Spanarn
Kvinna ·
05 sep, 2015
Vi som ska opereras i November 2015!!
BröstförstoringOperation inbokad i november! Ska vi följas åt?
Sortera efter
Asirnas
Kvinna ·
23 dec, 2015
Asirnas
Kvinna ·
23 dec, 2015
För ditt bästa, ta bort dina bilder där man ser en del av din lägenhet, går att beskära bilderna i photoshop.
jp85
Kvinna ·
27 dec, 2015
Är inte ovanligt att brösten läker i olika takt :)
Kommer dock själv behöva göra korr igen, hoppas det räcker med att bara flytta upp ena bröstvårtan.
Asirnas
Kvinna ·
29 dec, 2015
Kommer dock själv behöva göra korr igen, hoppas det räcker med att bara flytta upp ena bröstvårtan.
Om det med korren menade jag mina egna bröst.
Hur går läkningen för dig?
jp85
Kvinna ·
30 dec, 2015
Om det med korren menade jag mina egna bröst.
Hur går läkningen för dig?
jp85
Kvinna ·
17 jan, 2016
A-D
Kvinna ·
17 jan, 2016
Spanarn
Kvinna ·
17 jan, 2016
Bajlan
Kvinna ·
19 jan, 2016
Sussss76
Kvinna ·
19 jan, 2016
Asirnas
Kvinna ·
19 jan, 2016
Jag ska korras igen, har nu en tid bokad den 30 Mars men lär få en tidigare tid.
Mina ena bröstvårta ska flyttas mer upp då den hamnade för lång ner, ska också be kirurgen att göra den högra lika stor som vänstra då högra är större och även mindre rund.
Hoppas på det är sista korren nu :/
Bajlan
Kvinna ·
22 jan, 2016
Bajlan
Kvinna ·
22 jan, 2016
A-D
Kvinna ·
23 jan, 2016
Hur många är det som har 3 månaders kontroll? Jag skulle bara ha en kontrolll efter en vecka och sen vid 6 månader. :/
Spanarn
Kvinna ·
24 jan, 2016
Oneofakind_86
Kvinna ·
25 jan, 2016
Hur många är det som har 3 månaders kontroll? Jag skulle bara ha en kontrolll efter en vecka och sen vid 6 månader. :/
När jag hade återbesök 3 veckor efter op så bokade jag in en ny tid för 3 månaders kontroll. Det var min kirurg som sa att jag skulle boka. Sen har jag slutkontroll 6 månader efter op.
Oneofakind_86
Kvinna ·
25 jan, 2016
Mina är 2 månader nu och jag tycker dom läker alldeles utmärkt. Jag ser ingen större skillnad på dom nu. men däremot för knappa månaden var jag gråtfärdig för dom var så hemska. Men nu börjar dom lägga sig mer o mer tillrätta och jag älskar mina nya bröst :)
emelieee
Kvinna ·
25 feb, 2016
Asirnas
Kvinna ·
04 mar, 2016
Var nu ett tag sedan jag var här inne.
A-D
Kvinna ·
17 mar, 2016
Har förmodligen för stor ficka på ena då det ser lite konstigt ut :/ och när jag typ puttar upp det lite så blir det mer likt det andra. Så blir väl förmodligen opereration men ska på återbesök 20 maj så får väl se vad han säger. :(