Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Lavendel profilbild

Lavendel

Kvinna ·

01 jul, 2011

Vi som ska operera oss i augusti 2011!

Bröstförstoring

Då är det väl dags att starta augusti-tråden! Vilka är ni som också ska operera er under denna månad? :D Själv opereras jag den 22 augusti på Victoriakliniken och ska sätta in anatomiska Allergan 255cc och är så gaaaalet förväntansfull! :D

248

Sortera efter

Anonym användare

15 aug, 2011

Maggan hur har det gått för dig? har du pratat nåt med citadell?

Gilla

Anonym användare

16 aug, 2011

Operationsdag idag är med sambon på b&b i Landskrona! Gissa vem som vaknade en timme innan klockan ringde? Typ 0530.. Ska vara på citadell 0700 och blir opad av Peter idag! :) TJOHO!
Gilla

TinyLingonberry

Man ·

16 aug, 2011

Whoop whoop samma här! Op kl 12 Peter cosmo! Sitter i bilen från Stockholm, åkte vid 04... haha lätt värt! Längtar såmycket :-D
Gilla

sockret

Kvinna ·

16 aug, 2011

maja-a & TinyLingonberry: Lycka till!!! 👍Jag känner till känslan..! Kommer gå jätte bra..!!😛

Kram till er båda..!🤭

Gilla

Tösan

Kvinna ·

16 aug, 2011

Lycka till tjejer! Kan inte säga annat än att jag är lite avundsjuk!! Nu är den långa väntan över för er del och nästa gång vi ses här inne så har ni era efterlängtade bröst!! Säger som sockret, jag är övertygad om att det kommer gå jättebra för er!!
Gilla

Anonym användare

16 aug, 2011

Till er töser maja-a & TinyLingonberry....

Nu ligger ni på operationsbordet eller så är det redan avklarat. Sänder mina tankar till er och hoppas att ni mår fint och är på benen fort. Ser fram emot att få höra från er och era nya tuttar 💋

Massa kramar !!

Gilla

Lavendel

Kvinna ·

16 aug, 2011

Sänder mängder av positiv energi till maj-a och TinyLingonberry! 

Gilla

Anonym användare

16 aug, 2011

Maja-a och TinyLingonberry: Önskar er all lycka och hoppas att ni blir supernöjda med era nya tuttar! Håller tummarna!
Gilla

Anonym användare

16 aug, 2011

Guldfisken: Ja jag ringde dit idag och pratade med Mia och förklarade lite kort och sa till henne att implantatet på vänster bröst har vikt sig inåt som en buckla och hon sa att jag skulle få en tid och komma dit men jag sa att jag har op tid den 31 aug och att jag inte skulle hinna och eftersom jag ändå ska byta implantat spelar det ingen roll, jag kan ju lika bra visa dom vad jag menar på op-dagen. Frågade även om vad det skulle kosta om jag ville byta implantat men hon skulle kolla upp det sen skulle Lotta ringa mig imorgon. Blir jätterädd att hon kommer med en summa pengar jag inte har råd med nu.
Gilla

Anonym användare

16 aug, 2011

usch, håller tummarna att det går bra. Har du fått byta kirurg? eller blir Ron igen? Nä hoppas verkligen nte det blir för dyrt :S
Gilla

Anonym användare

16 aug, 2011

Nu är jag hemma igen och allt gick bra! :-) mådde väldigt illa efter operationen så det tog ett tag innan jag var på benen. Men nu känns det bra och handskas nu med bröstsmärtan. Det blev tillslut 400 cc hp, vilket jag är otroligt nöjd med än så länge! Hoppas att allt läker som det ska nu bara :-) tänkte lägga ut lite bilder senare när jag får tid! Hoppas att allt gått bra för er nu tinylingonberry och Maja-a :-)
Gilla

Anonym användare

16 aug, 2011

Tror det blir Ron igen. Jag vet ju att jag ska betala 10.000 för lyftet och har hört från andra tjejer som opat sig hos Ron och sen fått korra som jag och då skulle dom bara ha betalat 7000 kr, så det e en summa jag kan betala men inte mer än 17000, nu blir jag ju rädd att det blir mer pengar än vad jag räknat med.
Gilla

Anonym användare

16 aug, 2011

Ronja: Vad skönt att allt gick bra!!!
Gilla

Anonym användare

16 aug, 2011

ah okej. det förstår jag. tycker det e förjävligt du ska behöva betala 10 000 ens

Gilla

Lavendel

Kvinna ·

16 aug, 2011

Ronja, härligt att höra att du är nöjd och på benen igen! Fick du inge medel mot illamåendet eller hjälpte det inte? Har du fått narkos förut eller var det här första gången?

Gilla

Tösan

Kvinna ·

16 aug, 2011

Ronja: Vad skönt att höra att allt har gått bra!! Ser fram emot att få se bilder på "underverken".

Gilla

Anonym användare

16 aug, 2011

GOOD LUCK EVERYBODY! :-)

Ska bli spännande att höra era op-stories maja-a och tinylingonberry! Vi har ju valt samma storlek, maja-a. Hoppas ni har det bra! Inte alls avis ;)

Gilla

Anonym användare

16 aug, 2011

:) hoppa de går bra för töserna som OPas idag, själv väntar jag på mina papper från citadell :P o ett mail >< annars blir det att ringa
Gilla

Anonym användare

16 aug, 2011

Ronja skrev:
Nu är jag hemma igen och allt gick bra! :-) mådde väldigt illa efter operationen så det tog ett tag innan jag var på benen. Men nu känns det bra och handskas nu med bröstsmärtan. Det blev tillslut 400 cc hp, vilket jag är otroligt nöjd med än så länge! Hoppas att allt läker som det ska nu bara :-) tänkte lägga ut lite bilder senare när jag får tid! Hoppas att allt gått bra för er nu tinylingonberry och Maja-a :-)

Åhh vad härligt att det gått bra och att du är vid liv och på benen. Det är inge vidare det där med illamående vid narkosen. Sköj att du mår bättre och vad kul att du är nöjd med storlek, tänk på att det ska växa till sig lite till när muskeln slappnar av 👍

Ser fram emot att få se dina töser !!

Kram

Gilla

Marina

Kvinna ·

16 aug, 2011

Boobydoll skrev:

laila: om du lägger upp en bild på dig själv så blir automatiskt silver (så fort du blivit godkänd då vill säga).

Jag vill gärna påminna alla som lägger upp bilder i galleriet för admingodkännande att man ändå måste skriva ca 15 seriösa inlägg och fylla i sin signatur!!! Ingen får silverbehörighet utan den...😉

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem