Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
POFbrons profilbild

POFbrons

Kvinna ·

09 dec, 2012

Vi som skall göra bröstop januari 2013

Bröstförstoring
En tråd för er som skall göra bröstop januari 2013
934

Sortera efter

Lillamy88

Kvinna ·

07 jan, 2013

14 januari är det min tur, längtar ihjäl mig och vill att tiden bara ska swisha förbi, gruvar mig lite för smärtan efteråt bara :) jag ska operera mig på polarkliniken i Umeå, 450cc high profile delvis bakom. Är lite nojig över att det blir för mycket. Vill inte att det ska flyta ihop och bara se ut som jag är tjock utan vill ja ha konturer med 2 synligt uppdelade bröst. Men får väl hoppas de blir bra :/ har 75B nu.
Gilla

LillaMy89

Kvinna ·

07 jan, 2013

Åh shit imorgon natt åker jag upp till Oslo för min operation. Nu är de snart dags alltså. Jag är så nervös nu verkligen. Men längtar tills det är över :)
Gilla

Miss Marvel

Kvinna ·

07 jan, 2013

LillaMy89 skrev:
Åh shit imorgon natt åker jag upp till Oslo för min operation. Nu är de snart dags alltså. Jag är så nervös nu verkligen. Men längtar tills det är över :)

Stort lycka till! 🙂 Dagarna går sakta för mig, känns som det är en evighet kvar!
Gilla

LillaMy89

Kvinna ·

07 jan, 2013

Miss Marvel skrev:
LillaMy89 skrev:

Stort lycka till! 🙂 Dagarna går sakta för mig, känns som det är en evighet kvar!
Tack så mycket :). Jag förstår de det är en lång väntan. Men snart ät de din tur också :)
Gilla

Ljus

Kvinna ·

07 jan, 2013

Har precis vaknat upp från narkosen, det gör lite ont men nu är det ialf gjort! :) Kan inte somna :(
Gilla

Mamma81

/ ·

07 jan, 2013

LillaMy89 skrev:
Mamma81 skrev:
LillaMy89 skrev:
Mamma81 skrev:
Är så nervös att jag har börjat få illamående ska opereras nu den 9/1 kl 08:30
Var ska du göra din op? Jag har samma dag och tid i Oslo där jag ska göra min op :)
Ska göra min i Helsingborg :-) men är så orolig med att välja framför eller bakom
Jaha där se man. Ja jag verkar ganska ensam här om att göra de i Oslo :P. För min del va de ett lätt beslut att placera de framför muskeln :). Hoppas du kommer fram till ett beslut :)
Fick höra att det var bättre bakom men läkaren sa framför har lite beslut ångest :-(
Gilla

Mamma81

/ ·

07 jan, 2013

mammii skrev:
mammii skrev:
Mamma81 skrev:
mammii skrev:
Mamma81 skrev:
aussie1 skrev:
ska opereras hos gerlee den 30e januari!! :D:D

Oh jag ska dit nu på onsdag den 9/1 är super glad men nervös ska du ha framför eller bakom muskeln ?? D

oh va roligt hur mycket ska du lägga in :-)?

Ska också opereras hos Garlee den 17:e Januari :-)

Jag ska lägga in ca 550 high profile. Du då? :-) ?

Bakom om jag får bestämma. Men har dock inte bestämt om jag vill lägga snittet under eller i armhålan. Gud så du ska dit 9e. kan inte du berätta hur det gick sen :-) ?
jag ska lägga in 375cc men är orolig att det är för mycket :-( men absolut kan jag skriva sen och berätta  
Gilla

Booblover

Kvinna ·

07 jan, 2013

Någon här inne som ska opereras på Polarkliniken i Umeå?
Gilla

Mjemjee

Kvinna ·

07 jan, 2013

Vilken storlek valde du? :)
Gilla

Tezzi85

Kvinna ·

07 jan, 2013

Jippi nästa vecka vid den här tiden om allt gått vägen så har man fått ett par bröst har åkt på lite förkylning så hoppas bara att det försvinner innan har en vecka på mig att kurera så hoppas det försvinner.
Grattis till alla er tjejer som som hunnit opa er och att resultatet blir bra :)
Gilla

Jullan

Kvinna ·

07 jan, 2013

Tezzi85 skrev:
Jippi nästa vecka vid den här tiden om allt gått vägen så har man fått ett par bröst har åkt på lite förkylning så hoppas bara att det försvinner innan har en vecka på mig att kurera så hoppas det försvinner.
Grattis till alla er tjejer som som hunnit opa er och att resultatet blir bra :)
vi ska göra exact lika:D fast jag gör på torsdagen nästa vecka. Iih längtar ihjäl mig nu! Har ont i halsen varje morgon som sen försvinner, och min lilla tjejs näsa rinner, så hoppas jag håller mig frisk :( skulle ha förfärligt att behöva ställa in op ju:(
Gilla

Tezzi85

Kvinna ·

07 jan, 2013

Jo vet hur du känner vill inte heller skjuta upp det nu eftersom man längtat och bara sett datumet framför sig som bara kommer närmre och nämre.
Hoppas du oxå kryar på dig :)
Gilla

Smothie

Kvinna ·

07 jan, 2013

Förstår Anna. hur du känner velar precis mellan de cc med. Jag hade ingen aning heller om profil så fick ringa tillbaka och fråga hur han hade tänkt :)
Gilla

Jullan

Kvinna ·

07 jan, 2013

Tror jag har förklaring på halsen, torr luft i sovrummet! Jädra element;) Nä nu jäklar ska det bli av, du måste berätta här sen hur det gått ju! Nervös???
Gilla

Anna.

Kvinna ·

07 jan, 2013

Har haft mailkontakt med min läkare idag så lite mer koll har jag på vad jag ska få iaf :) men nu är det framför/bakom som är frågan..! Magkänslan säger framför..
Gilla

Tezzi85

Kvinna ·

07 jan, 2013

Japp ska berätta sen :)
Klart man är nervös är inte så orolig för smärtan men att bli nersövd har varit det en gång när jag va liten men kommer inte ihåg så mkt av det sen är jag nål rädd så kommer väl lipa som ett barn när dom ska sticka en men sen när det är gjort så kommer jag nog vara nöjd :)
Du får sj berätta sen hur det har gått :)
Gilla

LillaMy89

Kvinna ·

07 jan, 2013

Mamma81 skrev:
LillaMy89 skrev:
Mamma81 skrev:
LillaMy89 skrev:
Mamma81 skrev:
Är så nervös att jag har börjat få illamående ska opereras nu den 9/1 kl 08:30
Var ska du göra din op? Jag har samma dag och tid i Oslo där jag ska göra min op :)
Ska göra min i Helsingborg :-) men är så orolig med att välja framför eller bakom
Jaha där se man. Ja jag verkar ganska ensam här om att göra de i Oslo :P. För min del va de ett lätt beslut att placera de framför muskeln :). Hoppas du kommer fram till ett beslut :)
Fick höra att det var bättre bakom men läkaren sa framför har lite beslut ångest :-(
Okej min kirurg sa också framför så jag tänker så att dom vet vad dom pratar om och vad som blir snyggt från patient till patient :) så jag går på vad han säger :)
Gilla

Lillamy88

Kvinna ·

07 jan, 2013

Booblover skrev:
Någon här inne som ska opereras på Polarkliniken i Umeå?
Jag ska också operera mig på polarkliniken umeå, den 14/1 så 2 dagar innan dig då :) ska lägga in lika som dig med :)
Gilla

Booblover

Kvinna ·

07 jan, 2013

Lillamy88: Vad kul! :D Hur känns det inför operationen då? Jag är redan nervös och jag är ju som sagt två dagar efter dig ;) Dela gärna med dig (beroende på om du orkar) hur det va och sådär. Inte säkert att du hinner det innan det är min tur, but still ;) Vem hade du konsultation med?:)
Gilla

Lillamy88

Kvinna ·

07 jan, 2013

Booblover: det känns bra, inte så nervös ÄN, Bara lite orolig över resultat å smärtan, ja absolut ska försöka, inställd på att jag kommer ligga som en grönsak efteråt bara :P Jag hade konsultation med Marie Christine i Sundsvall :) du då?
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem