msfix
Kvinna ·
30 nov, 2014
Vi som ska opereras vecka 50 (8-14 dec 2014)
BröstförstoringEftersom decembertråden blivit så lång, tänkte jag att vi som ska opereras vecka 50 hade kunnat samlas här med våra funderingar. Det blir lättare att få en överblick vilka vi är och kanske även att det blir lite personligare :). Tänker även att det kan vara kul att fäljas åt under återhämtningen. Hoppas vi blir några stycken här som följs åt.
Sortera efter
msfix
Kvinna ·
30 nov, 2014
Nezz79
Kvinna ·
30 nov, 2014
Oj.. läser din tråd och inser att jag oxå faktiskt ska operera mig just den veckan, den 10/12 närmare bestämt =) Känns så overkligt dock - vi är ju snart där !!
Jag ska operera mig i Umeå på Din plastikkirrurg av Ulf Bertheim. Vid konsultationen tyckte han att 425 cc var max att lägga in då jag inte vill att det direkt ska synas utanpå kläderna. Ibland kan jag fundera på om det blir för små.. när man ändå gör en operation =) Är det vanligt att man går på mer än 1 konsultation?
Men vad är tortyren för ngt? Har tydligen missat nått här =)
msfix
Kvinna ·
30 nov, 2014
barbieee
Kvinna ·
30 nov, 2014
Op 11/12 Citadellkliniken hos Tuve mårtensson.
Kändes helrätt på första besöket kollat in kliniken över nätet i flera år så blev ett självklart val då jag flyttade 100 mil neråt landet så nu har jag ca "bara 30mil" dit.
Jag bokade direkt in op efter att ha besökt tuve så de är nu snart äntligen dags har haft grov ångest över allt detta dock eftersom jag är otroligt rädd att jag valde för stora implantat till min lilla kropp men efter att tuve lugnat ner mig och sagt att detta blir absolut bäst då de andra implataten blir för breda för mig som jag förstått så stod de mest mellan 440 cc och 590 cc och 440 var inte alls bra tyckte jag så då blev de 590 cc uhp mentor som jag kommer lägga bakom muskeln.
Annielilja
Kvinna ·
30 nov, 2014
Drutten 76
Kvinna ·
30 nov, 2014
Princess
Kvinna ·
30 nov, 2014
12 December är det min tur hos Patrik Höijer! Just nu lutar det åt att jag kommer lägga in ca 450cc allergan runda. Men ena dagen vill jag ha anatomiska ;) Kikar runt på bilder nu när man blivit silvermedlem & det finns så mycket fina & liknande resultat med både runda & anatomiska. Men eftersom att dom flesta tar runda så känns det som att jag oxå följer grupptrycket där ;) På konsultationen kom vi fram till anatomiska bara för att jag gillade profilbilden mest på 3D bilderna. Men eftersom att brösten inte kommer se ut som på 3D bilderna (vilket jag är väldigt lättad över) så tror jag att jag kan få ett fint resultat med runda också. Samt att Patrik även sa att både runda & anatomiska kommer se snyggt ut. Så antar att det är upp till mig att bestämma mig nu då det snart är dax för operation :)
msfix
Kvinna ·
30 nov, 2014
Kändes helrätt på första besöket kollat in kliniken över nätet i flera år så blev ett självklart val då jag flyttade 100 mil neråt landet så nu har jag ca "bara 30mil" dit.
Jag bokade direkt in op efter att ha besökt tuve så de är nu snart äntligen dags har haft grov ångest över allt detta dock eftersom jag är otroligt rädd att jag valde för stora implantat till min lilla kropp men efter att tuve lugnat ner mig och sagt att detta blir absolut bäst då de andra implataten blir för breda för mig som jag förstått så stod de mest mellan 440 cc och 590 cc och 440 var inte alls bra tyckte jag så då blev de 590 cc uhp mentor som jag kommer lägga bakom muskeln.
msfix
Kvinna ·
30 nov, 2014
Drutten 76
Kvinna ·
30 nov, 2014
Annielilja
Kvinna ·
30 nov, 2014
Ellen74
Kvinna ·
30 nov, 2014
barbieee
Kvinna ·
30 nov, 2014
Yes de har jag var minnea förut :P
msfix
Kvinna ·
30 nov, 2014
msfix
Kvinna ·
30 nov, 2014
msfix
Kvinna ·
01 dec, 2014
barbieee
Kvinna ·
01 dec, 2014
Nezz79
Kvinna ·
01 dec, 2014
Shiit tjejer - jag har inte ens tänkt en tanke på att man kanske ska göra bort alla julklappsinköp mm innan op :O
Vilken tur att det finns de som tänker till .. nu vet jag vad helgen ska ägnas åt!
Jag har oxå svårt att veta om jag ska ta 425 el 450 ... vet ni hur mkt man får räkna med "försvinner" då man lägger inplantatet bakom muskeln?
Lillelsa
Kvinna ·
01 dec, 2014
Annielilja, Wow, då opas vi exakt samtidigt! Den 8 december 10,30 får jag äntligen ett par tjejer, haha! Ska opereras hos GabriellaRudbeck Wattin på plastikkirurggruppen här i stockholm :)
Själv funderar jag på 255-275 cc, är fortfarande osäker på om jag ska ta runda eller anatomiska... Hur väljer ni tjejer!!😕
Ellen74
Kvinna ·
01 dec, 2014