Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Lavendel profilbild

Lavendel

Kvinna ·

01 jul, 2011

Vi som ska operera oss i augusti 2011!

Bröstförstoring

Då är det väl dags att starta augusti-tråden! Vilka är ni som också ska operera er under denna månad? :D Själv opereras jag den 22 augusti på Victoriakliniken och ska sätta in anatomiska Allergan 255cc och är så gaaaalet förväntansfull! :D

248

Sortera efter

Anonym användare

12 aug, 2011

Tack Marina =) Ja Lilla My dina ser kanon ut :P oh e så rädd att jag valt för stort:P
Gilla

Boobydoll

Kvinna ·

12 aug, 2011

Vad menar du med "viktigt för duscha bort descutantvätten inför op" då har man ju förlorat hela poängen med descutan som är att man typ skall vara kliniskt ren under operationen.
Gilla

Anonym användare

12 aug, 2011

Ska opereras den 18 augusti av Dr Jörg Bohn Citadellklininken i Landskrona, 580cc! Jag längtar och kan knappt andas nu de sista dagarna, är både förväntansfull och lite rädd för hur allt ska gå...
Gilla

Anonym användare

12 aug, 2011

OP den 18 augusti dr Jörg Bohn Citadellkliniken 580cc
Gilla

Anonym användare

12 aug, 2011

Anastasia64: Du ska lägga bakom va?

Gilla

Anonym användare

12 aug, 2011

Guldfisken: Du ska inte vara orolig det kommer bli jättebra med den strl du har bestämt dig för ( sen kommer du kansk ångra att du inte tog liite mer)

Gilla

sockret

Kvinna ·

12 aug, 2011

Lilla My skrev:

Hej,

Nu är jag klar med operation. Det gick kanonbra och jag mår skitbra och är hemma igen. Jag har lagt ut lite nya foton på mina boobisar. Dom ligger under min profil. Önskar er alla lycka till med er operation !!

Sockret, hoppas du mår bra nu och är nöjd !

Kram

Min operation gick oxå riktigt bra..! Är grymt nöjd..!! Äntligen har jag mina girls!! 👍👍😛Inte för stora som jag va orolig för utan passar mej perfekt. Bilder finns att se i min profil + en tråd jag skapat..

Ja du ska vara super nöjd me dina Lilla My..!! "Göra" Snygga Å dom kommer bara bli bättre...😛

Hoppas det går lika bra för er andra..!! Å att ni blir lika nöjda som Jag å Lilla My e..!! 😇Lycka till..!!👍

Gilla

Anonym användare

12 aug, 2011

haha maggan säg inte så xD nä 550 räcker gott o väl :P

Gilla

Anonym användare

12 aug, 2011

Hello girls! Maggan87 Jag e nöjd o glad att d gått bra såhär långt. Jag rör på mig varje dag o har inte problem alls just nu. Så glad att jag gjorde detta efter alla år och tankar så bidde det verklighet till slut. Nu har jag svårt att fatta hur mina tuttar såg ut innan. Köpte mig idag en superskön sport behå o insåg att d som krävs just nu i storlek är Large o d har jag aldrig upplevt innan. Märker däremot av att magen är fet o svullen också sen op så hoppas d lägger sig snart. Tack för din fina kommentar om mina tuttar, nu blev jag glad :-) Tack! Guldfisken Tack för din kommentar, blir jag dubbelt så glad. Nu väntar en tid av tålamod för att slutligen få se slutresultatet Hur som helst så är jag så glad att jag blivit med bröst :-) Till er alla som väntar på op, d kommer gå galant o supergo känsla att få till tuttar! Massa kramar
Gilla

Anonym användare

12 aug, 2011

Boobydoll skrev:
Vad menar du med "viktigt för duscha bort descutantvätten inför op" då har man ju förlorat hela poängen med descutan som är att man typ skall vara kliniskt ren under operationen.
Självklart menade jag duscha bort descutantvålen EFTER operation så man luktar som sig själv igen istället för sterildoften.
Gilla

Anonym användare

12 aug, 2011

sockret skrev:

Lilla My skrev:

Hej,

Nu är jag klar med operation. Det gick kanonbra och jag mår skitbra och är hemma igen. Jag har lagt ut lite nya foton på mina boobisar. Dom ligger under min profil. Önskar er alla lycka till med er operation !!

Sockret, hoppas du mår bra nu och är nöjd !

Kram

Min operation gick oxå riktigt bra..! Är grymt nöjd..!! Äntligen har jag mina girls!! 👍👍😛Inte för stora som jag va orolig för utan passar mej perfekt. Bilder finns att se i min profil + en tråd jag skapat..

Sockret, du har sååå fina bröst min vän. Såå glad för dig. Han är en klippa vår kirurg. För ni andra har både mig o sockret som referenser då Sockret lade framför muskeln o jag bakom :-) Jag går bara runt o ler just nu....livet e bra gött!

Ja du ska vara super nöjd me dina Lilla My..!! "Göra" Snygga Å dom kommer bara bli bättre...😛

Hoppas det går lika bra för er andra..!! Å att ni blir lika nöjda som Jag å Lilla My e..!! 😇Lycka till..!!👍

Gilla

Anonym användare

12 aug, 2011

ooh har sån ångest :S så rädd att det ej ska bli av o att det ska bli förstort..mår illa bara jag tänker på det :S vill bara det ska va över nu..ska man må såhär i 16 dagar till usch.
Gilla

Anonym användare

12 aug, 2011

Guldfisken Oroa dig inte. Vilken storlek tänkte du ta? Jag vet att d är segt att vänta på op men snart dvd över o du har dina fina bröst på plats :-)
Gilla

Anonym användare

12 aug, 2011

Guldfisken, Såg nu att du valt 550, d e stort helt klart om jag tittar på mina som ena är 450 o det andra 500 så inser jag att mina kommer bli STORA. Samtidigt vill man ju ha stora tuttar men inte att dom gör så att man ser ut som om man vore knubbig om du förstår mig rätt. Ta d ditt inre vill, d e du som bestämmer :-)
Gilla

MillaJohansson

Kvinna ·

12 aug, 2011

Jag opereras 30 augusti på Citadellkliniken av dr Göran Elmerstig. Bröstlyft + 440 cc, bakom. Längtar till operationen är över, oroar mig inför den (ev komplikationer eller att resultatet inte blir snyggt) men längtar så efter mina nya bröst!!!!!

Gilla

Anonym användare

13 aug, 2011

Tack Lilla My för dina värmande ord :) ja de kommer matcha min kropp, har höfter (o vikt) att bära upp 550 cc så hehe Milla vad kul :) då kanske vi ses på morgonen :) jag opas 29 aug också av Göran :) jag oroar mig med o längtar. Men Göran verkar va kanon kirurg o jag har inte hittat ngt negativt om han o har bara sett fina bröst med =)
Gilla

Anonym användare

13 aug, 2011

Hur har ni gjort med betalningen nu när Citadell har haft semester stängt?
Gilla

Boobydoll

Kvinna ·

13 aug, 2011

Jag betalade in till deras bankgiro som jag fick med i mina papper vid konsultationen.
Gilla

Anonym användare

13 aug, 2011

Lycka till alla!! De kommer säkert att gå jätte bra! Hoppas att jag blir silvermedlem snart så jag kan få se era resultat! ;)
Gilla

Boobydoll

Kvinna ·

13 aug, 2011

laila: om du lägger upp en bild på dig själv så blir automatiskt silver (så fort du blivit godkänd då vill säga).

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem