Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
POFbrons profilbild

POFbrons

Kvinna ·

09 dec, 2012

Vi som skall göra bröstop februari 2013

Bröstförstoring
En tråd för er som skall göra bröstoperation i februari 2013.
592

Sortera efter

Semlan83

Kvinna ·

31 jan, 2013

1 Shannon1
2
3
4 robiin & afrodite130 & succ6fully
5 Findussen & kakan14
6 nolitaa & Semlan83
7 Miss_Smula & MissHedda & Katja & ds10 & taki
8
9
10
11
12 Chumsy99 & Sema & Linda.W & mamma2012
13 daphne & minis
14 Linaslina & Bebe
15
16
17
18
19 Fjoff82 & Cazze
20 Cote d'azur
21 A_petite & Newbreasts & Nattiz & nathaliiie
22
23
24
25 Joi
26 fluff & sötnöt & Semlan83 & zyn
27 pockahontas & Minimamma
28 snula & Taxörat

Gilla

Bonheur

Kvinna ·

31 jan, 2013

Sema skrev:
Håller med om att tiden går så sjuuuukt långsamt! Sitter och kollar sommarkläder på nätet och får en massa vill-ha plagg som kommer bli såå fint med lite kvinliga former :-D

Hihi, så sitter jag också! :) Ska operera mig den 12 februari och har redan beställt värsta snygga klänningen som jag alltid velat ha men aldrig vågat ha :P

Gilla

Sema

Kvinna ·

31 jan, 2013

Bonheur skrev:
Sema skrev:
Håller med om att tiden går så sjuuuukt långsamt! Sitter och kollar sommarkläder på nätet och får en massa vill-ha plagg som kommer bli såå fint med lite kvinliga former :-D

Hihi, så sitter jag också! :) Ska operera mig den 12 februari och har redan beställt värsta snygga klänningen som jag alltid velat ha men aldrig vågat ha :P

Samma datum som mig :-)
Jag har inte vågat beställa något än... men det kanske jag ska göra. Så kan man få ett före-foto och ett efter :-)
Gilla

Lundqvist_

Kvinna ·

31 jan, 2013

jo man blir bara förvirrad av alla bilder men man kan samtidigt inte hålla sig :S
vilken tid har du op zyn ? =)
Gilla

YouAreAwesome

Kvinna ·

31 jan, 2013

Jag försvinner när andra lägger till personer.. kanske andra försvinner när jag måste lägga till mig själv på nytt för tredjegången. Tjejer titta noga på listan så alla som ska står med!! :))
1 Shannon1
2
3
4 robiin & afrodite130 & succ6fully
5 Findussen & kakan14
6 nolitaa & Semlan83
7 Miss_Smula & MissHedda & Katja & ds10 & taki
8
9
10
11
12 Chumsy99 & Sema & Linda.W & mamma2012
13 daphne & minis & YouAreAwesome
14 Linaslina & Bebe
15
16
17
18
19 Fjoff82 & Cazze
20 Cote d'azur
21 A_petite & Newbreasts & Nattiz & nathaliiie
22
23
24
25 Joi
26 fluff & sötnöt & Semlan83 & zyn
27 pockahontas & Minimamma
28 snula & Taxörat
Gilla

Anonym användare

31 jan, 2013

I morgon är det dags för den första av oss! Lycka till Shannon1! :) hoppas att alla delar med sig av sina upplevelser allt eftersom. Längtar som satan men är ju sist på listan satt har ett tag kvar, men men tiden går fort:)
Gilla

Joi

Kvinna ·

31 jan, 2013

Ja lycka till Shannon1:-D hoppas att du inte är allt för nervös!!
Gilla

Kakan14

Kvinna ·

31 jan, 2013

Lycka till ! :):)
Gilla

Epos

Kvinna ·

31 jan, 2013

Jag ska operera mig 27feb kkab. Nån mer som ska dit då??
Gilla

Fjoff82

Kvinna ·

31 jan, 2013

Ja lycka till shannon1: Big day tomorrow!!
Gilla

Linda.W

Kvinna ·

31 jan, 2013

Jag kollade runt lite på underkläder idag, ska bli sååå roligt att kunna shoppa loss lite när tuttarna väl sitter på plats.
Har även ändrat storlek från 345cc till 380cc. Peter rekommenderade 380cc från början men jag velade och vi bestämde att jag kunde fundera lite. Men nu är det alltså bestämt blir 380cc istället men nu börjar jag nojja direkt att det kommer se för stort ut på mig. Bara det blir min tur snart, mannen blir galen på mitt dagliga tjat om tuttar hit och ditt :)

Ja ni får berätta hur det går för er nu när det blir vår tur. Lycka till alla!
Gilla

zyn

Kvinna ·

31 jan, 2013

näe man kan ju inte det! :) kl 8 på morgonen smäller det! tänkte att då slipper jag vara hungrig så länge också hinner jag inte fundera så mycket innan från då man vaknar. bara dusch och iväg 😛 vilken tid har du Ludqvist_? vi kanske ses på uppvaket :)
Gilla

Taxörat

Kvinna ·

01 feb, 2013

Snula skrev:
I morgon är det dags för den första av oss! Lycka till Shannon1! :) hoppas att alla delar med sig av sina upplevelser allt eftersom. Längtar som satan men är ju sist på listan satt har ett tag kvar, men men tiden går fort:)

Håller med där, Snula! Det är bara att bita ihop. 🤭
Gilla

Lundqvist_

Kvinna ·

01 feb, 2013

så skönt ja önska jag hade på morgonen också! =) men jag har tid kl 13 så ja hinner nog bli lite nervös och hungrig haha, men hur ör det där , är de 6 timmar före op man inte får äta något alls ?
ja de kanske vi gör :D zyn
Gilla

December82

Man ·

01 feb, 2013

Op tid om exakt 2 v, 15 feb kl 9.00 på morgonen. Jag skulle egentligen ha opats i onsdags den 30 jan men jag var förkyld. Så glad att jag fick så snabb tid ändå och "bara" vänta 2 veckor till.

Mina Perthese 705cc uhp ligger dock och väntar på mig på kliniken.😀
Gilla

Nathaliiie

Kvinna ·

01 feb, 2013

Sååå nervös! Inte långt kvar nuuuu
Gilla

zyn

Kvinna ·

01 feb, 2013

Lundqvist_ På papperet jag fick med stod det sju timmar utan mat.. så du får väl antingen gå upp riktigt tidigt å äta nånting iallafall eller så kanske man e nervös och inte så hungrig ens:) Känns ganska lyxigt att få sova på hotellet en natt (och få hotell frukost!! äääälskar hotellfrukost :D och att kunna få bedövning första natten:) annars är det många som får fara hem bara nån timma efter dom vaknat upp verkar det som.
Gilla

Kakan14

Kvinna ·

02 feb, 2013

usch nu är det inte långt kvar, den 5/2 på tisdag är det min tur, e SJUKT nervös. har varit lugn fram tills idag, usch !😐🙁😢👎
Gilla

soto

/ ·

02 feb, 2013

Ska opa mig 18/2 på Akademikliniken! Ta ut mina PIP och byta till Allergan. Såg diskussionen om att nämna operationen för tandläkaren. Jag tror nog risken för bakteriemi är väldigt liten. Visst dra ut en väldigt infekterad tand kanske inte är att rek. om man är nyopad. Men det finns riskgrupper som vi ger antibiotika innan större ingrepp (rotfyllning, extraktioner och omfattande depurationer hos tandhygienist. Främst är det patienter med hjärtproplematik som ex. Konstgjord hjärtklaff. Andra riskgrupper är organtransplanterade, de med höftledsprotes även en del med känt väldigt dåligt allmänförsvar. Har aldrig hört talas om att bröstimplantat skulle vara en risk. Det diskuteras även att det är onödigt med antibiotika i nästan alla fall utom för de med hjärtproblematik.
Gilla

succ6fully

Kvinna ·

03 feb, 2013

Joi skrev:
Hihi va rolig idé:) man räknar ju verkligen dagarna nu, när kommer ångesten om den kommer??!;-D
Ångesten kommer två dagar innan,på mej i alla fall! Har inte sovit mkt i natt och ska opereras i morgon. Jättenervös! Och mår illa hela tiden. Men alla tar ju det olika. 
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem