fluffigtt
Kvinna ·
25 jul, 2015
Vi som ska operera oss i Oktober 2015
BröstförstoringHej lite tidigt kanske men är så taggad på OP och är nyfiken vilka som ska operera sig samma månad! Så skriv gärna här så kan vi peppa varandra :D
Jag har min operation den 29 oktober hos Örjan Gribbe på proforma clinic!
Sortera efter
fluffigtt
Kvinna ·
07 sep, 2015
tuttfisa
Kvinna ·
07 sep, 2015
ponny29
Kvinna ·
07 sep, 2015
Jo men jag är också ute efter en timglasform! Jag har ganska stor rumpa, så vill ha större bröst för att se mer proportionerlig ut. Jag har dock ingen aning om hur mycket cc jag är ute efter, har du det? När jag googlar runt på Örjan känns det som att han gillar stora implantat, upplevde du det så?
Jag har inbokat op 27 okt, du ska dit 29/10?!
ponny29
Kvinna ·
07 sep, 2015
Var också inne på AK först, visst har de 3D stimulering? Gjorde du en sådan och hur var det i sådana fall?:)
hej87
Kvinna ·
07 sep, 2015
Är det någon av er som ska operaras i oktober som varit på konsutlation ännu? :)
Och vad kom ni fram till där, vad gäller storlekar, placering osv osv?
Jag är lite extra nervös då jag kommer göra både konsultationen och operationen på samma dag så betänketiden är ju inte den längsta, haha!
Däremot så väntar jag på samtal från Örjan så vi får prata lite så kanske det lugnar mig om vad han tror och vad han kan bedöma av endast bilderna.
Jag har flera vänner som har gjort konsultation och op samma dag då alla rest långväga och dom har vart jätte nöjda. Sen har man ju telefon och mail kontakt med kirurgen innan själva dagen också så man får svar på alla frågor osv precis som alla andra :)
Har ju även en lååångt konsultation på själva op dagen, inte den klassiska 30min till 1 timma.
Alltså menar du att du inte bestämt om dom ska gå in via armhålan eller med snitt under bröstet?
tuttfisa
Kvinna ·
07 sep, 2015
Var också inne på AK först, visst har de 3D stimulering? Gjorde du en sådan och hur var det i sådana fall?:)
Louise123
Kvinna ·
09 sep, 2015
Är det någon av er som ska operaras i oktober som varit på konsutlation ännu? :)
Och vad kom ni fram till där, vad gäller storlekar, placering osv osv?
Jag är lite extra nervös då jag kommer göra både konsultationen och operationen på samma dag så betänketiden är ju inte den längsta, haha!
Däremot så väntar jag på samtal från Örjan så vi får prata lite så kanske det lugnar mig om vad han tror och vad han kan bedöma av endast bilderna.
Jag har flera vänner som har gjort konsultation och op samma dag då alla rest långväga och dom har vart jätte nöjda. Sen har man ju telefon och mail kontakt med kirurgen innan själva dagen också så man får svar på alla frågor osv precis som alla andra :)
Har ju även en lååångt konsultation på själva op dagen, inte den klassiska 30min till 1 timma.
Alltså menar du att du inte bestämt om dom ska gå in via armhålan eller med snitt under bröstet?
Louise123
Kvinna ·
09 sep, 2015
Zensi
Kvinna ·
11 sep, 2015
hannaj
Kvinna ·
11 sep, 2015
hej87
Kvinna ·
16 sep, 2015
Jo jag hade nog vart mer nervös om jag inte hade haft någon att prata med innan eller kände någon som gjort så innan att allt bara ska bestämmas huxflux på en gång när man är där så man inte hinner smälta allt :) Men jag är så klart ändå väldrig nervös..
Det kanske är för att du skriver via mobilen, läste nån tråd om att det kan blir konstigt när man är inloggad via den av nån anledning :)
nezza
Kvinna ·
16 sep, 2015
Hej jag ska också opereras i oktober.. skönt att läsa att det är flera som är oroliga och får lite panik när det börjar närma sig op. :)
igår var jag jätte orolig att jag valt för små inplantat, men känns bättre idag när jag tänkt igenom allt.
jag vill inte att dom ska se ut som fejk. utan naturliga till min kropp.
har en väldigt fin och ganska stor rumpa så vill att brösten ska matcha. :)
och det känndes riktigt bra och som han förstod mig när jag prövade olika inplantat. även om jag valde större än vad han tyckte från början.
Louise123
Kvinna ·
17 sep, 2015
Jo jag hade nog vart mer nervös om jag inte hade haft någon att prata med innan eller kände någon som gjort så innan att allt bara ska bestämmas huxflux på en gång när man är där så man inte hinner smälta allt :) Men jag är så klart ändå väldrig nervös..
Det kanske är för att du skriver via mobilen, läste nån tråd om att det kan blir konstigt när man är inloggad via den av nån anledning :)
hej87
Kvinna ·
19 sep, 2015
Haha känner precis samma. Nervös för att det inte är så långt borta men samtidigt vill man snabbspola :)
hannaj
Kvinna ·
21 sep, 2015
Louise123
Kvinna ·
23 sep, 2015
Zensi
Kvinna ·
23 sep, 2015
Louise123
Kvinna ·
24 sep, 2015
Limme
Kvinna ·
24 sep, 2015
fluffigtt
Kvinna ·
28 sep, 2015
Känner exat samma som dig. Men jag tror när man väl gjort det kommer det kännas som rätt val.
Visar 41 till 60 av total 158 objekt
Hej!
Jag ska också operera mig hos Örjan i slutet på oktober, ska på konsultation på onsdag och börjar bli så taggad! Kan du inte berätta lite om konsultationen? Var Örjan stressad som många andra kirurger verkar vara?
Tack!
[/quote
Alla känner ju olika det är ju personkemin som ska stämma också. Så som hon nedan din kommentar säger att han tyckte stora runda implantat för att få en timglasform är exakt vad jag är ute efter fast att de ska passa min kropp. alla har ju olika smak men som Kirurg ska man lyssna på patient till 100 . Jag gillar verkligen örjan han känns avslappnad och vet vad jag vill ha. dock så har jag en ny konsultation då det var ett tag sedan jag var där och vill vara helt säker på storlek. Vilket datum har du operation vi kanske är där sammtidigt? ;)