Silicon dream
Man ·
19 jul, 2014
Vi som ska opereras i oktober 2014
BröstförstoringHittar ingen tråd för oss som ska opereras i oktober så jag tänkte starta en tråd för oss där vi kan prata av oss, få råd, tips, stöttning och pepp.
Sortera efter
Glanso
Kvinna ·
22 okt, 2014
Trebarnsmor
Kvinna ·
22 okt, 2014
Imorgon är det dags!! Är också himla nervös! Aldrig varit orolig inför en operation förut, men nu kommer det en massa jobbiga tankar - tänk om nåt går fel under operationen, tänk om jag inte vaknar, tänk om brösten blir helt misslyckade?! Osv, osv... Känns lite jobbigt med fastan från midnatt också, operationen är ju inte förrän 11:45. Men men... tänk om ett dygn ligger man förhoppningsvis där med helt nya, fina bröst! :)
CillaMilla
Kvinna ·
22 okt, 2014
CillaMilla
Kvinna ·
22 okt, 2014
MsBlondy92
Kvinna ·
22 okt, 2014
Hakar på här :D
Trebarnsmor
Kvinna ·
22 okt, 2014
Tack detsamma!! :D
Jolina
Kvinna ·
22 okt, 2014
Lycka till ni tjejer som ska op imorgon! Jag ska opereras nästa tisdag men är redan grymt nervös och vill nästan avboka tiden...
CillaMilla
Kvinna ·
22 okt, 2014
CillaMilla
Kvinna ·
22 okt, 2014
CillaMilla, det är 12 dagar sen jag opererade mig. Det går framåt, även om det fortfarande känns.
Förstår att du är nervös, det var jag med! Men det kommer att gå bra, lite jobbigt i början, men sen vänder det!
Jag har turen att ha en man som i princip alltid dammsuger hemma, medan jag sköter handlingen. Jag har kunnat gå och handla lite mjölk och bröd, men när vi skulle åka och storhandla i helgen, fick min man följa med och bära kassarna.
Jag tog en kortare promenad redan andra dagen, det gick inte fort, men det var mest för att få igång cirkulationen.
Nu går jag ca 3 km i maklig takt, kommer öka både längden och farten så fort det känns bra.
Lycka till!!
CillaMilla
Kvinna ·
23 okt, 2014
Anonym användare
23 okt, 2014
Hej! Är ny här - opererades igår på Laser och Estetik av Patrik Höijer. Någon av er som också var där igår? Vore kul att höra lite hur det gick för er. Kunde ni sova i natt?
Glanso
Kvinna ·
23 okt, 2014
CillaMilla, det är 12 dagar sen jag opererade mig. Det går framåt, även om det fortfarande känns.
Förstår att du är nervös, det var jag med! Men det kommer att gå bra, lite jobbigt i början, men sen vänder det!
Jag har turen att ha en man som i princip alltid dammsuger hemma, medan jag sköter handlingen. Jag har kunnat gå och handla lite mjölk och bröd, men när vi skulle åka och storhandla i helgen, fick min man följa med och bära kassarna.
Jag tog en kortare promenad redan andra dagen, det gick inte fort, men det var mest för att få igång cirkulationen.
Nu går jag ca 3 km i maklig takt, kommer öka både längden och farten så fort det känns bra.
Lycka till!!
Jag tror inte du behöver vara orolig, har kirurgen sagt att det går bra att arbeta efter 10 dagar, så borde det vara okej. Jag tar väl mest det säkra före det osäkra, men det går åt rätt håll. Man kan lyfta saker, men kanske tänka igenom det lite mer. Det blir ganska många knäböj :-)
Jag är absolut nöjd med mina nya lökar! Jag har ju gått från noll, typ. Helt klart värt alla besvär.
Jag förstår att du är orolig, men tänk Beach 2015 och en schysst bikini!
Lycka till idag! Lite jobbigt i början, men sen är det värsta över.
Anonym användare
23 okt, 2014
Hej "Trebarnsmor och Cillamilla"! Hoppas att ni mår ok! Vi låg nog på uppvak tillsammans :). Blond med fläta. Jag var också så rädd för att inte vakna efter narkosen - tänkte på barnen hela tiden. Lite svårt att sova i natt men hur var det för er?
Pärlan123
Kvinna ·
23 okt, 2014
Igår var det äntligen min tur! Hade oroat mig så himla mycket innan men på dagen var jag rätt lugn! Ska skriva en er detaljerad operationsberättelse och lägga upp bilder snart men vill bara hejja på er som har och ska opereras, för mig gick det verkligen över förväntan med allt och så nöjd med storleken. Idag, nästan precis 24h efter operationen, har jag som en rätt ordentlig träningsvärk och efter en oxynorm knappt det, håller tummarna för att det inte blir så mycket värre. Så lycklig över att jag gjort det här!
CillaMilla
Kvinna ·
23 okt, 2014
CillaMilla
Kvinna ·
23 okt, 2014
Hej "Trebarnsmor och Cillamilla"! Hoppas att ni mår ok! Vi låg nog på uppvak tillsammans :). Blond med fläta. Jag var också så rädd för att inte vakna efter narkosen - tänkte på barnen hela tiden. Lite svårt att sova i natt men hur var det för er?
MsBlondy92
Kvinna ·
23 okt, 2014
Hjälp!
Anonym användare
24 okt, 2014
Hej! Hoppas att allt gick bra och att du har kunnat sova lite!
CillaMilla
Kvinna ·
24 okt, 2014
CillaMilla
Kvinna ·
25 okt, 2014
Lycka till!!