92johansson
Kvinna ·
25 sep, 2014
Vi som ska operera oss i November 2014
BröstförstoringHej!
Sortera efter
92johansson
Kvinna ·
24 okt, 2014
Tjock
Kvinna ·
24 okt, 2014
Ja lite småkul att vi är fyra stycken som ska opereras samma dag och hittat varandra här! Vet inte alls hur det ser ut därinne med rummen osv, om det finns sällskapsrum kanske? Isåfall kanske vi träffar på varandra (om man kan/får gå upp ur sängen haha).
Ja verkligen! Det kanske det gör, hehe. Annars träffar man säkert på nån av er i korridorerna :p
Det känns nästan lite overkligt. Hoppas allt kommer bli bra för oss alla fyra!
Linnéa.W
Kvinna ·
24 okt, 2014
Sushi
Kvinna ·
25 okt, 2014
Jag ska opereras den 4/11 på polarkliniken i Umeå =) Sjukt spännande!!
S.Anni
Kvinna ·
25 okt, 2014
Hej!
När jag läste ditt inlägg så känner jag igen mig jätte mycket i det du skriver. Jag var på konsultationen igår på SPC i Falun och det var en så skön känsla att ta första stegetför att förverkliga sin dröm!!
Jag är ny här inne och hoppas på att kunna få så mycket info som bara är möjligt och goda tips och rådså ma får lite mer "kött på benen", och ja funderar på om du har nå bra tips på vad / va man kan hitta bra helkropps bilder? Har sökt massor men det är jätte svårt..Det är nästa steg för att kunna boka in enop date.
Lycka till! 🙂
92johansson
Kvinna ·
26 okt, 2014
Hej!
När jag läste ditt inlägg så känner jag igen mig jätte mycket i det du skriver. Jag var på konsultationen igår på SPC i Falun och det var en så skön känsla att ta första stegetför att förverkliga sin dröm!!
Jag är ny här inne och hoppas på att kunna få så mycket info som bara är möjligt och goda tips och rådså ma får lite mer "kött på benen", och ja funderar på om du har nå bra tips på vad / va man kan hitta bra helkropps bilder? Har sökt massor men det är jätte svårt..Det är nästa steg för att kunna boka in enop date.
Lycka till! 🙂
Hej! Jag sökte mycket på google, men det är som du säger, jättesvårt! Vet inte vilken klinik du ska opereras på men jag gick in på min kliniks (citadellkliniken) hemsida och kollade deras före och efterbilder :) På denna sidan kan du också titta på massa bilder. Boka så fort du kan, annars kanske du får vänta onödigt länge på operation :)
92johansson
Kvinna ·
28 okt, 2014
Jag har brunt hår långt hår med lugg ocg är en ganska liten tjej haha!
92johansson
Kvinna ·
28 okt, 2014
Är så himla nojjig att jag ska glömma något hemma. Typ medicinen eller de papper man ska gå igenom med sjuksköterskan! Vill bara att den 10 nu och ha det överströkat haha
Linnéa.W
Kvinna ·
28 okt, 2014
92johansson
Kvinna ·
30 okt, 2014
92johansson
Kvinna ·
30 okt, 2014
Linnéa.W
Kvinna ·
01 nov, 2014
Beauty
Kvinna ·
01 nov, 2014
Rumpetossa
Kvinna ·
01 nov, 2014
92johansson
Kvinna ·
01 nov, 2014
Beauty
Kvinna ·
01 nov, 2014
92johansson
Kvinna ·
02 nov, 2014
Bara två dagar kvar för dig nu! Jag opereras den 10, alltså om 8 dagar :D Är inte heller nervös men kommer förmodligen skaka av nervositet när det väl är dags!
Lilleskutt1
Kvinna ·
02 nov, 2014
Jag ska också opereras denna veckan som kommer! På onsdag är det dags!! Börjar pirra ordentligt i magen och jag börjar tvivla mer och mer på val av implantat och hur slutrestultatet kommer att bli.Men jag vet att det är bara nerver, jag har varit säker på mitt beslut länge så backa ur nu skulle jag aldrig göra! Det ska bli så himla kul, samtidigt som nervositeten börjar vakna till liv, haha! Jag är en annanrs väldigt lugn person som aldrig blir nervös så de här känslorna är jag inte riktigt van vid..! 😀
SevenEleven
Kvinna ·
02 nov, 2014
Leyla
Kvinna ·
02 nov, 2014
Ja lite småkul att vi är fyra stycken som ska opereras samma dag och hittat varandra här! Vet inte alls hur det ser ut därinne med rummen osv, om det finns sällskapsrum kanske? Isåfall kanske vi träffar på varandra (om man kan/får gå upp ur sängen haha).