Anonym användare
04 feb, 2012
Vi som ska opereras i april 2012!
BröstförstoringNu är det bestämt! Blir en av Clas Lossings sista kunder innan pensionen och det blir 650cc bakom muskeln med Mentor hög profil, ( finns det högre profil från Mentor?). Dela med er om vad ni ska göra! :D Själv är jag sjukt rädd för smärtan Och att kräkas efter narkosen *panik*.... Det känns dock tryggt att man får stanna över en hel dag och natt under övervakning av läkare och sjuksköterskor för att få hjälp med smärtstillande. När man blir stabil dagen efter får man åka hem. Det känns sjukt mycket bättre än att behöva åka hem direkt efter op..... Ställ gärna frågor men berätta vad ni ska göra så kan vi dela glädjen (Rockar)
Sortera efter
Daeva
Kvinna ·
07 maj, 2012
smålandstös
Kvinna ·
07 maj, 2012
Är det någon som har "pirrningar" i sina bröst?
Brösten är idag, 12 dagar. Om jag ska beskriva känslan så är det som när foten har somnat och när man får "liv" i den igen. Det gör inte ont men det pirrar hela tiden.
Anonym användare
07 maj, 2012
smålandstös
Kvinna ·
07 maj, 2012
Kan det vara känseln som är på väg tillbaka, eller är det för tidigt?
Citadellisa
Kvinna ·
07 maj, 2012
Trinna
Kvinna ·
08 maj, 2012
Citadellisa
Kvinna ·
08 maj, 2012
smålandstös
Kvinna ·
08 maj, 2012
Trinna; fy vad tråkigt att du inte mår bra, har du någon feber?
Citadellisa, jag fryser med lätt om brösten, känns helmysko. Tror också det kan vara nerverna.
Trinna
Kvinna ·
08 maj, 2012
Citadellisa
Kvinna ·
08 maj, 2012
Anonym användare
08 maj, 2012
smålandstös
Kvinna ·
08 maj, 2012
Ja det ska bli "kul" att köpa bh, men som jag sa till min man, att jag vet inte hur en bh ska sitta egentligen.
Jag har alltid försökt hitta en som inte glipar för mycket över ena bröstet, så att det syns när man böjer sig framåt och det har inte alltid varit lätt.
Trinna
Kvinna ·
08 maj, 2012
LittleMom
Kvinna ·
08 maj, 2012
mräv
Kvinna ·
08 maj, 2012
Vad jobbigt att fortfarande mår så kasst Trinna. Hoppas verkligen att det går över snart.
Mitt skvalpande har börjat avta men känner fortfarande luftbubblan i mitt vänstra bröst. Sååå obehagligt.
Jag har mått väldigt bra och inte haft speciellt ont..MEN i lördags så låg jag och slumrade i soffan. Min lilla dotter till klätterapa (10 månader) klättrade upp på mig och trampade ett rejält kliv och drog foten neråt på mitt ena bröst..precis på bröstvårtan där såret är. Jag trodde jag skulle dö. Det gjorde sjukt ont så jag började nästan gråta. Kändes som stygnen gick upp. Fick ett stort blåmärke. Mailade kirurgen om detta och han ringde upp mig. Skulle jag bli svullen så skulle jag höra av mig med en gång, men annars verkade det inte vara ngn fara. Men jag är fortfarande väldigt öm..
Anonym användare
08 maj, 2012
Trinna
Kvinna ·
08 maj, 2012
Citadellisa
Kvinna ·
08 maj, 2012
Trinna
Kvinna ·
09 maj, 2012
Trinna
Kvinna ·
09 maj, 2012
Tack till er som svarade på mitt inlägg ang massagen. Hmm blir lite fundersam här och kanske ska slänga iväg ett mail till min kirurg trots allt, för jag tycker att mina bröst sitter väldigt "fast", kan inte direkt trycka ihop dem eller något utan de sitter där de sitter. Men är kanske för tidigt att säga. Är drygt en månad sedan min op nu. Och jag vet faktiskt inte ens om jag har släta eller texturerade 😲 Var inget jag ens tänkte på att det fanns, skulle kanske läst på här på forumet innan jag gav mig in i det här haha. Kan inte hitta att det står något speciellt på kortet jag fick med heller.