POFbrons
Kvinna ·
09 dec, 2012
Vi som skall göra bröstop januari 2013
BröstförstoringEn tråd för er som skall göra bröstop januari 2013
Sortera efter
Jullan
Kvinna ·
10 dec, 2012
Okej, jag fick inte ens någon info om det, för jag ska ha mentor high profile 450. å jag fårgade om hon tycker att 500 cc blir förstor då sa hon att den har för bred diameter för mig. men ultra hight har ju mindre diameter.. har du implantat nu och ska byta?
Gilla
Smothie
Kvinna ·
10 dec, 2012
Ska opereras den 23 jan i jkpg längtar så mycket :)
Gilla
Missis
Kvinna ·
10 dec, 2012
jag opereras 3 Januari på proforma.. blrjar närma sig, längtar och är lite rädd samtidigt :)
Gilla
b00bs2012
Kvinna ·
10 dec, 2012
Jag tänkte oxå göra hos Örjan!
Hur mycket ska du lägga in? :)
Gilla
Jullan
Kvinna ·
10 dec, 2012
Smothie skrev:
Ska opereras den 23 jan i jkpg längtar så mycket :)
ser att du har vart på konsultation både på art clinic och kkab, varför valde du just art clinic om jag får fråga:)?
Gilla
Smothie
Kvinna ·
10 dec, 2012
Jag va aldrig på kkab har bara glömt att ta bort det. Dock har jag varit där och gjort laser, anledningen att det blev Art Clinic va att de va de enda som kunde erbjuda kvällstider. Jag har även vänner som gjort på Art Clinic och är nöjda med dem. Ska du göra på kkab?
Gilla
Missis
Kvinna ·
11 dec, 2012
b00bs2012 skrev:
Jag tänkte oxå göra hos Örjan!
Hur mycket ska du lägga in? :)
Gilla
Jullan
Kvinna ·
11 dec, 2012
Smothie skrev:
Jag va aldrig på kkab har bara glömt att ta bort det. Dock har jag varit där och gjort laser, anledningen att det blev Art Clinic va att de va de enda som kunde erbjuda kvällstider. Jag har även vänner som gjort på Art Clinic och är nöjda med dem. Ska du göra på kkab?
jaha okej man undrar ju hur andra tänker och har blivit bemötta å så :)!
men jaaa jag kommer göra på kkab (har vänner som gjort där och blivit nöjda, man får gå på magkänslan helt enkelt:) )
bra att dom har kvällstider ju, jag ska vara där kl 8 på morgonen! phuu!
Gilla
Jullan
Kvinna ·
11 dec, 2012
Börjar ni bli smått nervösa??
är ju lite tid kvar, men tänkt innan jul och efter jul så säger det bara svish så är op datumen här :D
Gilla
Busan83
Kvinna ·
11 dec, 2012
Jag har en del vänner som varit på KKAB i Falköping och är jättenöjda med allt där! :-)
Gilla
MiniSmultron
Kvinna ·
11 dec, 2012
18 januari på Laser och Estetik i Stockholm.
Dödsnervös & storleksblind :( inte bestämt storlek än :(
Gilla
Peach1500
Kvinna ·
11 dec, 2012
23 januari på Proforma av Michael. Ser de lite som en tidig 20års present till mig själv då ja fyller år ngn vecka efter ;)
Gilla
silversara
Kvinna ·
11 dec, 2012
4 Januari på Laser & Estetik!! Läängar ihjäl mig ; )
Gilla
Busan83
Kvinna ·
11 dec, 2012
Jag har vart på konsultation idag, blir op i januari iaf :-) 480cc ultra high :-)
Gilla
Jullan
Kvinna ·
11 dec, 2012
Busan83 skrev:
Jag har vart på konsultation idag, blir op i januari iaf :-) 480cc ultra high :-)men vad kul !! dom känns inte "gigantiska" :D?
vilket datum fick du ??
Gilla
Ljus
Kvinna ·
12 dec, 2012
7 januari blir de för mig! Nervöst...
Gilla
Busan83
Kvinna ·
12 dec, 2012
Jullan det kändes faktiskt kanonbra med den storleken :-) Men det ska bli intressant! :-) Fick tid den 21/1 :-) Läääängtar!! :-)))
Gilla
Dream91
Kvinna ·
12 dec, 2012
Jag ska opas den 23 jan på proforma ! *läängtar *någon annan som ät på proforma den 23?:)
Gilla
Jullan
Kvinna ·
12 dec, 2012
Busan83 skrev:
Jullan det kändes faktiskt kanonbra med den storleken :-) Men det ska bli intressant! :-) Fick tid den 21/1 :-) Läääängtar!! :-)))oho vad kul! men då är jag 4 dagar före dig :)! pirrigt!
Gilla
Busan83
Kvinna ·
12 dec, 2012
Åh så spännande!! :-) Då hinner du berätta hur det är innan jag ska in på op ;-)
Gilla