Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
92johansson profilbild

92johansson

Kvinna ·

25 sep, 2014

Vi som ska operera oss i November 2014

Bröstförstoring

Hej!

Imorgon åker jag och har min konsultation på Citadellkliniken i Landskrona och den 10 november ska jag opereras. Känns så himla konstigt ändå, väntat på denna dagen sedan jag var 16 år! Tror inte jag riktigt fattat än att innan detta året är slut så har jag nya bröst. Då är jag mitt nya jag, den jag velat vara i flera år.
Har förberett mig med inspirationsbilder & frågor inför imorgon. Vill vara så informerad och förberedd som möjligt! Hur snurrar era tankar? Vore kul att få kontakt med andra som ska opereras och höra allas tankar. Vart ska ni göra era?
Kram
277

Sortera efter

92johansson

Kvinna ·

10 nov, 2014

JAG HAR NYA BOOBIES!! Helt sanslöst trött haha, skulle kunna sova hela tiden. Men fyfan så fina dom Verkar vara! Var nog ganska trött innan då jag råkade smsa fel personer hahaha
Gilla

Tjock

Kvinna ·

10 nov, 2014

Jag var klar jättetidigt! Har känt mig aspigg men somnat hela tiden haha. Grattis till våra nya tuttar 92johansson ;)
Gilla

Newgirl

Kvinna ·

10 nov, 2014

På Polarklinken i Umeå 17/11 Hos Anders Nilsson

Gilla

Hami

Kvinna ·

10 nov, 2014

Grattis! Skönt att ha op bakom sig!!!
Gilla

92johansson

Kvinna ·

10 nov, 2014

Grattis själv :D har fortfarande inte fattat att jag har nya bröst! Haft dom i 5 timmar nu. Såå sjukt!
Gilla

Rumpetossa

Kvinna ·

10 nov, 2014

92johansson skrev:
Grattis själv :D har fortfarande inte fattat att jag har nya bröst! Haft dom i 5 timmar nu. Såå sjukt!
WIHU!!!! Har mått skit tills nu så jag fick extra smärtstillande och nu mår jag bra :-) min op tog 10min:-O hur lång tid tog era?
Gilla

92johansson

Kvinna ·

10 nov, 2014

Oj så snabbt :o vet faktiskt inte. Kom in till operationen halv 10 och vaknade i mitt rum typ halv elva- elva tror jag! Men så låg man ju på uppvaket också. Vilket rum har du? :D
Gilla

Rumpetossa

Kvinna ·

10 nov, 2014

92johansson skrev:
Oj så snabbt :o vet faktiskt inte. Kom in till operationen halv 10 och vaknade i mitt rum typ halv elva- elva tror jag! Men så låg man ju på uppvaket också. Vilket rum har du? :D
Okej, låter som om att det gick ganska fort det med :) jag har rum åtta. Å du? Hon jag låg på uppvaket med frågade om jag gjort brösten, jag var helt borta så jag bara, jajamen :-) frågade inte tillbaka -.-'
Gilla

92johansson

Kvinna ·

10 nov, 2014

Nummer 4 :) nära då ju! Haha då kommer du ihåg uppvaket iallafall! Jag kommer inte ihåg någonting. Hur såg hon ut? Kanske var jag som fråga ;)
Gilla

Lilleskutt1

Kvinna ·

10 nov, 2014

Åh, grattis tjejer så himla kul! Och Citadell verkar verkligen vara en jätte bra klinik med mysig personal! Lycka till med era nya älsklingar!! 👍

Gilla

Rumpetossa

Kvinna ·

10 nov, 2014

Nästan grannar då ;-) jasså, haha! Jag kommer inte ihåg precis. Tror hon var blond ialf :-)
Gilla

92johansson

Kvinna ·

10 nov, 2014

Lilleskutt1 skrev:

Åh, grattis tjejer så himla kul! Och Citadell verkar verkligen vara en jätte bra klinik med mysig personal! Lycka till med era nya älsklingar!! 👍

Åh tack! :D det är helt underbart här, knappt att jag vill åka hem imorgon haha! Träffade precis Peter första gången efter operationen och han var jättenöjd och tyckte de var perfekta! JAG har perfekta bröst, aldrig känt den känslan innan! När var det du skulle opereras? Eller hade du redan gjort det?
Gilla

moon

Kvinna ·

10 nov, 2014

Tack så mycket :) jag upplevde dem bra, inte över mina förväntningar men de är helt ok! Lycka till med din op!! Det kommer att bli hur bra som helst ;)
Gilla

92johansson

Kvinna ·

10 nov, 2014

Rumpetossa skrev:
Nästan grannar då ;-) jasså, haha! Jag kommer inte ihåg precis. Tror hon var blond ialf :-)
Okej då var det inte jag ;) men tycker det är läskigt att jag inte kommer ihåg uppvaket haha! Undrar vad jag kan ha babblat om
Gilla

Tjock

Kvinna ·

10 nov, 2014

Jag minns inget från uppvaket hahaha. Kan jsg ha frågat? Näääää haha. Jsg är blond
Gilla

92johansson

Kvinna ·

10 nov, 2014

Tjock skrev:
Jag minns inget från uppvaket hahaha. Kan jsg ha frågat? Näääää haha. Jsg är blond
Skönt att det inte bara är jag som inte minns något då haha! Skulle va kul att veta hur man betedde sig x). Är ni nöjda förresten? också har ni ont?
Gilla

Gummisnutt

Kvinna ·

10 nov, 2014

Jag gjorde min bröstförstoring i torsdags på proforma och än så länge är jag super nöjd :)

Tänk att jag faktiskt gjorde det jag drömt om sen tonåren :)

Gilla

92johansson

Kvinna ·

10 nov, 2014

Gummisnutt skrev:

Jag gjorde min bröstförstoring i torsdags på proforma och än så länge är jag super nöjd :)

Tänk att jag faktiskt gjorde det jag drömt om sen tonåren :)

Hur är det med smärtan nu? Har den avtagit? Ja visst är det coolt? Grattis :D
Gilla

Tjock

Kvinna ·

10 nov, 2014

92johansson skrev:
Tjock skrev:
Skönt att det inte bara är jag som inte minns något då haha! Skulle va kul att veta hur man betedde sig x). Är ni nöjda förresten? också har ni ont?
Haha ja! Ja änsänge jättenöjd, nu är det upp till läkningen att de ska bli fint. Har inte ont mer än lite i ryggen:) sj?
Gilla

92johansson

Kvinna ·

10 nov, 2014

Tjock skrev:
92johansson skrev:
Tjock skrev:
Haha ja! Ja änsänge jättenöjd, nu är det upp till läkningen att de ska bli fint. Har inte ont mer än lite i ryggen:) sj?
Så skönt för dig! Själv har man lite ont i armhålorna och precis under brösten där revbenen slutar. Extra ont när jag ska upp och ner ur sängen efter toalettbesök. Men dom säger att smärtan börjar avta efter 4 dagar :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem