POFbrons
Kvinna ·
09 dec, 2012
Vi som skall göra bröstop januari 2013
BröstförstoringEn tråd för er som skall göra bröstop januari 2013
Sortera efter
Jullan
Kvinna ·
12 dec, 2012
Mary007, visst så känner jag med, kommer säkert hinna bli nervös miljoner ggr innan det är dags;)!! verkligen en dröm som blir sann.
Busan83, herregud var hos läkaren nyss, han gåv min tjej en antibiotika kur nu.. tänk så blir man skitdålig innan op. inte värt det ju!
jag tror jag tänker ha hemma mina barn från dagis nu tills op dagen kommer.
går din på dagis???
Gilla
Busan83
Kvinna ·
12 dec, 2012
Jullan min dotter börjar på dagis i januari, men man kanske ska vänta lite så man inte blir sjuk. Vore ju förjäkligt om man måste skjuta fram op :-(
Gilla
Jullan
Kvinna ·
12 dec, 2012
Jag hade verkligen väntat, du anar inte hur mkt skit dom drar hem och särskilt när dom aldrig vart på dagis innan. jag rekomenderar ialf att du väntar lite!:)
Gilla
Busan83
Kvinna ·
12 dec, 2012
Jullan ja det är nog bäst att vänta :-)
Bynn jag är 100 på vad jag ska ha, nu iaf ;-) Hur stort funderar du på? :-)
Gilla
Jullan
Kvinna ·
12 dec, 2012
Busan83 gör du rätt i =)
Bynn, jag trodde jag hade bestämt mig när jag var på konsultationen(Mentors 450 hög profil) men när man blev meddlem här och läser mycket så funderar jag nu istället på 500 extra hög profil. dudåÅ?
Gilla
sandstrm
Kvinna ·
12 dec, 2012
15 januari på proforma, någon mer?!?! :D
Gilla
Jullan
Kvinna ·
13 dec, 2012
Bynn, ja det är inte lätt :D jo men jag kunde inte gå över 450 hp för då blir dom för breda för mig, men om jag väljer tex 500 extra hp så är dom mindre i diametern .. så jaa jag vet inte hur deet blir än:)
det breror ju vilket utgångs läge man börjar på dom som har A får ju mindre än dom som har C fast dom lägger in samma volym??:S
Gilla
Baylis
Kvinna ·
13 dec, 2012
Hoppar oxå in här :)
Har op den 15:e hos Gerlee, just nu sniglar sig tiden. Men eftersom det är julstök o nyår så kommer det nog säga swosch ;)
Såg att det var fler som hade små barn som ska skolas in och så. Själv så vill jag gärna vara med, så jag hoppas på att jag inte blir helt sängliggandes :P
Nu är väl stora dilemmat vad man ska ha för cc mm. Har bara haft tel konsultation så lite svårt. Men har ju lite bilder som jag skickat och verkar ska funka., har visserligen en konsultation dag innan op så det känns ju bra.
Är det ngn som är i min "storlek" 160 cm o 49/50 kg? Vad är ni inne på för cc ?
Gilla
scarlet
Kvinna ·
13 dec, 2012
Hej!
Första gången jag e inne, känner mig förstås lite ovan.
Har bestämt mig för att nu e det dax. Har börjat spara, men vet inte vilken klinik som kan va aktuell för mig ännu.
Vill gärna göra ett lyft+förstoring.
Gilla
Dream91
Kvinna ·
13 dec, 2012
Jag ska Opa mig den 23 jan på proforma ! Snaart och jag längtar ihjäl mig !!
Gilla
Jullan
Kvinna ·
13 dec, 2012
Baylis, jag är 173 lång o väger 53, lite lika:)?
jag ska ha mentors 450 hp eller mentors 500 - 550 extra hög ..lite oklart än, får se vad läkarn säger :D
jag har 2 små barn, men inte någon inskolning föräns i mars. me kommer låta stora dottern vara hemm från och med nu tills jag opat mig, vill inte riskera att bli sjuk :( och vi är redan sjuka nu! (ATTANS)
Gilla
Busan83
Kvinna ·
13 dec, 2012
Scarlet jag rekommenderar citadellkliniken, har varit på konsultation precis och har flera vänner som opererat sig där som är jättenöjda o jag längtar till det är min tur!! :-)))
Gilla
VadSkaManHeta
Kvinna ·
13 dec, 2012
25 Januari på Laser&Estetik :)
Gilla
Loll089
Kvinna ·
14 dec, 2012
Jag ska opereras den 22/1 av Michael olenius på Proforma :D någon annan som ska dit samma dag som mig?! Eller också ska opereras av Michael? Ska på konsultationen på måndag!
Gilla
zzofia
Kvinna ·
14 dec, 2012
Nu är det bara 20 dagar kvar för mig! Längtar!!! :))))
Gilla
Lillans
Kvinna ·
15 dec, 2012
28/1 på plastikkirurggruppen, känns overkligt! Har väntat i typ ett halvår nu och nu är det snart dags!!
Gilla
Jullan
Kvinna ·
15 dec, 2012
zzofia skrev:
Nu är det bara 20 dagar kvar för mig! Längtar!!! :))))shit när jag läste att det inte är långt kvar för dig sög det till redigt i magen på mig, och tänkte det är det för mig med snart faktistk *LÄNGTAR* så kuuul du måste berätta sen en massa hur det gått!:)
Gilla
zzofia
Kvinna ·
15 dec, 2012
Jullan skrev:
zzofia skrev:
Nu är det bara 20 dagar kvar för mig! Längtar!!! :))))shit när jag läste att det inte är långt kvar för dig sög det till redigt i magen på mig, och tänkte det är det för mig med snart faktistk *LÄNGTAR* så kuuul du måste berätta sen en massa hur det gått!:)
Gilla
Jullan
Kvinna ·
15 dec, 2012
bynn skrev:
Jullan ,, okej vad hade du i bröstbredd?? Hur långt spann emellan kunde du ha?? Jag ska dit i morrn så ska höra, sist mätte dom 12. Men de verka va olika vissa läkare kan hoppa mycket mer, än andra:soj dom mätte inget på mig, men jag träffade bara en sjjuksyrra då , kanske blir annat med kirurgen??:S
Gilla
Baylis
Kvinna ·
15 dec, 2012
Jullan skrev:
Baylis, jag är 173 lång o väger 53, lite lika:)?
jag ska ha mentors 450 hp eller mentors 500 - 550 extra hög ..lite oklart än, får se vad läkarn säger :D
jag har 2 små barn, men inte någon inskolning föräns i mars. me kommer låta stora dottern vara hemm från och med nu tills jag opat mig, vill inte riskera att bli sjuk :( och vi är redan sjuka nu! (ATTANS)
Gilla