ska duscha i innan op och får man med sig tejp hem eller är det något man ska köpa sj? :) någon som har nån koll?
Gilla
Stream
Kvinna ·
18 mar, 2013
jag ska opas hos patrik höijer de 11 april.
lägger in allergan 495 bako. pirrigt!!!!:D
Gilla
Flisan69
Kvinna ·
18 mar, 2013
Descutan köper du på apoteket! Ta med en lapp och säg hur många omgångar det ska räcka för, så får du rätt förpackning!
Tejpen är jag inte på det klara med. Hoppas att någon annan vet!
Gilla