skytt
Kvinna ·
12 mar, 2017
Vi som ska opereras i april 2017
BröstförstoringHej! Tänkte göra en copycat av tråden "alla vi som ska opereras i mars 2017". Är ni taggade?! Jag kan säga att jag är det! Jag opereras 11 April hos Johan Nordquist på bellakliniken. Jag har velat detta så otroligt länge, har aldrig riktigt haft några bröst utan går omkring med hm's super push up hela tiden, inte skönt... känslan att kunna gå i sport-bh t.ex kommer bli helt obeskrivlig. För att inte tala om hur otroligt skönt det ska bli att kunna BADA i sommar utan och skämmas eller ligga hemma på föräldrarnas soldäck hela sommaren och äntligen, äntligen kunna ha ett fungerande sexliv där både jag och min partner känner sog bekväma... Jag är 22 år, 161 cm lång och väger 54 kg. Berätta lite om er själva vet jag! Någon som ska op samma dag som mig kanske? Låt tråden glöda! :)
Sortera efter
Thessi
Kvinna ·
24 apr, 2017
Petraa
Kvinna ·
26 apr, 2017
tina82
Kvinna ·
26 apr, 2017
Linnea
Kvinna ·
27 apr, 2017
Detsamma om dina :)
Jag har haft riktigt galet ont fram tills igår. Idag 7:dagen är det helt okej men jag kör fortfarande med fulldos Alvedon och Ipren. Känns som en mindre mjölkstockning. Jag hoppas att det släpper helt snart. Jag undrar hur länge den här spändheten sitter i?! Veckor...månader?!
Ska på återbesök i övermorgon. Så spänd på vad han ska säga om brösten :)
tina82
Kvinna ·
27 apr, 2017
Jag har haft riktigt galet ont fram tills igår. Idag 7:dagen är det helt okej men jag kör fortfarande med fulldos Alvedon och Ipren. Känns som en mindre mjölkstockning. Jag hoppas att det släpper helt snart. Jag undrar hur länge den här spändheten sitter i?! Veckor...månader?!
Ska på återbesök i övermorgon. Så spänd på vad han ska säga om brösten :)
Mina boobs är nu 3 v och spändheten är borta!
Linnea
Kvinna ·
27 apr, 2017
Ska på återbesök i övermorgon. Så spänd på vad han ska säga om brösten :)Mina boobs är nu 3 v och spändheten är borta!
Åhhh...så skönt för dig. Då hoppas jag att min också släpper om ett par veckor :)
tina82
Kvinna ·
28 apr, 2017
Ska på återbesök i övermorgon. Så spänd på vad han ska säga om brösten :)Mina boobs är nu 3 v och spändheten är borta!
Åhhh...så skönt för dig. Då hoppas jag att min också släpper om ett par veckor :)
Ja jag ville bara ge lite hopp! :D Hoppas det försvinner inom det snaraste för dig också! :)
Linnea
Kvinna ·
28 apr, 2017
Ja jag ville bara ge lite hopp! :D Hoppas det försvinner inom det snaraste för dig också! :)
Tack det var precis vad du gjorde också :)
Tror boobsen lyssnade till dig också för sedan igår ömmar de inte längre när man råkar klämma åt dem.
Idag var jag på återbesök och fick instruktioner om hur brösten skulle masseras...eller snarare tryckas inåt mitten för att sedan släppa. Vääääldigt skönt att det inte gör ont när man gör massagen :)
tina82
Kvinna ·
28 apr, 2017
Fröken_M
Kvinna ·
28 apr, 2017
Petraa
Kvinna ·
28 apr, 2017
Fröken_M
Kvinna ·
29 apr, 2017
måste ni ha bh på Er eller vad rekommenderar er kirurg? Jag har en sport-bh som jag fick av kliniken att ha 3 veckor dygnet runt sen 3 veckor till på dagen..
10813
Kvinna ·
29 apr, 2017
Mimmii
Kvinna ·
29 apr, 2017
Fröken_M
Kvinna ·
29 apr, 2017
Mimmii
Kvinna ·
29 apr, 2017