92johansson
Kvinna ·
25 sep, 2014
Vi som ska operera oss i November 2014
BröstförstoringHej!
Sortera efter
Nelle31
Kvinna ·
02 okt, 2014
Nelle31
Kvinna ·
02 okt, 2014
BabyFace
Kvinna ·
02 okt, 2014
Jag ska operera mig hos Peter Cosmo om allt går som det ska den 24e november! :D
Jag ska ner till Malmö på konsultation den 11e okt. Jag bor i Stockholm så det kommer att bli rätt mycket resor upp och ner, haha! Men det är det verkligen värt! Citadell verkar helt klart vara den bästa kliniken för mig.
Är det fler som ska op:a sig där i slutet av november? :)
CRM
Kvinna ·
02 okt, 2014
sanna1991
Kvinna ·
03 okt, 2014
Jag funderar på att ringa kliniken och prata med dem! Vill ju absolut inte ha förstora bröst heller.. Svårt! Men ska nog kanske be om att få komma in och prova ut igen. Provade 250 utan att veta hur mycket det var och sa "ja absolut inte mer än så" haha så Anders tyckte jag skulle lägga in 290 eller 245 så valde 290! Har en väldigt tunn överkropp och smal midja så vill inte att det ska bli för mycket..
Jag har alltid velat ha en naturlig look därför jag väljer anatomiska! När jag var på konsultationen så sa Anders att jag absolut borde ta det eftersom jag annars kommer att få välidgt runda bröst! Det är olika från person till person men med mina förutsättningar sa han att jag skulle få två bollar om jag tog runda haha och det vill jag ju verkligen inte! Hade med mig en inspirationsbild på konsultationen med en tjej som lagt i samma som jag lägger in länken här om någon är intresserad :)!
92johansson
Kvinna ·
04 okt, 2014
Kul att så många hittat hit! Snart bara en månad kvar för min del, så himla sjukt är det?! Här har man väntat sedan man var 16 år och snart är det verklighet.. svårt att greppa!
92johansson
Kvinna ·
04 okt, 2014
Samma för mig! Längtar som en dåre till nästa sommar då jag får gå runt i bikini och fina linnen! Ja när man stod där framför spegeln med implantaten i bhn så kände man verkligen att det är såhär man alltid ska ha varit! Är kär i mina bröst som jag kommer få, dom passar perfekt till mina lite bredare höfter och rumpa. Kroppen blir mer "jämn"!
Boobs4me
Kvinna ·
05 okt, 2014
Beauty
Kvinna ·
05 okt, 2014
Rumpetossa
Kvinna ·
05 okt, 2014
Nelle31
Kvinna ·
06 okt, 2014
Samma för mig! Längtar som en dåre till nästa sommar då jag får gå runt i bikini och fina linnen! Ja när man stod där framför spegeln med implantaten i bhn så kände man verkligen att det är såhär man alltid ska ha varit! Är kär i mina bröst som jag kommer få, dom passar perfekt till mina lite bredare höfter och rumpa. Kroppen blir mer "jämn"!
Nelle31
Kvinna ·
06 okt, 2014
Nelle31
Kvinna ·
06 okt, 2014
indianen92
Kvinna ·
06 okt, 2014
jag ska operera mig där den 20e November! ;)
indianen92
Kvinna ·
06 okt, 2014
Jag ska operera mig hos Peter Cosmo om allt går som det ska den 24e november! :D
Jag ska ner till Malmö på konsultation den 11e okt. Jag bor i Stockholm så det kommer att bli rätt mycket resor upp och ner, haha! Men det är det verkligen värt! Citadell verkar helt klart vara den bästa kliniken för mig.
Är det fler som ska op:a sig där i slutet av november? :)
Jag ska operera mig hos Cosmo den 20e november! ;)
Dashuri
Kvinna ·
06 okt, 2014
92johansson
Kvinna ·
06 okt, 2014
92johansson
Kvinna ·
06 okt, 2014
Mailade Cosmo idag och bytte från 325 till 350, han sa att dom också funkade bra till min kropp så jag känner attt det är bäst att ta det större alternativet! Vill inte ha för brett mellan brösten. Känns sååå sjukt att det bara exakt 5 veckor kvar nu tills det är min tur!
sanna1991
Kvinna ·
06 okt, 2014
dreyton
Kvinna ·
06 okt, 2014