Anonym användare
28 dec, 2014
Vi som ska göra bukplastik vinter/vår 2015!
BukplastikHär hänger vi som skall göra bukplastik vinter/vår 2015 :-)
Sortera efter
Fit4Life
Man ·
28 jan, 2015
Emm
Kvinna ·
28 jan, 2015
Wrestsgirl
Kvinna ·
28 jan, 2015
Fit4Life
Man ·
28 jan, 2015
Låt läkandet ta den tid det tar ... :) Du kommer att vara orörlig, obekväm och ha det ont. Säkert kommer du också att vara rejält svullen. Har du otur kan du få sårvätska - det fick jag som fick tömmas ...,Men kroppen läker med tiden och det blir bättre och bättre :) Till sommaren kommer du att vara jättefin !!!
carilutan
Kvinna ·
28 jan, 2015
Denna tråden hoppar jag på! 😀
Jag är oxå en tjej som vill göra en full bukop, samt fettsugning av kärlekshandtagen och bröstlyft utan inlägg.
Så jag e grymt avundsjuk på er som redan gjort eller har bokat eran tid.
Jag vill göra min op på citadellkliniken, då jag hört väldigt bra om dom.
Men det ä ju detta med pengarna. Jag vill ju inte ta allting på avbetalning. Vill ju helst spara minst hälften själv... så min op lär får dröjja tyvärr.
😢
Anonym användare
29 jan, 2015
Krisma
Kvinna ·
29 jan, 2015
Hej, jag hänger på den här tråden.
Jag ska på två konsultationer för full bukplastik på mån 2/2 på ArtClinic och GPC, så förhoppningsvis blir det operation för mig under våren.
Fit4Life
Man ·
29 jan, 2015
Beauty
Kvinna ·
29 jan, 2015
carilutan
Kvinna ·
29 jan, 2015
Du har gjort på citadell ser jag.
Vilken kirurg hade du?
Får man fråga vad du fick betala?
Beauty
Kvinna ·
29 jan, 2015
Du har gjort på citadell ser jag.
Vilken kirurg hade du?
Får man fråga vad du fick betala?
carilutan
Kvinna ·
29 jan, 2015
Men då har du gjort din läxa, att tränat duktigt 👍
Men tyvärr kan jag inte se några bilder än 👎Så jag får vänta ett tag.. Men jag väntar med spänning :)
Jag har ju verkligen oxå hört så himla gott om Citadell och speciellt Peter Cosmo..
Jag har bara varit på konsultation här i göteborg, på akademikliniken. Men där skulle jag betala runt 85.000 för en full bukop + fettsugning av höfter...
Beauty
Kvinna ·
29 jan, 2015
Men då har du gjort din läxa, att tränat duktigt 👍
Men tyvärr kan jag inte se några bilder än 👎Så jag får vänta ett tag.. Men jag väntar med spänning :)
Jag har ju verkligen oxå hört så himla gott om Citadell och speciellt Peter Cosmo..
Jag har bara varit på konsultation här i göteborg, på akademikliniken. Men där skulle jag betala runt 85.000 för en full bukop + fettsugning av höfter...
Fit4Life
Man ·
29 jan, 2015
Anonym användare
29 jan, 2015
Ophelia
Kvinna ·
29 jan, 2015
Fit4Life
Man ·
29 jan, 2015
carilutan
Kvinna ·
29 jan, 2015
Klokt att satsa på rätt vikt.. Ligg i med träningen det är så mycket värt de.. Tror också att träningen hjälpte mig efter op att återhämta mig så bra! Ja de va ett högt pris! Jag betade 84 för jag gjorde börsten samtidigt ;-)
Joo, men det har du säkerligen lite rätt i, att träningen kanske hjälpte till med återhämtningen, att du va såpass bra tränad innan.. Smart där, ytterligare ett skäl till att köra igång hårt :)
Jaa, men de e ju just det jag har hört innan, att man gjort en sådan stor op samt gjort bröst för samma peng..
Beauty
Kvinna ·
30 jan, 2015
Klokt att satsa på rätt vikt.. Ligg i med träningen det är så mycket värt de.. Tror också att träningen hjälpte mig efter op att återhämta mig så bra! Ja de va ett högt pris! Jag betade 84 för jag gjorde börsten samtidigt ;-)
Joo, men det har du säkerligen lite rätt i, att träningen kanske hjälpte till med återhämtningen, att du va såpass bra tränad innan.. Smart där, ytterligare ett skäl till att köra igång hårt :)
Jaa, men de e ju just det jag har hört innan, att man gjort en sådan stor op samt gjort bröst för samma peng..
Emm
Kvinna ·
30 jan, 2015