Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Snövit33 profilbild

Snövit33

Kvinna ·

01 dec, 2014

Vi som skaffar silikonbröst vecka 51. 15 -21 dec. 2014.

Bröstförstoring

Startar en tråd där vi som gör bröstförstoring under vecka 51 så vi kan följas åt både nu innan och efter.

301

Sortera efter

plasti

Kvinna ·

16 dec, 2014

Känns sjukt att det snart händer... Ska du duscha håret i descutan emzzi?
Gilla

mmmjo

Kvinna ·

16 dec, 2014

Det gjorde GRYMT ont! Jag grät som bara den när jag vaknade ont. Alla som inte tyckte det var så hemskt, var glada!!! Lycka till flickor! Hur lägger man upp bild i den här tråden?
Gilla

mmmjo

Kvinna ·

16 dec, 2014

Grattis alla som gjort :) Duktiga ni är! ;)
Gilla

mmmjo

Kvinna ·

16 dec, 2014

Menar förstås inte att skrämma upp alla. Jag blev bara förvånad, var inte inställd på smärtan.... Förlåt!!!! :(
Gilla

hejsanhoppsam

Kvinna ·

17 dec, 2014

Kan säga att jag började få lite ont mot kvällen, helt normalt. Bytte till en mindre sport BH, kände direkt att den klämde ihop/tryckte åt betydligt mer och nu när jag vaknade inatt var det värre. Just när man ska röra sig.
Gilla

mmmjo

Kvinna ·

17 dec, 2014

Usch! Be om smärtstillande! Det gjorde jag nu och det känns lite bättre:) Längtar till sommaren, så jag tänker positiva tankar om bikinis och klänningar med bar rygg:) Tips:) hihi... Hur känns storleken? Jag la in 300 och 325 och det känns väldigt bra. Känns dina mjuka?
Gilla

hejsanhoppsam

Kvinna ·

17 dec, 2014

Jag tog en vid 20.45 när kag försökte sova, ska be om en vid frukosten nu sedan tror jag, har mest ont i vänster. Hade inte så mycket att välja på. Hade gärna haft 300 men huden hade inte räckt till så 265 cc känns ok. Nja, inte just nu, nu är de mest spända tyvärr :/dudå?
Gilla

SweetMelon

Kvinna ·

17 dec, 2014

Nu är det vår tur! Min buss går mot strömstad 8:35 så sitter här nu och ska snart äta frukost :D Ska ju inte opereras förrän 16:00 så det är ett tag kvar :) Har knappt kunnat sova inatt alls men det ska nog gå haha ^^

Lycka till!!!!

Gilla

Emzzii

Kvinna ·

17 dec, 2014

Jaa plasti jag duscha håret med descutan igår bara, idag behövde jag inte :) är påväg till proforma nu! Så taggad, och hungrig :D lycka till alla som ska opereras idag!!
Gilla

hejsanhoppsam

Kvinna ·

17 dec, 2014

Lycka till idag nu tjejer :)
Gilla

mmmjo

Kvinna ·

17 dec, 2014

Nu ligger mina små bröst uppe bland mina bilder... Hihi Lycka till alla. Idag mår jag myckey bättre:)
Gilla

Joliine

Kvinna ·

17 dec, 2014

Nu har jag fått bröst;) Weiiii ! Men ser ut som två strutar som står rätt ut haha lägger upp en bild snart;) hoppas det gått bra för er andra som opererats idag ;)
Gilla

hejsanhoppsam

Kvinna ·

17 dec, 2014

Grattis tjejer :)
Gilla

hejsanhoppsam

Kvinna ·

17 dec, 2014

mmmjo, de var väl inte små ! Super fina!Nu vågar jag inte kolla mina, haha
Gilla

Snövit33

Kvinna ·

17 dec, 2014

Imorgon är det min tur. Är det någon mer som ska få tuttar imorgon!?
Gilla

Emzzii

Kvinna ·

17 dec, 2014

Allt har gått bra idag! Har inte alls så ont som jag förberedde mig på men det trycker och spänner självklart. Men det får man leva med :) mår inte illa heller och har kunnat äta ordentlig middag. Var klar med operationen redan vid 11 men har haft massa besök och många att smsa och sovit rätt mycket så har inte hunnit uppdatera här. Men så skönt att ha det gjort nu verkligen! Blev 425cc till slut. Bestämde 450 innan op men det fick tydligen inte plats :/ är nöjd ändå! Dom känns ju väldigt hårda och tillplattade just nu men tror att dom bli bra sen när dom läkt klart :) bilder kommer upp imorgon! Lycka till alla som har op inorgon och hoppas det gick bra för alla som hade det idag :)
Gilla

SweetMelon

Kvinna ·

17 dec, 2014

Jag hade idag! Kommer skriva mer idag för jag har så jäävla ont. Säger inte detta för att skrämma någon dock, men det var min upplevelse! Hörs imorron tjejer lycka till imorron <3

Gilla

Cilllan

Kvinna ·

17 dec, 2014

Snövit33 skrev:
Imorgon är det min tur. Är det någon mer som ska få tuttar imorgon!?
Jag ska få boobies imorgon! =) Jag har precis tagit första tvätten och krupit ner i sängen..får se om det blir någon sömn inatt =) Så sjukt spännande!!!!
Gilla

Nemax78

Kvinna ·

18 dec, 2014

Min tur kl8 idag och har fått sova ngr timmar i natt. Har bara drömt om operation och bröst :) Nu är jag mest orolig för rusningstrafiken i Sthlm :/
Gilla

SweetMelon

Kvinna ·

18 dec, 2014

Hej igen tjejer. Opererade mig igår och ärligt talat ingen hade kunnat förbereda mig på den smärtan. Skulle lägga den på 9 utav 10 på en smärtskala. Ville ärligt bara dööö. Var samtidigt sjukt trött och hade varit jättesnurrig och hungrig innan, men nu var hungern som bortblåst. Försökte sätta mig upp men mådde bara illa och sen när vi gick så kräktes jag. Då var jag inte illamående längre dock. Kom till hotellet och försökte äta men kräktes upp allting hela tiden :( Ae fy värsta jag varit med om! Förstår inte hur vissa på pof kan vara så pigga efter deras op haha👎Sovit några timmar iaf inatt och idag känns det bättre, men när jag vaknade imorse hade jag ju inte ätit på ett dygn så jag var riktigt snurrig. Har precis käkat hotellfrukost i sängen med killen (kunde inte hämta själv kände jag..) Mår bättre!

Vill inte skrämma upp någon för vissa som opererades där var mycket piggare än mig, tror att jag hade en otorlig otur helt enkelt.. :/

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem