Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Silicon dream profilbild

Silicon dream

Man ·

19 jul, 2014

Vi som ska opereras i oktober 2014

Bröstförstoring

Hittar ingen tråd för oss som ska opereras i oktober så jag tänkte starta en tråd för oss där vi kan prata av oss, få råd, tips, stöttning och pepp.

385

Sortera efter

fisalotta

Kvinna ·

25 okt, 2014

För mej går det fint, jag har snart kommit halvvägs genom min tid med tortrBHn! Jag räknar ner... :) Brösten är fortfarande strutiga men de mjuknar hela tiden så jag hoppas att strutformen lägger sej snart oxå ;) Jag äter inga tabletter. Börjar bli less på att inte kunna leva normalt, så det längtar jag till! :)

Gilla

CillaMilla

Kvinna ·

25 okt, 2014

fisalotta skrev:

För mej går det fint, jag har snart kommit halvvägs genom min tid med tortrBHn! Jag räknar ner... :) Brösten är fortfarande strutiga men de mjuknar hela tiden så jag hoppas att strutformen lägger sej snart oxå ;) Jag äter inga tabletter. Börjar bli less på att inte kunna leva normalt, så det längtar jag till! :)

Bra att det går bra! Åh fy för tortyrbh! Jag har bröstband och tycker det är jobbigt! Jag längtar tills man får taxen riktig dusch!!!!
Gilla

CillaMilla

Kvinna ·

25 okt, 2014

Snäckorpåstranden skrev:

Hej "Trebarnsmor och Cillamilla"! Hoppas att ni mår ok! Vi låg nog på uppvak tillsammans :). Blond med fläta. Jag var också så rädd för att inte vakna efter narkosen - tänkte på barnen hela tiden. Lite svårt att sova i natt men hur var det för er? 

Hej! Hur går det för dig? Ont? Kan du sova? Själv börjar det bli bättre, mår lite illa till och från och det är värre än smärtan! Har bröstband... Vilket inte är kul! Längtar efter att ta en dusch och på 2v kollen ....
Gilla

Vkac

Kvinna ·

26 okt, 2014

CillaMilla skrev:
Bilder finns nu upplagt! Vad tycks?
Grattis! Dom ser verkligen jättefina ut!!!
Gilla

CillaMilla

Kvinna ·

26 okt, 2014

Vkac skrev:
CillaMilla skrev:
Tack
Gilla

CillaMilla

Kvinna ·

26 okt, 2014

Vkac skrev:
CillaMilla skrev:
Grattis till dina oxå- jätte fina!!!!
Gilla

CillaMilla

Kvinna ·

28 okt, 2014

Nu är oktober snart slut och alla borde väl mer el mindre va opererade!? Hur går det för er?
Gilla

Cheetah

Kvinna ·

28 okt, 2014

CillaMilla skrev:
Nu är oktober snart slut och alla borde väl mer el mindre va opererade!? Hur går det för er?
Med mig går det bara bra! Ska på återbesök nr1 imorgon, ska bli spännande:). Så jävla nöjd är jag :-D finally boobs :-D. Hur har det gått för dig?
Gilla

Vkac

Kvinna ·

29 okt, 2014

Har för mig redan gått tre veckor sedan min op. Tiden går verkligen fort. Brösten har mjuknat något, men är fortfarande rätt hårda... Är iallafall riktigt riktigt nöjd med resultatet!!! Vet att dom inte är klara än men börjar få en känsla av hur slutresultatet blir. Det enda jag ångrar är att jag inte gjorde detta tidigare :-) Hoppas ni andra oktobertjejer mår bra och är nöjda!!!
Gilla

CillaMilla

Kvinna ·

29 okt, 2014

Cheetah skrev:
CillaMilla skrev:
Med mig går det bara bra! Ska på återbesök nr1 imorgon, ska bli spännande:). Så jävla nöjd är jag :-D finally boobs :-D. Hur har det gått för dig?
Spännande med återbesök! Har du fortfarande ont? Börjat jobba? Själv går det väl bra! Inte jätteont , mest i ärren tror jag ! Försöker ta det lugnt, men det är svårt! Lite orolig över att börja jobba på måndag då man skulle ta det lugnt även om man inte har ont i 1-2v! Jag har vart hemma 10 dar då! Och har jag ont i ärren ( fast det borde ju gått bort) så ska man nog inte jobba heller! Jag vill gärna jobba för har vart borta mycket och missat mycket! Jag har återbesök nästa onsdag! Just nu längtar jag efter en riktig dusch!!!!! Opererades i torsdags! Så i morgon då!?
Gilla

CillaMilla

Kvinna ·

29 okt, 2014

Vkac skrev:
Har för mig redan gått tre veckor sedan min op. Tiden går verkligen fort. Brösten har mjuknat något, men är fortfarande rätt hårda... Är iallafall riktigt riktigt nöjd med resultatet!!! Vet att dom inte är klara än men börjar få en känsla av hur slutresultatet blir. Det enda jag ångrar är att jag inte gjorde detta tidigare :-) Hoppas ni andra oktobertjejer mår bra och är nöjda!!!
Va bra att du är nöjd!! Längtar tills jag känner så , just nu känns dom Bara jättestora ömma stenhårda bollar som jag inte har nån känsel i! Längtar tills jag inte har nå ont alls, fått tillbaka känsel ( hoppas jag verkligen) pch man får ha en riktig bh! El iallafall sport-bh! Jag har ju bröstband nu- och det är inge vidare ....
Gilla

CillaMilla

Kvinna ·

29 okt, 2014

Jag har faktiskt ganska ont i mina ärr ... Kände jag nu! Så fort man rör sig el hostar ( jäkla hosta) så svider det till! Har ni haft så oxå ?
Gilla

Anonym användare

29 okt, 2014

Cheetah skrev:
CillaMilla skrev:

Så roligt att det är många nöjda oktoberbröst! Jag opererades den 22/10 och ska på återbesök på mån. Förstår att det är individuellt men hur ofta gör man återbesök efter det första?

Gilla

CillaMilla

Kvinna ·

29 okt, 2014

Cheetah skrev:
CillaMilla skrev:
Va in och kolla på dina boobs - snygga! Grattis!!!!
Gilla

CillaMilla

Kvinna ·

29 okt, 2014

Vkac skrev:
Dina är oxå jättesnygga - grattis!!
Gilla

CillaMilla

Kvinna ·

29 okt, 2014

Hej!!! Hur går det för dig då - snäckorpåsanden? Mår du bra? Ont? Nöjd? Jag tror man gör ett återbesök efter en månad oxå och sen efter ett halvår ... Men bara tror ;)
Gilla

M83

Kvinna ·

29 okt, 2014

Kul med en tråd för oktober! För mig är det dax på fredag så jag är bland de sista :-) börjar bli lite nervöst nu :-) Hoppas ni som resan haft op mår bra!
Gilla

Cheetah

Kvinna ·

29 okt, 2014

Snäckorpåstranden skrev:

Cheetah skrev:
CillaMilla skrev:

Så roligt att det är många nöjda oktoberbröst! Jag opererades den 22/10 och ska på återbesök på mån. Förstår att det är individuellt men hur ofta gör man återbesök efter det första?

Hej, jag ska på återbesök nr 2 när brösten är 2 mån. Nr 3 när dom är ett halvår och sen en ettårskontroll :)
Gilla

Cheetah

Kvinna ·

29 okt, 2014

CillaMilla skrev:
Cheetah skrev:
CillaMilla skrev:
Va in och kolla på dina boobs - snygga! Grattis!!!!
Tack detsamma :-), snygga är vi nu :-). Återbesöket gick bra, ärren syntes knappt alls, blev jätte förvånad! Jag ska vara hemma i tre veckor totalt, har tagit ut semester. Hade absolut klarat av att arbeta redan nu då jag varit i princip smärtfri sen dag 2 :).
Gilla

Anonym användare

29 okt, 2014

Cheetah skrev:
Snäckorpåstranden skrev:

Cheetah skrev:
CillaMilla skrev:

Hej, jag ska på återbesök nr 2 när brösten är 2 mån. Nr 3 när dom är ett halvår och sen en ettårskontroll :)

Tack - då har jag lite bättre koll! Längtar efter att få ligga på sidan nu ;).

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem