Spanarn
Kvinna ·
05 sep, 2015
Vi som ska opereras i November 2015!!
BröstförstoringOperation inbokad i november! Ska vi följas åt?
Sortera efter
jp85
Kvinna ·
01 dec, 2015
hejhopp
Kvinna ·
01 dec, 2015
A-D
Kvinna ·
01 dec, 2015
Jag känner att det bara blir bättre och bättre, även om jag inte riktigt ser någon skillnad på brösten än.. hoppas det händer snart. Fortfarande svårt att ta mig ur sängen dom gångerna jag glidit ner under natten, så då måste jag puttas upp haha. Väldigt rädd att jag ska tycka dom är för små, vilket jag inte trodde att jag skulle tycka :( hoppas komma upp i en d-kupa.
jp85
Kvinna ·
01 dec, 2015
jp85
Kvinna ·
01 dec, 2015
jp85
Kvinna ·
09 dec, 2015
Spanarn
Kvinna ·
09 dec, 2015
A-D
Kvinna ·
09 dec, 2015
Hur viktigt är det att massera och när ska man börja massera?
hejhopp
Kvinna ·
09 dec, 2015
mina bröst är super fina, vilket lyckat resultat rent utseenede mässigt.
men JAG känner mig inte finare och hade bara velat spola tillbaka tiden och ångra mig..
tycker det är alldeles för psykiskt påfrestande att inte kunna lyfta och krama om min älskade son och make.
hade jag bara vetat vad jag vet idag så...
men har tre bästa vänner som gjort som inte ångrat sig en sekund och älskar sina bröst.
så olika vi kan reagera...
jag är ganska självsäker med bra självkänsla men detta var helt enkelt inget för mig... tyvärr efter mycket pengar och smärta för sent...
men jag hoppas för er skull att ingen annan av er känner så här utan att ni älskar ert nya jag och att ni verkligen känner er nöjda med
era resultat
A-D
Kvinna ·
09 dec, 2015
Jobbigt att du känner så, hoppas att det blir bättre :/
Lunda
Kvinna ·
09 dec, 2015
Asirnas
Kvinna ·
09 dec, 2015
Hur viktigt är det att massera och när ska man börja massera?
Det beror på att din klinik anser att masseringen inte hjälper utan att fickorna fixar till sig själva.
Asirnas
Kvinna ·
09 dec, 2015
Får mig går det bra, har dock skav av tortyren, men blir av med den om två veckor! :)
Spanarn
Kvinna ·
09 dec, 2015
jp85
Kvinna ·
12 dec, 2015
jp85
Kvinna ·
12 dec, 2015
Spanarn
Kvinna ·
13 dec, 2015
emelieee
Kvinna ·
15 dec, 2015
Jag mår jättebra o är supernöjd med storlek o allt. Vad kul att höra att de flesta av er mår bra och är nöjda. Vi får hoppas som de sagt tidigare att det bara är en svacka du hamnat i och att du blir nöjd du med när det har gått ett tag. Men känner som er andra med att man längtar efter att kunna ha bh som vanligt och tills dom är helt färdiga
jp85
Kvinna ·
21 dec, 2015
A-D
Kvinna ·
22 dec, 2015
Mina är också lite så :/ dock la jag i mer i det som är segt, så kan ju vara därför. Det andra börjar ju bli ganska perfekt, haha.