GoldenHeart
Kvinna ·
20 jan, 2012
Vi som ska opereras i februari 2012!
BröstförstoringHur många är vi som ska opereras i februari?
Var ska ni operera er?
Hos vilken kirurg?
Och vilka implantat ska läggas in?
Själv ska jag operera mig hos Jörg Bohn på Citadellkliniken. Det är visserligen en korrigering, men jag är lika förväntasfull ändå :) Ska försöka få bort min DB genom att lägga in större implantat med högre projektion. Ska byta till Mentor 590cc Ultra hög profil.
Sortera efter
PowerS
Kvinna ·
29 feb, 2012
PowerS
Kvinna ·
29 feb, 2012
Hoppas det gått bra fr alla! Har en liten fråga... när kan man börja sova på mage/på sidan? Lider verkligen av att sova på rygg, nu när man gjort det en hel vecka känner man sig ganska slut i ryggen..
Jag lider också :-( Är INGEN ryggsovare :-( Har knappt fått nån sömn denna veckan alltså... Och får myrkryp i kroppen av att ligga så sltelt och stilla. Hatar det. Men när jag försöker lägga mig lite åt sidan såsvider det och gör ont i ärren.
gasp
Kvinna ·
01 mar, 2012
jo de är allergan natrelle inspira ssx (extra hög) 14,5 bredd. 6,4 cm i put. större ville han inte rekomendera denna va som klippt o skuren för mig sa tuve.(mina bröst har 14 i bredd) finns bilder nu i min profil! =)
Karin83
Kvinna ·
01 mar, 2012
Jag opererades igår på Läkarhuset Norr i Umeå av Magnus Andersson.
Menthors gelehallon textruerade, high profile 500cc/500cc coh 1.
Alltså en korr+ byte till större implantat, kostade mig 22 000:-
Då har vi ju typ lika stora :-) Men mina 700cc är bara 13,4 i bredd. Dina kan väl inte vara ultra hög profil?