Lavendel
Kvinna ·
01 jul, 2011
Vi som ska operera oss i augusti 2011!
BröstförstoringDå är det väl dags att starta augusti-tråden! Vilka är ni som också ska operera er under denna månad? :D Själv opereras jag den 22 augusti på Victoriakliniken och ska sätta in anatomiska Allergan 255cc och är så gaaaalet förväntansfull! :D
Sortera efter
Anonym användare
12 aug, 2011
Boobydoll
Kvinna ·
12 aug, 2011
Anonym användare
12 aug, 2011
Anonym användare
12 aug, 2011
Anonym användare
12 aug, 2011
Anastasia64: Du ska lägga bakom va?
Anonym användare
12 aug, 2011
Guldfisken: Du ska inte vara orolig det kommer bli jättebra med den strl du har bestämt dig för ( sen kommer du kansk ångra att du inte tog liite mer)
sockret
Kvinna ·
12 aug, 2011
Hej,
Nu är jag klar med operation. Det gick kanonbra och jag mår skitbra och är hemma igen. Jag har lagt ut lite nya foton på mina boobisar. Dom ligger under min profil. Önskar er alla lycka till med er operation !!
Sockret, hoppas du mår bra nu och är nöjd !
Kram
Min operation gick oxå riktigt bra..! Är grymt nöjd..!! Äntligen har jag mina girls!! 👍👍😛Inte för stora som jag va orolig för utan passar mej perfekt. Bilder finns att se i min profil + en tråd jag skapat..
Ja du ska vara super nöjd me dina Lilla My..!! "Göra" Snygga Å dom kommer bara bli bättre...😛
Hoppas det går lika bra för er andra..!! Å att ni blir lika nöjda som Jag å Lilla My e..!! 😇Lycka till..!!👍
Anonym användare
12 aug, 2011
haha maggan säg inte så xD nä 550 räcker gott o väl :P
Anonym användare
12 aug, 2011
Anonym användare
12 aug, 2011
Anonym användare
12 aug, 2011
Hej,
Nu är jag klar med operation. Det gick kanonbra och jag mår skitbra och är hemma igen. Jag har lagt ut lite nya foton på mina boobisar. Dom ligger under min profil. Önskar er alla lycka till med er operation !!
Sockret, hoppas du mår bra nu och är nöjd !
Kram
Min operation gick oxå riktigt bra..! Är grymt nöjd..!! Äntligen har jag mina girls!! 👍👍😛Inte för stora som jag va orolig för utan passar mej perfekt. Bilder finns att se i min profil + en tråd jag skapat..
Sockret, du har sååå fina bröst min vän. Såå glad för dig. Han är en klippa vår kirurg. För ni andra har både mig o sockret som referenser då Sockret lade framför muskeln o jag bakom :-) Jag går bara runt o ler just nu....livet e bra gött!Ja du ska vara super nöjd me dina Lilla My..!! "Göra" Snygga Å dom kommer bara bli bättre...😛
Hoppas det går lika bra för er andra..!! Å att ni blir lika nöjda som Jag å Lilla My e..!! 😇Lycka till..!!👍
Anonym användare
12 aug, 2011
Anonym användare
12 aug, 2011
Anonym användare
12 aug, 2011
MillaJohansson
Kvinna ·
12 aug, 2011
Jag opereras 30 augusti på Citadellkliniken av dr Göran Elmerstig. Bröstlyft + 440 cc, bakom. Längtar till operationen är över, oroar mig inför den (ev komplikationer eller att resultatet inte blir snyggt) men längtar så efter mina nya bröst!!!!!
Anonym användare
13 aug, 2011
Anonym användare
13 aug, 2011
Boobydoll
Kvinna ·
13 aug, 2011
Anonym användare
13 aug, 2011
Boobydoll
Kvinna ·
13 aug, 2011
laila: om du lägger upp en bild på dig själv så blir automatiskt silver (så fort du blivit godkänd då vill säga).