Lavendel
Kvinna ·
01 jul, 2011
Vi som ska operera oss i augusti 2011!
BröstförstoringDå är det väl dags att starta augusti-tråden! Vilka är ni som också ska operera er under denna månad? :D Själv opereras jag den 22 augusti på Victoriakliniken och ska sätta in anatomiska Allergan 255cc och är så gaaaalet förväntansfull! :D
Sortera efter
Anonym användare
15 aug, 2011
Anonym användare
16 aug, 2011
TinyLingonberry
Man ·
16 aug, 2011
sockret
Kvinna ·
16 aug, 2011
maja-a & TinyLingonberry: Lycka till!!! 👍Jag känner till känslan..! Kommer gå jätte bra..!!😛
Kram till er båda..!🤭
Tösan
Kvinna ·
16 aug, 2011
Anonym användare
16 aug, 2011
Till er töser maja-a & TinyLingonberry....
Nu ligger ni på operationsbordet eller så är det redan avklarat. Sänder mina tankar till er och hoppas att ni mår fint och är på benen fort. Ser fram emot att få höra från er och era nya tuttar 💋
Massa kramar !!
Lavendel
Kvinna ·
16 aug, 2011
Sänder mängder av positiv energi till maj-a och TinyLingonberry!
Anonym användare
16 aug, 2011
Anonym användare
16 aug, 2011
Anonym användare
16 aug, 2011
Anonym användare
16 aug, 2011
Anonym användare
16 aug, 2011
Anonym användare
16 aug, 2011
Anonym användare
16 aug, 2011
ah okej. det förstår jag. tycker det e förjävligt du ska behöva betala 10 000 ens
Lavendel
Kvinna ·
16 aug, 2011
Ronja, härligt att höra att du är nöjd och på benen igen! Fick du inge medel mot illamåendet eller hjälpte det inte? Har du fått narkos förut eller var det här första gången?
Tösan
Kvinna ·
16 aug, 2011
Ronja: Vad skönt att höra att allt har gått bra!! Ser fram emot att få se bilder på "underverken".
Anonym användare
16 aug, 2011
GOOD LUCK EVERYBODY! :-)
Ska bli spännande att höra era op-stories maja-a och tinylingonberry! Vi har ju valt samma storlek, maja-a. Hoppas ni har det bra! Inte alls avis ;)
Anonym användare
16 aug, 2011
Anonym användare
16 aug, 2011
Åhh vad härligt att det gått bra och att du är vid liv och på benen. Det är inge vidare det där med illamående vid narkosen. Sköj att du mår bättre och vad kul att du är nöjd med storlek, tänk på att det ska växa till sig lite till när muskeln slappnar av 👍
Ser fram emot att få se dina töser !!
Kram
Marina
Kvinna ·
16 aug, 2011
laila: om du lägger upp en bild på dig själv så blir automatiskt silver (så fort du blivit godkänd då vill säga).
Jag vill gärna påminna alla som lägger upp bilder i galleriet för admingodkännande att man ändå måste skriva ca 15 seriösa inlägg och fylla i sin signatur!!! Ingen får silverbehörighet utan den...😉
Maggan hur har det gått för dig? har du pratat nåt med citadell?