Nyhet på POF! Nu kan du ladda upp bilder och videor direkt i forumtrådar.
GoldenHeart profilbild

GoldenHeart

Kvinna ·

20 jan, 2012

Vi som ska opereras i februari 2012!

Bröstförstoring

Hur många är vi som ska opereras i februari? Var ska ni operera er? Hos vilken kirurg? Och vilka implantat ska läggas in? Själv ska jag operera mig hos Jörg Bohn på Citadellkliniken. Det är visserligen en korrigering, men jag är lika förväntasfull ändå :) Ska försöka få bort min DB genom att lägga in större implantat med högre projektion. Ska byta till Mentor 590cc Ultra hög profil. 

Sortera efter

Fluffy profilbild

Fluffy

Kvinna ·

20 jan, 2012

Ja vad bra med en februaritråd! :D jag ska opereras den 9:e feb på Proforma,Örjan Gribbe. Det blir framför placering med släta mentor moderate+ 325 cc! :) bara 20 dagar kvar nu!

0 Gilla

sourcherry profilbild

sourcherry

Kvinna ·

20 jan, 2012

Jag ska operera mig 2 februari, på victoria klniken av Charles Randqvist. Ska lägga in allergan anatomiska 450cc bakom muskeln. Är sjukt nervös, nojjar att det kommer bli förstort men jag tror inte det. Ska bli så kul att få det gjort! :D

0 Gilla

PowerS profilbild

PowerS

Kvinna ·

20 jan, 2012

Jag ska operera mig 21/2. På Tereskliniken i Malmö. Min andra op. Ska korrigera db och muskelpåverkan. Blir att lägga större implantat, framför muskeln :-)

0 Gilla

nova81 profilbild

nova81

Kvinna ·

20 jan, 2012

Jag ska operera mig 6 februari på Citadellkliniken i Landskrona hos Peter Cosmo. En korrigering. Han ska göra ve min navel, hundöron på sidorna (buksnittet), snygga till mitten av buksnittet för det har läkt ihop fult, högra bröstet har kasat ner så det ska sys fast igen, fettsugning av ryggen och öronplastik. Och eventuellt även en korrigering av bröstvårtorna och fettsuga en del av mage/midja. Helst hade jag velat göra en liten bukplastik.  Längtar!! 😀 Får ni betala för era korrigeringar?

0 Gilla

Remindme profilbild

Remindme

Kvinna ·

20 jan, 2012

Jag ska operera mig den 15e :)) mentor 315 cc bakom muskeln anatomiska! nojjar oxå över storleken, gaah vill inte ha för stora men drömde inatt om att jag vaknade upp och tyckte att dom var alldeles för små.. det vill man ju inte heller! 

0 Gilla

triiiixi profilbild

triiiixi

Kvinna ·

20 jan, 2012

Jag ska också operera brösten, den 1 Februari. Ska opas på KKAB i falköping av Stefan Modin. Ska även har med mig min vän dit som ska hålla mig sällskap och stötta mig, så himla skönt att inte behöva åka dit ensam. Ska lägga in 500cc hp bakom muskeln. Någon som vet om man testar ut implantaten innan operationen? Jag har inte testat implantat med Stefan utan med en annan sköterska, eller vad man säger att hon är :)

0 Gilla

Sjörövare profilbild

Sjörövare

Kvinna ·

20 jan, 2012

Jag ska opas den 17 februari i Hässleholm av Håkan Brorson.  Ska byta ut mina PIP mot Perthese, 445cc UHP. 😀 LÄNGTAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

0 Gilla

profilbild

Anonym användare

20 jan, 2012

Jag ska operara mig den 15 februari!! Har just betalt hela operationen så nu börjar det kännas verkligt. Operationen kommer att genomföras på Polarkliniken i Umeå Kirurg: Anders Nillson Kommer att lägga in mentors implantat high profile alt. ultra high profile delvis bakom muskel. Är dock osäker på mängd än men mellan 375cc och 450 cc Allt känns som en dröm samtidigt som jag nojjar mig för smärtan efteråt.

0 Gilla

ELIT profilbild

ELIT

Man ·

20 jan, 2012

Jag ska opereras den 20 feb av Carl-johan Gustavson på Proforma Clinic. Jag ska lägga in 300/350cc high profile. Är super spänd och nervös :)

0 Gilla

Sugoi profilbild

Sugoi

Kvinna ·

20 jan, 2012

Jag ska också opereras i februari!😛Min första bröst-op. (och förhoppningsvis sista 😉). För mig smäller det den 6:e februari, och jag opereras av Gunnar Kratz på Plastikakademin i Linköping!😀 Det blir Mentors runda implantat i coh 1, hög profil och med slät yta. 425cc i höger bröst och 350cc i vänster. Jag ska lägga implantaten helt framför muskeln.😀 Åh äntligen får jag också vara med och skriva i en sån här tråd. 🙂Väntat såååå länge på detta! Lycka till brudar!👍 Kostar för mig 39 000:-, vad får ni betala för kalaset?🙂

0 Gilla

triiiixi profilbild

triiiixi

Kvinna ·

20 jan, 2012

Jag kommer få göra minilyft eller vanligt lyft, vet tyvärr inte än vilket då läkaren bara sett mina bröst på bild. Men minilyft + inlägg kommer kosta 47500kr och vanligt lyft + inlägg kommer kosta 56500kr! Sjukt mycket pengar, men värt varenda krona! :)

0 Gilla

Sugoi profilbild

Sugoi

Kvinna ·

20 jan, 2012

Ja visst är det värt pengarna! :D

0 Gilla

GoldenHeart profilbild

GoldenHeart

Kvinna ·

20 jan, 2012

Min korrigering kostar mig ingenting. Det är inom ramarna för komplikationer, och det känns väldigt bra.  Den ordinarie operationen kostade 42 000:-, och även om jag behöver justera brösten lite så ångrar jag mig inte en sekund! :)

0 Gilla

Wanipaij profilbild

Wanipaij

Kvinna ·

20 jan, 2012

Jag ska göra min första op 8/2 på Plastikkirurgigruppen hos Janne Olsen. Blir Menthor coh 1, moderate plus profil bakom muskeln.. Velar mellan 325 & 350!! 325 va bra i sportBH'n men brösten "försvann" i kläderna! :-/ Därför lutar det åt 350! (Kanske tom 375?!) får vela lite till, den 7/2 då jag har min sista konsultation. sålde skotern & köper tuttar ist, kalaset går på 44000:- (tur jag köpte en dyr skoter förut ;) haha)

0 Gilla

Sugoi profilbild

Sugoi

Kvinna ·

21 jan, 2012

Wanipaij: 25cc är absolut INGEN skillnad utseendemässigt. Ingen alls. Inte ens 50cc är det. Det handlar om några matskedar liksom. Så jag skulle säga, kör på 375cc! De flesta ångrar att de var lite mesiga och inte tog större. ;)

0 Gilla

korrin profilbild

korrin

Man ·

21 jan, 2012

Jag ska opereras 2 februari på proforma clinic, av örjan gribbe. det blir min första op. :) jag har valt runda mentor, moderat plus profile 350cc, men jag har ingen anning om de är släta eller inte fick ingen information om det o glömde fråga, så ska försöka mejla och fråga, kanske bra att veta, är inte hundra över mjukheten heller men vill ha mjukaste. de ska i alla fall ligga bakom muskeln. :)

0 Gilla

Sjörövare profilbild

Sjörövare

Kvinna ·

21 jan, 2012

Jag får tyvärr betala 32 000 för min korr 😕  Eller korr o korr, ska "bara "byta ut mina PIP o öka på med mer cc.  Men min framtida hälsa är viktigare än pengar! 

0 Gilla

triiiixi profilbild

triiiixi

Kvinna ·

21 jan, 2012

Sjörövare - Förstår att det är tråkigt att behöva lägga ut en stor summa pengar en gång till, men som du säger hälsan är ju viktigare än pengar.. :) Jag försöker tänka så här, folk lägger flera tusenlappar på att tillexempel åka på utomlands semester osv, en semester vara bara någon vecka. Men mina tuttar kommer vara för evigt! :) Hur mycker har ni förberett inför eran operation? Jag ÄLSKAR att plandera, så har skrivit upp varenda liten detalj som måste fixas, och nu är det mesta redan klart! Jag har redan packat väskan, planerat vilka tider jag måste åka hemifrån för att hinna med tåget, köpt descutan, beställt tågbiljett, skrivit upp allt som måste göras dagen innan, tex byta sängkläder, dricka 2 liter vatten osv.. :) Jag har ju två små barn som är under två år här hemma, så det är därför jag håller på att förbereda lite redan nu, så man inte behöver stressa i sista minuten :)

0 Gilla

Sjörövare profilbild

Sjörövare

Kvinna ·

21 jan, 2012

triiiixi skrev:
Sjörövare - Förstår att det är tråkigt att behöva lägga ut en stor summa pengar en gång till, men som du säger hälsan är ju viktigare än pengar.. :) Jag försöker tänka så här, folk lägger flera tusenlappar på att tillexempel åka på utomlands semester osv, en semester vara bara någon vecka. Men mina tuttar kommer vara för evigt! :) Hur mycker har ni förberett inför eran operation? Jag ÄLSKAR att plandera, så har skrivit upp varenda liten detalj som måste fixas, och nu är det mesta redan klart! Jag har redan packat väskan, planerat vilka tider jag måste åka hemifrån för att hinna med tåget, köpt descutan, beställt tågbiljett, skrivit upp allt som måste göras dagen innan, tex byta sängkläder, dricka 2 liter vatten osv.. :) Jag har ju två små barn som är under två år här hemma, så det är därför jag håller på att förbereda lite redan nu, så man inte behöver stressa i sista minuten :)
Ja jag förösker också tänka så, det blir lite lättare då. Fast det känns ändå lite sådär, eftersom jag är inne på op nummer två.. bara det inte blir fler efter denna. Japp jag är likadan, känns skönt att förbereda o planera allt i tid, kommer ihåg förra gången, jag hade allt klart tre veckor innan haha😀

0 Gilla

GoldenHeart profilbild

GoldenHeart

Kvinna ·

21 jan, 2012

Jag älskar också att planera! Har skrivit listor i stil med "ska köpas innan op." & "ska fixas innan op." Haha! :D

0 Gilla

Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem