Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
undefined profilbild

Anonym användare

04 feb, 2012

Vi som ska opereras i april 2012!

Bröstförstoring

Nu är det bestämt! Blir en av Clas Lossings sista kunder innan pensionen och det blir 650cc bakom muskeln med Mentor hög profil, ( finns det högre profil från Mentor?). Dela med er om vad ni ska göra! :D Själv är jag sjukt rädd för smärtan Och att kräkas efter narkosen *panik*.... Det känns dock tryggt att man får stanna över en hel dag och natt under övervakning av läkare och sjuksköterskor för att få hjälp med smärtstillande. När man blir stabil dagen efter får man åka hem. Det känns sjukt mycket bättre än att behöva åka hem direkt efter op..... Ställ gärna frågor men berätta vad ni ska göra så kan vi dela glädjen (Rockar)

520

Sortera efter

Sillis

Kvinna ·

18 feb, 2012

Heeej! Jag delar planen med dig och opereras den 11 april på Kosmetisk kirurgi i Falköping av dr Avni Abdiu. Det blir Mentor 500 cc hög profil under muskeln :). Är precis som du lite orolig över att må illa efteråt, men man får i regel en "cocktail" med primperan (mot illamående), betapred (kortison), "sömnmedel" och smärtlindring. Jag har tagit ledigt en och en halv vecka och jobbar som sjuksköterska. Så jag hoppas med andra ord på en snabb recovery :)

Nu får vi hålla alla tummar för att det kommer gå bra för oss! :)

Kram kram!

Gilla

Natural

Kvinna ·

19 feb, 2012

16 april står jag på tur, vill ju bara att de ska vara imorgoon!!:)
Gilla

Sillis

Kvinna ·

19 feb, 2012

Ja, men det är samma här! Och det måste ju vara ett gott tecken ;) Att man verkligen vill detta :) Snaaart är det dags!

Gilla

Natural

Kvinna ·

19 feb, 2012

Precis, men kommer gå snabbt! :) Någon av er som vet om man får opereras om man är förkyld? Går och är lite nojig över att något sånt ska flytta fram operationen!

Gilla

guldskor

Kvinna ·

19 feb, 2012

Ska göra korrigering på citadell den 24 april :)
Gilla

snuttan90

Kvinna ·

20 feb, 2012

Jag opereras den 10 april på citadell i Landskrona! :) Nervös redan nu! Men längtar! :D

Gilla

Anonym användare

20 feb, 2012

Herregud tjejer visste väll att jag inte var ensam om att operera mig! Önskar er ALLA stort lycka till.. är SJUKT nervös för min operation jag drömmer om det varje natt och är rädd att det ska bli för stort i och med att jag har egen vävnad ungefär 200-250 cc.. :/ vill inte se tjock ut pga brösten liksom.. men jag tänker hellre för stort än för litet? vad säger ni? 🤭

Gilla

mira_maria

Kvinna ·

20 feb, 2012

gör en stor bukplastik hos lossing redan 6 mars :)))) riktigt nervös nu kan jag säga 

Gilla

Lambi11

Kvinna ·

20 feb, 2012

Lyft och förstoring på Proforma 11 april :) Längtar såååå!

Velar när det gäller placering, storleken tror jag kommer ligga på 250-300cc. Funderar på anatomiska och släta (om det finns?).

Gilla

Sillis

Kvinna ·

20 feb, 2012

Ja, jag har också funderat på det där Jeylita. Men jag tror det handlar om att man får lära sig att klä sig efter formen. Mer markerad midja osv... Inga A-formade tunikor mao ;)

Gilla

Anonym användare

20 feb, 2012

Mira Maria!!! Underbart! Nu börjar det närma sig! Är det något speciellt du är nervös för?
Gilla

Anonym användare

20 feb, 2012

(oh lord min iPad gör en miljon stavfel) sorry ladies, upptäckte att man kunde besvara direkt på era svar så man slipper skriva flera inlägg med namnet före :D datasnillet..höhö
Gilla

Anonym användare

20 feb, 2012

Sillis: Ja precis, problemet med mig är att jag redan ser ut som ett päron i kroppsformen! Bryter jag med midjebälte blir det ÄNNU värre (FML)
Gilla

Anonym användare

20 feb, 2012

guldskor skrev:
Ska göra korrigering på citadell den 24 april :)
Vad är det du ska korra? Är du mer nervös nu än första gången ?
Gilla

Anonym användare

20 feb, 2012

Jag ska också opereras 11 April hos Örjan Gribbe!!! =D

Gilla

Anonym användare

20 feb, 2012

Gilla

Lambi11

Kvinna ·

21 feb, 2012

ellie5 skrev:

Spännande! Då kanske vi ses då :)

Gilla

Anonym användare

21 feb, 2012

Jaaa!! =)De vore kul att träffa någon som ska genomgå sammaoperation samma dag, av samma läkare! =P

Gilla

guldskor

Kvinna ·

21 feb, 2012

Göra ett lyft till på båda brösten och mina bröstvårtorna lite till :))
Gilla

Ellen Filippe

Kvinna ·

21 feb, 2012

Hej!

3e april ligger jag på operationsbordet :-D Shit det börjar närma sig!!! PROFORMA är kliniken och Örjan Gribbe är min kirurg. Någon fler som har samma datum där? :-)

450 cc HP Coh I,delvis bakom muskel blir det....om nu inte Herr Gribbe tycker annat ;)

LÄNGTAR!!

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem