Lavendel
Kvinna ·
01 jul, 2011
Vi som ska operera oss i augusti 2011!
BröstförstoringDå är det väl dags att starta augusti-tråden! Vilka är ni som också ska operera er under denna månad? :D Själv opereras jag den 22 augusti på Victoriakliniken och ska sätta in anatomiska Allergan 255cc och är så gaaaalet förväntansfull! :D
Sortera efter
Anonym användare
09 aug, 2011
Anonym användare
09 aug, 2011
tack. ska försöka ordna en fullmakt då :)
oh va kul Lilla My :D
hahaha nu har jag gått över till att räkna timmar xD har 20 dagar kvar o mindre än 480 timmar :D
om ni ej får testat på kliniken igen så testa hemma med ris, inte samma sak men.
Jag e så nervös att jag valt för stort. 550cc låter mkt o andra sidan har jag typ inget alls nu :P
Kissemissen
Kvinna ·
09 aug, 2011
Operation 31 aug på Proforma i Stockholm. Kirurg Calle Gustavsson. Känns jättebra efter min konsultation igår! :) Nån annan som ska dit samma dag?
Kissemissen
Kvinna ·
09 aug, 2011
Jag ska op samma dag! Av Calle oxå! See you there?
Anonym användare
09 aug, 2011
Stort lycka till lilla my!
sockret
Kvinna ·
09 aug, 2011
Såja..! Nu har jag "checkat in" på "Hotell" Kosmetisk Kirurgi i Falköping. 😛Min op är i morgon nångång. Äntligen!!.👍 Liiite nervig börjar man bli😢 Men jag försöker att inte tänka på det.. Hhhahaa.. LÄTT..!!!💡😇 Nu blir det kvällsdusch..!! Göööött!!🤭
Lilla My: Hoppas allt har gått bra..!!👍
Anonym användare
09 aug, 2011
Såja..! Nu har jag "checkat in" på "Hotell" Kosmetisk Kirurgi i Falköping. 😛Min op är i morgon nångång. Äntligen!!.👍 Liiite nervig börjar man bli😢 Men jag försöker att inte tänka på det.. Hhhahaa.. LÄTT..!!!💡😇 Nu blir det kvällsdusch..!! Göööött!!🤭
Lilla My: Hoppas allt har gått bra..!!👍
Anonym användare
10 aug, 2011
Anonym användare
10 aug, 2011
Anonym användare
10 aug, 2011
vad rekomenderar ni att ta med inför operationen?
jag åker ju tåget fram och tillbaka uppsala-landskrona med sambon som bärhjälp.
Lipsyl, nässpray, tröja som man kan öppna fram. vad mer? har ni några tips? :)
Anonym användare
10 aug, 2011
vad rekomenderar ni att ta med inför operationen?
jag åker ju tåget fram och tillbaka uppsala-landskrona med sambon som bärhjälp.
Lipsyl, nässpray, tröja som man kan öppna fram. vad mer? har ni några tips? :)
Så lite som möjligt, de flesta drar med sig en hel packning som aldrig används. Första utlandsresan-tänket. ;)
Hårborste, hårsnodd, tuggummi om du skulle må illa, stora solglasögon att gömma sig bakom på vägen hem. Mobiltelefon.
Väl hemma behöver du en samlingsbox av en ordentligt bra tv eller filmserie.
Bengalkatt
Kvinna ·
10 aug, 2011
Var ska du opa dig?
Anonym användare
10 aug, 2011
Bra svar maggan =) men mjukiskläder också väl? så man ej åker naken hem haha
Anonym användare
10 aug, 2011
Precis haha! Jag tog med en mjukis dress fast tröjan köpte jag 1 strl för stor (jag visste inte om jag skulle kunna knäppa tröjan ifall brösten var i vägen) och det behövdes. Mycket böcker, filmer sånt som håller dig sysselsatt.
Anonym användare
10 aug, 2011
Gött :) tråkigt man ej har ngn laptop längre ><
Anonym användare
10 aug, 2011
Anonym användare
10 aug, 2011
Hej,
Nu är jag klar med operation. Det gick kanonbra och jag mår skitbra och är hemma igen. Jag har lagt ut lite nya foton på mina boobisar. Dom ligger under min profil. Önskar er alla lycka till med er operation !!
Sockret, hoppas du mår bra nu och är nöjd !
Kram
Anonym användare
10 aug, 2011
Marina
Kvinna ·
12 aug, 2011
Anonym användare
12 aug, 2011