Välkommen till nya Plastikoperationsforum
GoldenHeart profilbild

GoldenHeart

Kvinna ·

20 jan, 2012

Vi som ska opereras i februari 2012!

Bröstförstoring

Hur många är vi som ska opereras i februari? Var ska ni operera er? Hos vilken kirurg? Och vilka implantat ska läggas in? Själv ska jag operera mig hos Jörg Bohn på Citadellkliniken. Det är visserligen en korrigering, men jag är lika förväntasfull ändå :) Ska försöka få bort min DB genom att lägga in större implantat med högre projektion. Ska byta till Mentor 590cc Ultra hög profil. 

Sortera efter

Fluffy profilbild

Fluffy

Kvinna ·

20 jan, 2012

Ja vad bra med en februaritråd! :D jag ska opereras den 9:e feb på Proforma,Örjan Gribbe. Det blir framför placering med släta mentor moderate+ 325 cc! :) bara 20 dagar kvar nu!

0 Gilla

sourcherry profilbild

sourcherry

Kvinna ·

20 jan, 2012

Jag ska operera mig 2 februari, på victoria klniken av Charles Randqvist.

Ska lägga in allergan anatomiska 450cc bakom muskeln.

Är sjukt nervös, nojjar att det kommer bli förstort men jag tror inte det. Ska bli så kul att få det gjort! :D

0 Gilla

PowerS profilbild

PowerS

Kvinna ·

20 jan, 2012

Jag ska operera mig 21/2. På Tereskliniken i Malmö. Min andra op. Ska korrigera db och muskelpåverkan.

Blir att lägga större implantat, framför muskeln :-)

0 Gilla

nova81 profilbild

nova81

Kvinna ·

20 jan, 2012

Jag ska operera mig 6 februari på Citadellkliniken i Landskrona hos Peter Cosmo.

En korrigering.

Han ska göra ve min navel, hundöron på sidorna (buksnittet), snygga till mitten av buksnittet för det har läkt ihop fult, högra bröstet har kasat ner så det ska sys fast igen, fettsugning av ryggen och öronplastik.

Och eventuellt även en korrigering av bröstvårtorna och fettsuga en del av mage/midja. Helst hade jag velat göra en liten bukplastik. 

Längtar!! 😀

Får ni betala för era korrigeringar?

0 Gilla

Remindme profilbild

Remindme

Kvinna ·

20 jan, 2012

Jag ska operera mig den 15e :)) mentor 315 cc bakom muskeln anatomiska!

nojjar oxå över storleken, gaah vill inte ha för stora men drömde inatt om att jag vaknade upp och tyckte att dom var alldeles för små.. det vill man ju inte heller! 

0 Gilla

Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem