msfix
Kvinna ·
30 nov, 2014
Vi som ska opereras vecka 50 (8-14 dec 2014)
BröstförstoringEftersom decembertråden blivit så lång, tänkte jag att vi som ska opereras vecka 50 hade kunnat samlas här med våra funderingar. Det blir lättare att få en överblick vilka vi är och kanske även att det blir lite personligare :). Tänker även att det kan vara kul att fäljas åt under återhämtningen. Hoppas vi blir några stycken här som följs åt.
Sortera efter
Fyrtornet
Kvinna ·
26 dec, 2014
barbieee
Kvinna ·
26 dec, 2014
Idag hade jag mitt återbesök och de såg bra ut han sa att de kommer gå till sig att brösten är lite olika de högra har blivit mkt bättre nu är de istället de vänstra som sitter lite väl högt så ska börja trycka ner de implantatet men fick veta något idag som jag inte visste att jag ska inte tejpa ärren alls eftersom jag har dem i armhålan ni som gjort där har ni tejpat ? eller vad fick ni för info?
Tänkte beställa en bh snart men vet inte om jag vågar misstänker att jag har ändå rätt så mycket större storlek än vad jag har nu 65F och tyget täcker bara halva tutten liksom .. vad tror ni 2 storlekar mer ??
Lumiess
Kvinna ·
27 dec, 2014
barbieee
Kvinna ·
01 jan, 2015
Hur går de för er tjejer? Mitt vänstra bröst är jätte snyggt och de har båda varit rätt lika men nu senaste 2 dagarna så har de hänt MYCKET mitt vänstra vill inte åka ner och har mindre underpol än de högra. Kan de vara så att de högra muskeln släppt efter mer än vänstra? idag är de 3 veckor sedan op bör jag tagga ner eller vara orolig ?? vaknar om nätterna att jag sover på sidan så hoppas att de inte förstört något alla säger så olika efter 1 vecka är de ju om att sova på sidan men är ju bra om man kan sova på rygg i 4 veckor... hoppas ni alla hade ett bra nyår iallafall kram
Annie87
Kvinna ·
03 jan, 2015
barbieee
Kvinna ·
03 jan, 2015
tråkigt med infekton :/ Ja jag hoppas verkligen inte man pajjar något av att man hamnar på sidan under natten gör nämligen också de och ang storlek så älskar jag mina var jätte rädd att de skulle bli för stora men tror man blir lite storleksblind faktiskt nästan så jag redan vill ha större men ska stanna vid detta :)
barbieee
Kvinna ·
11 jan, 2015
Nu har jag lagt upp en bild på mina bröst