Snövit33
Kvinna ·
01 dec, 2014
Vi som skaffar silikonbröst vecka 51. 15 -21 dec. 2014.
BröstförstoringStartar en tråd där vi som gör bröstförstoring under vecka 51 så vi kan följas åt både nu innan och efter.
Sortera efter
Emzzii
Kvinna ·
12 dec, 2014
hejsanhoppsam
Kvinna ·
13 dec, 2014
Jag börjar också få lite ont i halsen nu :/ rädd för att bli förkyld nu när man har lyckats hålla sig frisk hittills. Har op på onsdag 😐
msfix
Kvinna ·
13 dec, 2014
Emzzii
Kvinna ·
13 dec, 2014
Jag börjar också få lite ont i halsen nu :/ rädd för att bli förkyld nu när man har lyckats hålla sig frisk hittills. Har op på onsdag 😐
Emzzii
Kvinna ·
13 dec, 2014
Hardlove
Kvinna ·
13 dec, 2014
Heeelt sjukt!! snart är det dax, kan verkligen inte förstå det :D :D
Har samma dag! Och ja, tiden går sjuukt sakta nu. Köpte tvålen idag iaf :D ett steg närmare :D lycka till båda!
Åh vad roligt för dig! Nästa vecka smäller det tjejer. Så himla stört! Nu börjar jag dock bli mer taggad än nervös. Har hittills fått ont i magen bara av att tänka på det. Men nu känner jag mer spänning och pirr i magen 😀 Lycka till du också! Vi får följas upp efteråt när alla har piggnat till lite
Detsamma! Ja :D woho! Härligt att du är mer taggad! Jag har varit taggad länge nu, tror jag blir mer nervös typ på tisdag eller onsdag morgon xD haha.. Det kommer gå skitbra! Absolut :) det får vi göra. Vilken storlek tänker du på?
hejsanhoppsam
Kvinna ·
13 dec, 2014
Emzzii
Kvinna ·
13 dec, 2014
Har samma dag! Och ja, tiden går sjuukt sakta nu. Köpte tvålen idag iaf :D ett steg närmare :D lycka till båda!
Åh vad roligt för dig! Nästa vecka smäller det tjejer. Så himla stört! Nu börjar jag dock bli mer taggad än nervös. Har hittills fått ont i magen bara av att tänka på det. Men nu känner jag mer spänning och pirr i magen 😀 Lycka till du också! Vi får följas upp efteråt när alla har piggnat till lite
Detsamma! Ja :D woho! Härligt att du är mer taggad! Jag har varit taggad länge nu, tror jag blir mer nervös typ på tisdag eller onsdag morgon xD haha.. Det kommer gå skitbra! Absolut :) det får vi göra. Vilken storlek tänker du på?
Jag funderar på mellan 425-450cc hp, men har ännu inte bestämt vilket av de det blir :/ så himla liten skillnad, men grejen är att 425 har precis mina mått (12.5 cm) och 450 har 12.8 cm i mått. Så funderar på om man ska välja det med exakt samma mått eller lite större :/ Har du bestämt dig för storleken ännu?
plasti
Kvinna ·
13 dec, 2014
Hardlove
Kvinna ·
13 dec, 2014
Jag funderar på mellan 425-450cc hp, men har ännu inte bestämt vilket av de det blir :/ så himla liten skillnad, men grejen är att 425 har precis mina mått (12.5 cm) och 450 har 12.8 cm i mått. Så funderar på om man ska välja det med exakt samma mått eller lite större :/ Har du bestämt dig för storleken ännu?
Okej :) låter som en liten skillnad men jag är ingen expert. Ta det som känns bäst! :D Hör många som säger att de hade velat ha större och har också läst att 25 cc "försvinner".. men jag säger bara sånt jag läst nu. Jag vet inte än, blir mer och mer sugen på 500 cc, men jag har ju inte provat eller varit på konsultation, ska dit den 16 :O
Hardlove
Kvinna ·
13 dec, 2014
Tror att man ska ta det man själv känner sig mest dragen till. Du som ska leva med dom ju :)
Cilllan
Kvinna ·
13 dec, 2014
Emzzii
Kvinna ·
13 dec, 2014
plasti
Kvinna ·
13 dec, 2014
Målartjejen
Kvinna ·
13 dec, 2014
luten100
Kvinna ·
14 dec, 2014
jag ska också opereras den 16 dec på citadell! Bara två dagar kvar nu!!! :)
Funderarpåtuttar
Kvinna ·
14 dec, 2014
Nu har det varit bestämt ett tag att jag tar tiden den 17:e december på Strandkliniken, nu på onsdag alltså, AHHH!! :D
Jättesvårt att förstå detta alltå..
Snövit33
Kvinna ·
14 dec, 2014
Funderarpåtuttar
Kvinna ·
14 dec, 2014
Tack Snövit!! Detsamma!!
Cilllan
Kvinna ·
14 dec, 2014