GoldenHeart
Kvinna ·
20 jan, 2012
Vi som ska opereras i februari 2012!
BröstförstoringHur många är vi som ska opereras i februari?
Var ska ni operera er?
Hos vilken kirurg?
Och vilka implantat ska läggas in?
Själv ska jag operera mig hos Jörg Bohn på Citadellkliniken. Det är visserligen en korrigering, men jag är lika förväntasfull ändå :) Ska försöka få bort min DB genom att lägga in större implantat med högre projektion. Ska byta till Mentor 590cc Ultra hög profil.
Sortera efter
PowerS
Kvinna ·
23 feb, 2012
Tulip
Kvinna ·
23 feb, 2012
GoldenHeart
Kvinna ·
23 feb, 2012
PowerS; Jag har bara haft liite ont och då i princip bara kring ärren. Det är nog inte helt ovanligt att det är så. Mina ärr i armhålorna som jag fick efter första op. kändes inget alls.
Vendela-74
Kvinna ·
23 feb, 2012
PowerS: Jag har bara ont runt ärren. Hade det så vid första op också. Mina ärr är ju under bysten och det känns ju när man reser sig upp ur liggande ställning, men avlastas när man ligger på rygg. Har jag suttit upp länge så är det skönt att gå och lägga sig en stund på rygg. Fick starka Alvedon och Naproxen utskrivet som jag ätit, men de gör att jag får magkatarr känsla och halsbränna så jag har inte ätit dem i dag och då känns det ju lite ömt igen. Får nog ta en dos när jag ska åka till jobbet i morgon. Det känns lite när jag kör bil och ska växla bl.a., samt ska sitta upp hela dan. Skönt att det är fredag och kort dag och sedan helg igen :)
Sugoi
Kvinna ·
24 feb, 2012
Oj vad många svar i tråden! xD Orkar inte läsa igenom alla, men kan skriva en liten update. :)
Mina släta framförbröst är helt AMAZING! Om någon vill se video på dem PM:a mig så kan jag skicka en länk så länge ni inte sprider vidare den. ;P Är jättenöjd med storleken! De ser mega-fejk ut fortfarande, men de börjar bli jättemjuka redan och de är jätteporriga! ;D Längtar tills de är "klara" om 6 månader. :) Tror de kommer se väldigt naturliga (fast stora ;P) ut när de är klara. :D
via_dolorosa
Kvinna ·
24 feb, 2012
Sugoi
Här é en till som é nöjd mé släta framför 😀
NellyGirl
Kvinna ·
27 feb, 2012
GoldenHeart
Kvinna ·
27 feb, 2012
Nellygirl; Tråkigt! När fick du din nya tid då? Du behöver inte vänta alltför länge hoppas jag :)
NellyGirl
Kvinna ·
28 feb, 2012
GoldenHeart
Kvinna ·
28 feb, 2012
Dåligt att de ringde med så kort varsel.. men det kan ju faktiskt hända att kirurgen får förhinder. Skittåkigt, men nu räknar vi ner till den 7 mars istället! :D
via_dolorosa
Kvinna ·
28 feb, 2012
NellyGirl Jätte trist att din tid flyttades fram, speciellt då man planerar in allt i minsta detalj... Jag hopps det löser sig för dig ändå. Bättre du fick reda på det några dagarinnan i alla fall så du intevar halvägs påväg dig och att de ringde dig sedan... Lycka till nu!
gasp
Kvinna ·
28 feb, 2012
PowerS
Kvinna ·
28 feb, 2012
Grattis, vad kul att du är nöjd so far :-D
Vilken storlek blev det? (ser att du skrivit olika på din signatur)
gasp
Kvinna ·
29 feb, 2012
GoldenHeart
Kvinna ·
29 feb, 2012
gasp; Härligt att allt gick bra och att du känner dig nöjd! :D Ska bli spännande att se bilder.
boobilicious
Kvinna ·
29 feb, 2012
Hoppas det gått bra fr alla! Har en liten fråga... när kan man börja sova på mage/på sidan? Lider verkligen av att sova på rygg, nu när man gjort det en hel vecka känner man sig ganska slut i ryggen..
GoldenHeart
Kvinna ·
29 feb, 2012
Karin83
Kvinna ·
29 feb, 2012
boobilicious
Kvinna ·
29 feb, 2012
Jaha :P Men var det lite obehagligt i början typ att det brände oså?
GoldenHeart
Kvinna ·
29 feb, 2012
Nej, inte direkt brände. Men det var svårt att ändra sovställning då det gjorde ont/stramade så fort jag spände bröstmuskulaturen.
PowerS
Jag har haft väldigt ont i "bara" ärren, tror det é fullt normalt då det ligger mycket tryck ner på just ärren. Det var inget som oroade mig i alla fall. Nu upptäckte jag äcen efter 12dagar att jag hade ett stygn som gick på utsidan av kroppen, fick denna avklippt av en sköterska och det blev mycket bättre efter detta. Men det hade jag bara på ett av brösten, jag hade ju lika ont o båda...
Aha... Ja jag har ju synliga stygn som sticker ut... De ska tas den 2 mars.
Ja det är ju mkt tyngd på ärren. Jag hade ju ärren i armhålan sist och det kändes inget i dem.