Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
92johansson profilbild

92johansson

Kvinna ·

25 sep, 2014

Vi som ska operera oss i November 2014

Bröstförstoring

Hej!

Imorgon åker jag och har min konsultation på Citadellkliniken i Landskrona och den 10 november ska jag opereras. Känns så himla konstigt ändå, väntat på denna dagen sedan jag var 16 år! Tror inte jag riktigt fattat än att innan detta året är slut så har jag nya bröst. Då är jag mitt nya jag, den jag velat vara i flera år.
Har förberett mig med inspirationsbilder & frågor inför imorgon. Vill vara så informerad och förberedd som möjligt! Hur snurrar era tankar? Vore kul att få kontakt med andra som ska opereras och höra allas tankar. Vart ska ni göra era?
Kram
277

Sortera efter

Petite

Kvinna ·

02 nov, 2014

Linnéa.W skrev:
Den här tråden dyker inte upp bland mina "svarsbevakningar"... Varför blir det så? Är det någon här som ska operera sig redan nästa vecka? Spännande!!
Inte på min heller, konstigt! 9 dagar kvar för mig nu!!
Gilla

Ubbelina

Kvinna ·

02 nov, 2014

Inte på min heller, skumt!! Jag opereras imorgon så har svårt att sova nu, sjukt nervös!! :)
Gilla

Boobs4me

Kvinna ·

02 nov, 2014

Så kul för alla er som ska opas snart! Denna veckan fick jag hem mitt brev från citadell! Fick incheckning kl.10 den 26 november. Inser att det är snart! Har velat göra detta så länge men nervositeten börjar komma smygande nu ;) Är mest nervös för tiden efter op. Med smärta, rörlighet och så eftersom jag har två barn hemma också. Någon mer som ska opas på Citadell den 26 november?
Gilla

Linnéa.W

Kvinna ·

03 nov, 2014

Lycka till ni tjejer som opererar er i veckan! Skriv gärna hur det går!
Gilla

Leyla

Kvinna ·

03 nov, 2014

Har för runt 2 timmar sedanvaknat upp från min op. Är väldens lyckligaste tjej:D. Allt har gått super bra!!
Gilla

barbieee

Kvinna ·

03 nov, 2014

gud så roligt jag ska dit nu på torsdag och planera in min op en dröm som jag haft nästan lika länge som dig :) hihi lycka till (hoppas på en bra op berättelse sen ;) )

Gilla

Ubbelina

Kvinna ·

03 nov, 2014

Min op har gått jätte bra! Jag mår inte illa som jag varit livrädd för så det är skönt! Har dock väldigt ont, det liksom spänner över hela bröstet och ryggen värker, men såå värt det för brösten är super fina! :D lycka till alla andra!
Gilla

Ekm

Kvinna ·

03 nov, 2014

Ubbelina skrev:
Min op har gått jätte bra! Jag mår inte illa som jag varit livrädd för så det är skönt! Har dock väldigt ont, det liksom spänner över hela bröstet och ryggen värker, men såå värt det för brösten är super fina! :D lycka till alla andra!

Grattis! Vilken storlek valde du?

Gilla

CRM

Kvinna ·

04 nov, 2014

Men oh så nervös jag är nu!!! På torsdag checkar jag in, redan 07:00!
Gilla

SevenEleven

Kvinna ·

04 nov, 2014

idag är det 13 dagar kvar till min operation. Det enda som finns i mitt huvud är min operation, jag tänker på det hela tiden verkligen, jag hoppas verkligen att jag får mina drömbröst så jag kan börja känna mig kvinnligare och även trivas i min kropp =)

LÄNGTAR VERKLIGEN SÅ OTROLIGT MYCKET.

Har även världens bästa familj som stöttar mig & min syster genom detta (vi ska göra samma dag). Att dom säger att så länge det gör oss lyckligare så är det någo som är värt pengarna alla dagar i veckan. :)

Lycka till alla som gör nu i veckan också :)

Gilla

Beauty

Kvinna ·

04 nov, 2014

Sååå glad ligger på rummet Peter va precis och tittade till de och allt såg bra ut ;-) Nu ska de bara läka bra!! ;-)
Gilla

Linnéa.W

Kvinna ·

04 nov, 2014

Vad roligt tjejer att det gått så bra!! Ser fram emot bilder!
Gilla

Lilleskutt1

Kvinna ·

05 nov, 2014

Operationen är klar och jag vaknade upp vid 11:30 idag uppe i Göteborg. Allting hade gått bra och all vred till akademikkliniken, underbara!! Ska lägga upp en op berättelse när jag mår bättre! Det blev ett på 255 MF allergan anatomiska och är så himla glad att de inte ser särskilt stora. Skönt! Nu hoppas jag läkningen går som den ska!!
Gilla

Lilleskutt1

Kvinna ·

05 nov, 2014

All cred*
Gilla

Lelodi

Kvinna ·

06 nov, 2014

Hejhej här kommer en nykomling :-) Jag var på min konsultation igår och bokade tid idag och ska opereras 26/11. Mitt val föll på Akademikliniken och kirurg Paolo Montemurro. Det har jag er här på forumet att tacka för, många som varit väldigt nöjda. Hoppas vi alla förväntansfulla blir nöjda :-)
Gilla

Ekm

Kvinna ·

06 nov, 2014

Beauty skrev:
Sååå glad ligger på rummet Peter va precis och tittade till de och allt såg bra ut ;-) Nu ska de bara läka bra!! ;-)

Gratulerar! Opereras av Peter om ca en månad :-)

Gilla

CRM

Kvinna ·

06 nov, 2014

Snart dags att försöka sova :) Operationen gick jättebra, och alla här är så gulliga! Peter titta till mig under kvällen med, och va nöjd med resultatet. Han tyckte det va "en snygg storlek" hahaha. Just nu sitter jag och funderar över vart sjutton mina bröstvårtor sitter hahaha.
Gilla

Beauty

Kvinna ·

07 nov, 2014

CRM skrev:
Snart dags att försöka sova :) Operationen gick jättebra, och alla här är så gulliga! Peter titta till mig under kvällen med, och va nöjd med resultatet. Han tyckte det va "en snygg storlek" hahaha. Just nu sitter jag och funderar över vart sjutton mina bröstvårtor sitter hahaha.
Grattis!!! Härligt!! opades av Peter för tre dagarsedan.. Nu kämpar jag med gördlar och tortyren ;-)
Gilla

92johansson

Kvinna ·

07 nov, 2014

Hur gick det för dig Leyla? :D Är du nöjd hittills? Var du nervös innan? Gör det ont? Haha frågorna är många

Gilla

92johansson

Kvinna ·

07 nov, 2014

Nu börjar mina nerver sätta igång. På söndag beger vi oss ner mot Landskrona och på måndag är det dags för operation. Känner alla möjliga sorts känslor just nu! Detta är min sista helg med mina gamla små bröst, känns så fantastiskt!

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem