Anonym användare
04 feb, 2012
Vi som ska opereras i april 2012!
BröstförstoringNu är det bestämt! Blir en av Clas Lossings sista kunder innan pensionen och det blir 650cc bakom muskeln med Mentor hög profil, ( finns det högre profil från Mentor?). Dela med er om vad ni ska göra! :D Själv är jag sjukt rädd för smärtan Och att kräkas efter narkosen *panik*.... Det känns dock tryggt att man får stanna över en hel dag och natt under övervakning av läkare och sjuksköterskor för att få hjälp med smärtstillande. När man blir stabil dagen efter får man åka hem. Det känns sjukt mycket bättre än att behöva åka hem direkt efter op..... Ställ gärna frågor men berätta vad ni ska göra så kan vi dela glädjen (Rockar)
Sortera efter
Citadellisa
Kvinna ·
09 maj, 2012
Trinna
Kvinna ·
09 maj, 2012
Trinna
Kvinna ·
09 maj, 2012
mräv
Kvinna ·
09 maj, 2012
Trinna
Kvinna ·
10 maj, 2012
mräv
Kvinna ·
10 maj, 2012
trinna!
Tack så jätte mycket! :) Jag har mkt mer känskel i bröstvårtorna nu än jag hade innan. Lite obekvämt, men jag har hört att det kommer lägga sig. Förutom omheten i vänster bröst efter lillans kliv på mitt bröst så känns allt som vanligt. Mina bröst ser nästan ut som de gjorde innan jag var gravid. Kan ha samma bh...hade en sparad faktiskt :)
föratår att du är trött på tortyren men tänk på vilken fin form du har fått redan! Är mannenn där hemma nöjd? :)
Trinna
Kvinna ·
10 maj, 2012
smålandstös
Kvinna ·
11 maj, 2012
Jag har ingen känsel under bröstvårtan, känns konstigt. Däremot har jag fått tillbaka känslen på övriga bröstet och det är skönt.
Tror ni det är någon fara med att känna att det är lite "knöligt" på ena bröstet? Det är precis som om implantatet inte får plats. Det är på insidan mot klyftan på övre delen av bröstet som det gör lite ont och känner jag på bröstet kan jag känna en hård punkt som jag röra på.
Brösten är visserligen knappt 2,5vecka och huden har inte töjt sig helt - ska man ringa och rådfråga??
Trinna
Kvinna ·
11 maj, 2012
Vanessa88
Kvinna ·
11 maj, 2012
Daeva, vad svarade han? Har inte fått info om massage men man kan ju fundera....
smålandstös
Kvinna ·
11 maj, 2012
Trinna, jag hoppas inte heller att det är någon fara, men jag väntar till nästa vecka för att ev ringa.
Men idag har mina bröstvårtor haft spel. Det har känts som "tuttfräs" hela dagen. Det kliat och pirrat i dem hela dagen så jag har knappt kunnat jobba. Hoppas det snart går över, kanske beror det på att jag snart ska ha ÄL och då får jag alltid öma bröstvårtor?
Skönt är det i alla fall inte.
Trinna
Kvinna ·
11 maj, 2012
smålandstös
Kvinna ·
11 maj, 2012
Jag faktiskt mätte mina bröst idag på morgonen och då tyckte jag de var ganska lika -jag trodde nämligen det högra var större, men det är nog bara lite svullet och "kantigt" Det är det som jag tycker är lite knöligt. Men samtidigt upplever jag det vänstra större för min bröstvårta är lite större. Kan inte vara bra att stirra sig blind på sina bröst.💡
Två cm är ganska mycket - hur såg dina bröst ut innan?
Hoppas det rätta sig till för annars är väl risken att du får väldigt ojämna bröstveck. Fast samtidigt är dina bröst inte så gamla så det kan ju hända mycket i utvecklingen...
Trinna
Kvinna ·
18 maj, 2012
Anonym användare
22 maj, 2012
hej
nu har det gått snart 4 veckor för mig hur ligger ni till?
jag har köpt mig en ordentlig sportbh med kupor på stadium den kostade 645kr och är bäst i test men det va den värd,
så den rekommenderar jag.
mitt västra bröst ligger efter och har gjort det hela tiden.
Daeva
Kvinna ·
23 okt, 2012
Juli11
Man ·
23 okt, 2012
Sunpeace
Kvinna ·
23 okt, 2012
Juli11
Man ·
23 okt, 2012