Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Snövit33 profilbild

Snövit33

Kvinna ·

01 dec, 2014

Vi som skaffar silikonbröst vecka 51. 15 -21 dec. 2014.

Bröstförstoring

Startar en tråd där vi som gör bröstförstoring under vecka 51 så vi kan följas åt både nu innan och efter.

301

Sortera efter

SweetMelon

Kvinna ·

14 dec, 2014

Ja lycka till alla! :D Nu börjar våran vecka, så kan vi upplysa varandra om smärtan och resultatet sen ^^ Haha det känns som de där trådarna på Familjeliv där alla med samma BF-månad skriver med varandra och nu ska vi allihopa föda 👍

Gilla

Emzzii

Kvinna ·

14 dec, 2014

Haha sweetmelon :D ja snart är det vår tur! Ser verkligen fram emot det så mycket. Tänkte precis att "nästa helg har jag ju fan bröst" vilken galen tanke, men så himla taggad blir man :D
Gilla

lola8

Kvinna ·

14 dec, 2014

Lycka till alla :D Det ska bli så kul, spännande och nervöst (eftersom jag i princip är sist ut det hör året) att höra alla era berätteler :) :) 

Gilla

hejsanhoppsam

Kvinna ·

14 dec, 2014

åh lycka till alla :) Lite nervös. Snart gäller det :)
Gilla

mmmjo

Kvinna ·

15 dec, 2014

Lycka till alla!!!! Jag är så sjukligt nervös nu!!!!
Gilla

Bluebutterfly

Kvinna ·

15 dec, 2014

Lycka till alla i denna vecka!! tar bussen om någon timme till min operation, fjärilar i magen nu. kram på er
Gilla

hejsanhoppsam

Kvinna ·

15 dec, 2014

Lycka till nu alla ni som är först ut idag!!!!! :D Själv åker vi mot Stockholm snart för 3D konsultation och hotellövernattning, på tisdag morgon hoppas jag att jag kan fortsätta ha mina lugna never kvar! Hahah
Gilla

ungmamma19

Kvinna ·

15 dec, 2014

Varför är jag inte nervös !? Jag ska snart in på operation!! E bara hungrig just nu, vill ha mat och cola hahah! Lycka till ni andra som opereras idag också!
Gilla

Nemax78

Kvinna ·

15 dec, 2014

Lycka till alla som skall få sin förändring idag!

Själv får jag vänta till på torsdag med blandade känslor, just nu är jag mest nervös för att något skall hända och jag inte kommer hem.
Därefter kommer smärtan och hur jag ska klara julhelgen. När man tagit sig över smärtan kommer nog oron för det slutgiltiga resultatet :)
Gilla

SweetMelon

Kvinna ·

15 dec, 2014

Lycka till alla som opererar sig idag! Make sure to update us ;) 

Jag har så svårt att tänka på att jag kommer ha bröst på onsdag... att jag kommer åka hem från strömstad på torsdag MED NYA BRÖST!

Gilla

Emzzii

Kvinna ·

15 dec, 2014

Hoppas det går bra för er tjejer som ska opereras idag (eller kanske gör det just nu? :D) hoppas på att få höra hur det har gått när ni känner att ni orkar :) Ååh nu är det två dagar kvar tills man är där själv, vill bara få det gjort nu!!
Gilla

ungmamma19

Kvinna ·

15 dec, 2014

Hej tjejer! Nu e jag klar (ehm typ för länge sen) mår fruktansvärt bra har inte haft ont mer hög just nu -.-' men jag tycker dom är små haha! Jag hoppas de håller i sig såhär (peppar peppar) och att ni får de likadant som jag! Enkelt och avslappnande! Kram på er alla!!!!
Gilla

hejsanhoppsam

Kvinna ·

15 dec, 2014

Skönt att höra! Imorgon är det min tur, med många andra och jag hoppas jag får som dig! Lycka till med läkningen och att det går bra! Att kommande dagar är lika lätthanterliga ;)
Gilla

Emzzii

Kvinna ·

15 dec, 2014

Verkligen skönt att höra att det gick så bra för dig! Hoppas på att få det lika "lindrigt" själv på onsdag :D Lycka till med nya brösten nu och hoppas du fortsätter må bra :)

Gilla

SweetMelon

Kvinna ·

15 dec, 2014

Skönt att det gick så bra :D Åh är så spänd! Men de flyttade fram min tid från 12:00 till 16:00 :( har redan köpt biljett och allt så kommer fram klockan 11 och får inte tillgång till mitt hotellrum förrän klockan 15.. ganska segt.

Gilla

Hardlove

Kvinna ·

15 dec, 2014

Hoppas det gått bra för alla idag :D och lycka till till alla som ska op.a nu i veckan :D

Gilla

Joliine

Kvinna ·

15 dec, 2014

Panik!!! Mådde toppen i morse men sen i eftermiddags på väg till jobbet började jag frysa:/ och nu har jag 38,9 i feber. Blir så ledsen ska ju opereras på onsdag morgon. Mår bra annars så förstår inte varför jag har feber..
Gilla

SweetMelon

Kvinna ·

15 dec, 2014

Joliine skrev:
Panik!!! Mådde toppen i morse men sen i eftermiddags på väg till jobbet började jag frysa:/ och nu har jag 38,9 i feber. Blir så ledsen ska ju opereras på onsdag morgon. Mår bra annars så förstår inte varför jag har feber..

Oj! Bädda ner dig ordentligt och försök att svettas ut febern. Slappna av, drick massor av te med citron, honung och sjukligt mycket ingefära. När jag gjorde så gick jag från feber+ont i halsen+tung i kroppen till frisk på två dagar :) Ge inte upp! Håller tummarna för dig! Jag ska också opereras på onsdag nämligen så jag vet precis hur panikslagen du måste vara👎

Gilla

Marina

Kvinna ·

15 dec, 2014

OJ! Är det någon med opdag några dagar senare som kan tänka sig att byta med Joliine kanske??

Vilket Art Clinic ska du på?

Gilla

heel

Kvinna ·

16 dec, 2014

Håller med SweetMelon, varma drycker, honung och ingefära i mängder! Glöm inte att honungen får inte va i för varmt te för då försvinner dens effekt. Lycka till nu alla v.51:or ! :) En annan ligger här på Citadell med mina nya :) får försöka sova lite så man orkar med morgondagen också ;)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem