Snövit33
Kvinna ·
01 dec, 2014
Vi som skaffar silikonbröst vecka 51. 15 -21 dec. 2014.
BröstförstoringStartar en tråd där vi som gör bröstförstoring under vecka 51 så vi kan följas åt både nu innan och efter.
Sortera efter
Snövit33
Kvinna ·
22 dec, 2014
SweetMelon
Kvinna ·
22 dec, 2014
Håller med om att jag nog inte vågar köra bil.. Köra bil är farligt då du har ansvar för dig själv och andras säkerhet (andra som åker/cyklar/går på vägarna). Om man är lite orörlig så kan man kanske inte reagera lite snabbt eller på samma sätt om det skulle behövas i trafiken.. Nej det vågar jag inte chansa! Tänk så måste man svänga av snabbt av någon anledning och såret går upp eller vad som! Eller ännu värre att du inte lyckas svänga snabbt för att dina muskler inte orkar och så sker en olycka 👎
SweetMelon
Kvinna ·
22 dec, 2014
Idag mår jag mycket bättre faktikst. Opererade mig i onsdags så idag är väl 6:e dagen. Går omkring utan problem, bara vanliga saker som är svåra som att ha armarna över huvudet, lyfta osv undviker jag såklart. Sova är det värsta som finns ärligt talat, hur jag än gör så är det obekvämt antingen i ryggen, brösten, ärren. Ae fy, att gå och lägga sig är det värsta på hela dagen :(
Joliine
Kvinna ·
22 dec, 2014
Emzzii
Kvinna ·
22 dec, 2014
Idag mår jag mycket bättre faktikst. Opererade mig i onsdags så idag är väl 6:e dagen. Går omkring utan problem, bara vanliga saker som är svåra som att ha armarna över huvudet, lyfta osv undviker jag såklart. Sova är det värsta som finns ärligt talat, hur jag än gör så är det obekvämt antingen i ryggen, brösten, ärren. Ae fy, att gå och lägga sig är det värsta på hela dagen :(
Jag opererades också i Onsdags och mår också mycket bättre idag! Men känner precis som du att sova är det värsta som finns. Det är inte skönt att ligga ner, man är sten som en pinne när man ska resa sig upp, ärren svider oxh nej det är inge roligt alls :( Hoppas det också går över snart!
SweetMelon
Kvinna ·
22 dec, 2014
Åh är hemma över jul, och kom på att mina föräldrar har en såndär höj- och sänkbar hästenssäng!! GISSA vem som sover bredvid mamma ikväll i en höjd mjuk, skön säng, utan en vägg att luta sig mot?? Åhhh hej himlen! GOD JUL till mig👍😇
För övrigt är mina bröst mycket mjukare idag, har knappt ont! Tvättade mitt bröstband som luktade tvivale efter att ha suttit i min armhåla i nästan en vecka, känns mycket färschare måste jag säga :) Idag är också första dagen jag känt mig riktigt glad över min bröst, hittills har jag bara haft ont och känt "vad fan ahr jag gjort detta mot mig själv för?" haha :) Men idag känns det superbra, och de är så fina! Men det känns som att de alltid varit där typ? Blir inte förvånad direktn är jag kollar mig i spegeln, utan det känns bara såå naturligt! <3
hejsanhoppsam
Kvinna ·
22 dec, 2014
Joliine
Kvinna ·
22 dec, 2014
hejsanhoppsam
Kvinna ·
22 dec, 2014
Joliine
Kvinna ·
22 dec, 2014
hejsanhoppsam
Kvinna ·
22 dec, 2014
Snövit33
Kvinna ·
22 dec, 2014
SweetMelon
Kvinna ·
22 dec, 2014
Jag har också blivit väldigt svullen om magen, även fast jag varken går på tabletter eller är förstoppad :O Kan ju vara massa vätska som fortfarande är kvar i kroppen eller något? Förstår inte riktigt för det är inte viktökning heller haha ^^ Någon annan som har så?
Jojobagge
Kvinna ·
22 dec, 2014
jag håller på att bli tokig, har inte bajat sen opdagen tidigt hemma innan duchen. Magen är hård och d gör ont när jag kämmer på magen. Vågar inte klämma heller rädd att brösten ska spricka, och d gör så jäkla ont :-( testat 3 gånger idag. Äter torkad frukt och dricker ört te hela tiden men inget hjälper. Skickar mannen till apoteket imorron för att köpa någo laxerande. Vad har ni gjort?
SweetMelon
Kvinna ·
22 dec, 2014
jag håller på att bli tokig, har inte bajat sen opdagen tidigt hemma innan duchen. Magen är hård och d gör ont när jag kämmer på magen. Vågar inte klämma heller rädd att brösten ska spricka, och d gör så jäkla ont :-( testat 3 gånger idag. Äter torkad frukt och dricker ört te hela tiden men inget hjälper. Skickar mannen till apoteket imorron för att köpa någo laxerande. Vad har ni gjort?
Finns nog inte så mycket att göra förutom att ta laxerande :( Mitt släppte 24h efter att jag slutat ta mina smärtstillande som tur var! Hade också riktigt ont i magen då.
mmmjo
Kvinna ·
23 dec, 2014
Jojobagge
Kvinna ·
23 dec, 2014
Finns nog inte så mycket att göra förutom att ta laxerande :( Mitt släppte 24h efter att jag slutat ta mina smärtstillande som tur var! Hade också riktigt ont i magen då.
Äntligen, nu har det funat, imorse blev jag befriad. du had erätt exakt 24h efter att jag slutat med morfinen så släppte magen loss , det var dock kämpigt och jag var rädd att brösten ska spricka hehhehe. fler som har fortfarande ont, sådan smärta att det drar i huden och ryggen, d känns hårt hårt hårt, och allt sitter där uppe... liten förbättring märkte jag imorse, men mkt kvar till underpolen ska vara fylld. Hur lång tid tar det, ska jag göra några övningar? Ska jag massera? promenad går väl bra va?
SweetMelon
Kvinna ·
23 dec, 2014
Äntligen, nu har det funat, imorse blev jag befriad. du had erätt exakt 24h efter att jag slutat med morfinen så släppte magen loss , det var dock kämpigt och jag var rädd att brösten ska spricka hehhehe. fler som har fortfarande ont, sådan smärta att det drar i huden och ryggen, d känns hårt hårt hårt, och allt sitter där uppe... liten förbättring märkte jag imorse, men mkt kvar till underpolen ska vara fylld. Hur lång tid tar det, ska jag göra några övningar? Ska jag massera? promenad går väl bra va?
Haha ja samma här! :D Tog min sista tablett med morfin klockan 6 på morronen, klockan 6 morgonen efter får jag gå upp från sängen och springa till toaletten💋
Har ont jag också, brösten är hårda och det drar i huden... Igår är det exakt en vecka sen, när var din operation? :) För mig har det faktiskt sett riktigt bra ut fårn början, implantaten har haft en jättefin underpol från dag 1, och inget stort implantat under hakan att trycka ner haha, så jag är nöjd :D Nu ska det ju bara bli en naturligare och finare form, och MJUKARE framförallt.. hua. Ska tvätta håret imorron åh det ska bli såå skönt <3
GOD JUL!
Karin-m
Kvinna ·
25 dec, 2014
Snövit33
Kvinna ·
25 dec, 2014