Lavendel
Kvinna ·
01 jul, 2011
Vi som ska operera oss i augusti 2011!
BröstförstoringDå är det väl dags att starta augusti-tråden! Vilka är ni som också ska operera er under denna månad? :D Själv opereras jag den 22 augusti på Victoriakliniken och ska sätta in anatomiska Allergan 255cc och är så gaaaalet förväntansfull! :D
Sortera efter
Anonym användare
18 aug, 2011
Anonym användare
18 aug, 2011
Tinylingonberry:
Har du karln hemma med dig nu eller klarar du dig själv? hur lång tid tog det för er hem? :) vi var hemma vid fem men kom inte iväg från landskrona förrän 1040 typ, tåg du vet! haha
jag är bättre idag, men skriker typ rakt ut varje gång det knastrar eller drar i brösten. skrämmer skiten ur mig!
så är mina boobs inte blåa alls! kanske för att jag inte la i lika mycket som du?
krya på dig!!
TinyLingonberry
Man ·
18 aug, 2011
Första bilden finns på min profil nu :)
Anonym användare
18 aug, 2011
TinyLingonberry
Man ·
18 aug, 2011
Boobydoll
Kvinna ·
19 aug, 2011
Jag såg knappt någon storlekskillnad på dina förebröst och jag skall oxå lägga in 30cc diff i mina inlägg (410-440) enligt peter så har jag 150-200 egen vävnad, men jag har ju mycket mer skillnad än vad du hade! Har han räknat fel? Shit vad nervös jag blir! Vill ju inte vakna upp med olikstora bröst, det är ju det som är hela orsaken till operationen!.. Jag lägger upp en bild på min profil.
TinyLingonberry
Man ·
19 aug, 2011
Boobydoll
Kvinna ·
19 aug, 2011
TinyLingonberry
Man ·
19 aug, 2011
Anonym användare
19 aug, 2011
TinyLingonberry
Man ·
19 aug, 2011
MillaJohansson
Kvinna ·
19 aug, 2011
Jag ska göra lyft + implantat 440 hp den 30 augusti, har dr Göran Elmerstig. Längtar så jag snart räknar timmarna, är så otroligt spänd på resultatet! Lite orolig för att det kommer se för lite ut på mig dock då jag har väldigt lite egen bröstvävnad redan innan lyftet.
Anonym användare
20 aug, 2011
Millanjohansson: Har du ingen förebild?
Lavendel
Kvinna ·
21 aug, 2011
YAAARGH! Imorgon är det min-MAZZA'FAKKI'N-tur!! Har börjat lugna ner mig lite, den senaste veckan var riktigt jobbig, men nu känns det rätt och jag längtar faktiskt! Men lite nervis är jag, skulle boka taxin till imorgon och gav receptionisten fel adress först. Liite virrig? Ja, lite virrig...
Let's do this shiat! xD
Kissemissen
Kvinna ·
21 aug, 2011
YAAARGH! Imorgon är det min-MAZZA'FAKKI'N-tur!! Har börjat lugna ner mig lite, den senaste veckan var riktigt jobbig, men nu känns det rätt och jag längtar faktiskt! Men lite nervis är jag, skulle boka taxin till imorgon och gav receptionisten fel adress först. Liite virrig? Ja, lite virrig...
Let's do this shiat! xD
KUL! Lycka till :)
Anonym användare
21 aug, 2011
Let's do this shiat! xD
Lycka till!!!! :D hoppas att tuttarna blir precis som du har önskat!!!
Anonym användare
21 aug, 2011
Lycka till nu Lavendel!! :D Det kommer gå superbra!!
Anonym användare
21 aug, 2011
Anonym användare
21 aug, 2011
Kikar in här då och då eftersom jag blir så nervös över att läsa om operationen hela tiden.
Men iaf, jag opererar mig den 25 aug på citadellkliniken, Helena Sveinsdottir :)
Ingen annan verkar opereras den 24de.. :( buhu
Anonym användare
21 aug, 2011
Ah vad kul :D
Jag räknar timmarna o har bokat in jobb på lördag 2 dagar innan min Op. haha stackars tjejen som ska bli sminkad till sitt bröllop hoppas jag inte e för skakis :P