fluffigtt
Kvinna ·
25 jul, 2015
Vi som ska operera oss i Oktober 2015
BröstförstoringHej lite tidigt kanske men är så taggad på OP och är nyfiken vilka som ska operera sig samma månad! Så skriv gärna här så kan vi peppa varandra :D
Jag har min operation den 29 oktober hos Örjan Gribbe på proforma clinic!
Sortera efter
fluffigtt
Kvinna ·
17 okt, 2015
Johen
Kvinna ·
18 okt, 2015
booobisar
Kvinna ·
18 okt, 2015
Johen
Kvinna ·
18 okt, 2015
katta79
Kvinna ·
18 okt, 2015
booobisar
Kvinna ·
18 okt, 2015
Smulis11
Kvinna ·
18 okt, 2015
fluffigtt
Kvinna ·
18 okt, 2015
Slimled implantaten är stoppade i många länder och EU
gymrat
Kvinna ·
19 okt, 2015
Hej alla! Jag opererade mej på laser och estetik i Stockholm i fredags så är helt färsk haha. Det va Patrik höijer som opererade mej. Jag har motiva 825cc ultra hög profil. Sitter uppe hela nätterna för att jag inte kan sova alls. Bara sovit nån timme i början sen vaknar jag av smärtan. Och då hamnar man här kl 03:57 👍
Johen
Kvinna ·
19 okt, 2015
Jojja
Kvinna ·
19 okt, 2015
Hej alla! Jag opererade mej på laser och estetik i Stockholm i fredags så är helt färsk haha. Det va Patrik höijer som opererade mej. Jag har motiva 825cc ultra hög profil. Sitter uppe hela nätterna för att jag inte kan sova alls. Bara sovit nån timme i början sen vaknar jag av smärtan. Och då hamnar man här kl 03:57 👍
Jojja
Kvinna ·
19 okt, 2015
gymrat
Kvinna ·
19 okt, 2015
Hej alla! Jag opererade mej på laser och estetik i Stockholm i fredags så är helt färsk haha. Det va Patrik höijer som opererade mej. Jag har motiva 825cc ultra hög profil. Sitter uppe hela nätterna för att jag inte kan sova alls. Bara sovit nån timme i början sen vaknar jag av smärtan. Och då hamnar man här kl 03:57👍
Va roligt att höra!
Hoppas jag blir nöjd med. Just nu gör dem bara ont och är stenhårda och sitter i hakan haha.
Hur känns dina ? Gör dem ont ?
Smulis11
Kvinna ·
19 okt, 2015
Rundhunden
Kvinna ·
20 okt, 2015
katta79
Kvinna ·
20 okt, 2015
fluffigtt
Kvinna ·
21 okt, 2015
En vecka kvar för mig ska vara på kliniken tidigt vilket innebör att jag förmodligen ör opad och klar om en vecka
fluffigtt
Kvinna ·
24 okt, 2015
På onsdag är det dags för mig) hur har det gått för er andra i denna tråd? 😀
Niceville76
Kvinna ·
25 okt, 2015
På tisdag är det dags (!). Sitter och läser och alla verkar ha sån extrem koll och har jämfört alla möjliga alternativ, bredd, höjd, olika implantat, etc. Så nu börjar jag nojja över att jag inte har sån koll själv, jag har dock provat ut 2 gånger och senast sänkte vi profilen (vet dock inte från vad till vad) och storleken (från 400 till 350 tror jag). Men det såg bra ut när jag provade dem och det kändes som det räckte. Jag litar ju på min kirurg att hon har koll på min bröstbredd osv och gör det som blir snyggast utifrån det jag har idag. Är jag naiv eller är det fler som inte har lika detaljkoll som en del verkar ha? Inge fel i det, men det känns som man kan bli snurrig av för många val också...
Nåja, inte mycket att spela på nu, på tisdag sätts de in så får vi väl hoppas att det blir bra 🙂
Smulis11
Kvinna ·
25 okt, 2015
På tisdag är det dags (!). Sitter och läser och alla verkar ha sån extrem koll och har jämfört alla möjliga alternativ, bredd, höjd, olika implantat, etc. Så nu börjar jag nojja över att jag inte har sån koll själv, jag har dock provat ut 2 gånger och senast sänkte vi profilen (vet dock inte från vad till vad) och storleken (från 400 till 350 tror jag). Men det såg bra ut när jag provade dem och det kändes som det räckte. Jag litar ju på min kirurg att hon har koll på min bröstbredd osv och gör det som blir snyggast utifrån det jag har idag. Är jag naiv eller är det fler som inte har lika detaljkoll som en del verkar ha? Inge fel i det, men det känns som man kan bli snurrig av för många val också...
Nåja, inte mycket att spela på nu, på tisdag sätts de in så får vi väl hoppas att det blir bra 🙂
jag funderar också på att välja större men jag har nu valt 450cc men är rädd det ska bli "litet" ut på mig
Vet min bröstbred är 12,5 ingen aning om bröstkorgen men Örjan tyckte 450 skulle passa bra då jag är kurvig (har väl en timglasformad kropp) och jag gillade det från sidan. vill inte få för stora heller.. haha åh detta är så svårt. lägger du in hp?