Lavendel
Kvinna ·
01 jul, 2011
Vi som ska operera oss i augusti 2011!
BröstförstoringDå är det väl dags att starta augusti-tråden! Vilka är ni som också ska operera er under denna månad? :D Själv opereras jag den 22 augusti på Victoriakliniken och ska sätta in anatomiska Allergan 255cc och är så gaaaalet förväntansfull! :D
Sortera efter
Anonym användare
16 aug, 2011
Anonym användare
17 aug, 2011
Anonym användare
17 aug, 2011
Lavendel: Jo efter att jag spytt två gånger fick jag medel mot illamående, hjälpte väl ett tag tills jag var tvungen att gå på toa,å då kom det upp en tredje gång :( Usch det var nog fasen det hemskaste av allt.. :/ Förmodligen var det narkosen som gjorde mig illamående. Hade aldrig blivit sövd tidigare så jag visste ju inte alls hur jag skulle reagera, men tydligen är det en ganska vanlig reaktion. Sedan försvann det iaf och jag kunde få i mig lite mat vid 10-tiden på kvällen! :)
Lavendel
Kvinna ·
17 aug, 2011
Anonym användare
17 aug, 2011
Lavendel
Kvinna ·
17 aug, 2011
Anonym användare
17 aug, 2011
Lavendel
Kvinna ·
17 aug, 2011
Anonym användare
17 aug, 2011
Anonym användare
17 aug, 2011
Anonym användare
17 aug, 2011
Anonym användare
17 aug, 2011
Åkte du helt ensam?
Skönt att det verkade gå bra i alla fall! :)
Anonym användare
17 aug, 2011
Anonym användare
17 aug, 2011
TinyLingonberry
Man ·
18 aug, 2011
Hejsan alla!
Nu har jag lyckats få igång datorn haha! Operationen och allt gick jättebra :) Slapp också undan illamåendet som tur var. Har fått sova rätt mycket om nätterna men vaknar av den där elefanten som sitter på bröstet :P Hade verkligen inte klarat detta själv utan min pojkvän. Känner mig nästan helt handikappad men ändå är jag så lycklig att ja kan gråta!
Brösten ser fina ut, blåslagna och spetsiga dock men de ser ändå ut som mina :) Är supernöjd med storleken, Citadell, alla sköterskor och Peter. De var supergulliga allihopa!
Kommer uppdatera både här och på bloggen så snart jag orkar. Ska berätta ALLT xD hihi
Tack söta Maja-a som ville träffa mig trots din smärta! Hoppas vi snart kan träffas igen, när vi båda läkt litegranna :)
Tusen tack för alla vänliga ord tjejer, och lycka till alla! <3
Lavendel
Kvinna ·
18 aug, 2011
TinyLingonberry, vad kul att höra att allt gått bra! Ska bli jättekul att se dina bilder sen! ^^
Anonym användare
18 aug, 2011
Anonym användare
18 aug, 2011
:D nu har jag 10 dagar o 17 timmar kvar :D alltså 257 timmar aaah hoppas tiden går fort :D
Anonym användare
18 aug, 2011
Hej töser,
Vad kul att ni mår bra och är nöjda med resultatet. UNDERBART !!
D ska bli kul att se era flickor på foton sen och följa er resa framöver 👍
Kramar
Anonym användare
18 aug, 2011