POFbrons
Kvinna ·
09 dec, 2012
Vi som skall göra bröstop mars 2013
BröstförstoringEn tråd för er som skall göra bröstoperation mars 2013
Sortera efter
Booobies
Kvinna ·
10 mar, 2013
Nu är det bsra två dagar kvar av väntan. Och satan vad nervös jag börjar bli.. men de är skräckblandad förtjusning. För samtidigt längtar jsg halvt ihjäl mig.
Gilla
Taxörat
Kvinna ·
10 mar, 2013
Booobies skrev:
Nu är det bsra två dagar kvar av väntan. Och satan vad nervös jag börjar bli.. men de är skräckblandad förtjusning. För samtidigt längtar jsg halvt ihjäl mig.Det är jobbigt på upploppet! Man hinner ju fundera ihjäl sig om man ska ändra de val man gjort 🙂
Gilla
Qwertyyy
Kvinna ·
10 mar, 2013
Jag ska också operera mig den 14e mars!!
Gilla
Booobies
Kvinna ·
11 mar, 2013
Ohja taxörat.. fasr just nu e jag mest stressad över allt runt omkring. Har nog ärligt inte fattat att de snart e dax. Ojoj.. imorgon natt lär man ha svårt att somna misstänker jag.
Gilla
Loodan
Kvinna ·
11 mar, 2013
Jag ska opereras idag, HERREGUD, men kan inte sova! Ska vara på AK 07.30 idag och opereras av Paolo. Längtar ihjäl mig tills det hela är klart, börjar blir verkligt nu efter jag tvättat mig med decutan (?) och ligger i nya sängkläder :) någon annan som opereras de närmaste dagarna?
Gilla
Tj123
Kvinna ·
11 mar, 2013
Qwertyyy: kul! Vi är några stycken nu! Jag ska träffa Örjan idag och förhoppningsvis bli hundra på storlek och allt som ska väljas. Vet du vilken tid du ska vara där på torsdag?
Gilla
Plattutten
Kvinna ·
11 mar, 2013
Loodan skrev:
Jag ska opereras idag, HERREGUD, men kan inte sova! Ska vara på AK 07.30 idag och opereras av Paolo. Längtar ihjäl mig tills det hela är klart, börjar blir verkligt nu efter jag tvättat mig med decutan (?) och ligger i nya sängkläder :) någon annan som opereras de närmaste dagarna?Gilla
LittleStar
Kvinna ·
11 mar, 2013
Loodan skrev:
Jag ska opereras idag, HERREGUD, men kan inte sova! Ska vara på AK 07.30 idag och opereras av Paolo. Längtar ihjäl mig tills det hela är klart, börjar blir verkligt nu efter jag tvättat mig med decutan (?) och ligger i nya sängkläder :) någon annan som opereras de närmaste dagarna?Visst känns det sjukt? Nu kanske du ligger på operationsboredt redan men isåfall önskar jag ett stort FETT grattis till dina nya snygga (svullna😉) boobs som du snart kommer inneha 👍
Gilla
gladidag
Kvinna ·
11 mar, 2013
Lycka till alla som ska opereras idag och kommande veckan! :)
Mina bröst är nu 5 dagar och har redan börjat mjukna till. Det jobbigaste är att jag skrattar väldigt mycket och det gör ont, ilandsproblem.
Är väldigt nöjd fortfarande och tar nu enbart alvedon vid behov.
Gilla
Ettan
Kvinna ·
11 mar, 2013
Jag opades den första Mars och är efter en dryg vecka mycket nöjd med mitt resultat (har lagt upp bilder i min profil).
Ett tips till er som har operationen framför er är att hålla igång magen. Blir den trög efter morfinet så ta nåt som får igång den.
Jag gjorde misstaget att vänta för länge innan jag gjorde det och hade jätteont och var sängliggandes i nästan en vecka pga magen.
Kände knappt nån smärta i brösten.
Lycka till alla förväntansfulla tjejjer där ute!
Gilla
tuttarpågång
Kvinna ·
11 mar, 2013
Hej igen tjejer! Nu när jag tittat på lite bilder här blir jag jättefundersam över mitt resultat... Känns som att mina sitter jättelångt ut? (Finns bilder på min profil.) Kommer dom att flytta in lite? Vet ju att man inte kan se det slutgiltiga resultatet än på länge men blir så orolig..
Gilla
NiniNisse
Kvinna ·
11 mar, 2013
gladidag skrev:
NiniNisse skrev:
gladidag skrev:
Nu är jag inne på tredje dagen efter operationen och har faktiskt mått väldigt bra. Har sneglat en del på nya brösten och kan redan säga att detta är nog det bästa jag gjort för mig själv :) Dom passar mig perfekt och jag är otroligt glad!
Stort grattis!
Tack snälla!
Det har varit så mycket oro om storlek hit och dit, hur ont kommer man ha, tänk så blir det inte bra blabla.. Så det är en sådan skön känsla att sluta oroa sig och börja njuta nu istället (Ja, jag tänker possitivt och slutat tänka på vad som kan hända nu i efterhand) För nu är det gjort! :)
Måste medge att jag blir avis på dig! Om 11 dagar är det min tur och jag spricker snart av förväntan! Självklart kommer oron smygandes då och då och man börjar tveka på stl, form, och allt möjligt. Well well... jag går nog i ide tills den 22:a ;)
Hur mår du nu?
Gilla
gladidag
Kvinna ·
11 mar, 2013
Tiden går så snabbt i slutet! Men ja, det är skönt att ha det "överstökat" :) Beslutsamheten är nog den jag tyckte var jobbigast. Kunde gå från stensäker ena dagen till hel velig dagen därpå. Jag mår bra men har inte haft speciellt ont under processen, bara jobbigt när man ska upp ur sängen.
Min ny profilbild är från dag 3 :)
Gilla
Plattutten
Kvinna ·
11 mar, 2013
gladidag skrev:
Tiden går så snabbt i slutet! Men ja, det är skönt att ha det "överstökat" :) Beslutsamheten är nog den jag tyckte var jobbigast. Kunde gå från stensäker ena dagen till hel velig dagen därpå. Jag mår bra men har inte haft speciellt ont under processen, bara jobbigt när man ska upp ur sängen.
Min ny profilbild är från dag 3 :)
Snyggt!
Gilla
NiniNisse
Kvinna ·
11 mar, 2013
Nervös skrev:
kuttran skrev:
Jahopp... 17 dagar kvar... fan vad tiden går sakta nu. Jag ska spara ihop det sista nu till operationen & betala in det
och sen dra på apoteket och köpa Descutan... jag behöver även köpa en sportbh.
Sedan vet jag inte... hur ska man förbereda sig mer förutom att inte röka & käka ipren osv? Jag har försökt hålla
igång och tränat en del nu innan open. Jag tänker att det kan vara bra att öka på grundfysiken lite så har man lite
å ta av sen när man är invalid i 4-6 v.
Är det någon av er som haft problem med magen efter open? Ska man köpa på sig något som är bra för magen
kanske?
Hur har det gått med att bära osv? Jag ska upp till min släkt över påsk och vara invalid tänkte jag, men min syster
har många barn... så vi får se hur det går :-)
Checklista inför operationen 👍
http://nyatuttar.blogg.se/2013/march/checklista-infor-operation-del-1.html
Tack för denna checklista.
Jag går runt och grubblar på allt jag kan tänkas glömma bort och drömmer hemska drömmar om att jag vaknar på operationsdagen och glömt bort att köpa descutan... haha mycket som rör sig i huvudet nu :P
Gilla
Taxörat
Kvinna ·
11 mar, 2013
Ettan skrev:
Jag opades den första Mars och är efter en dryg vecka mycket nöjd med mitt resultat (har lagt upp bilder i min profil).
Ett tips till er som har operationen framför er är att hålla igång magen. Blir den trög efter morfinet så ta nåt som får igång den.
Jag gjorde misstaget att vänta för länge innan jag gjorde det och hade jätteont och var sängliggandes i nästan en vecka pga magen.
Kände knappt nån smärta i brösten.
Lycka till alla förväntansfulla tjejjer där ute!
Då är våra boobs på dagen lika gamla! Det där med förstoppning är något man skrattat åt innan man drabbats själv. Jesus, vad hemskt.
Jag har också lagt ut några bilder, som tyvärr envisas med att hamna upponer.
Vilket jättefint resultat du fått 👍
Gilla
Ms Mio
Kvinna ·
11 mar, 2013
Shit vad pirrigt just nu! Ligger och väntar på operation nu. En kvart kvar ungefär. Såååå förväntansfull!
Lägger upp bilder sen så fort jag kan.
Funderade på vad som gör mig nervös och kom fram till att det är om resultatet inte blir som man tänkt sig. Och om det blir för stort. Men nu ska vi tänka positivt. Håll tummarna tjejer, för nu är det dax! Jag skriver igen så fort jag är vid liv:)
Gilla
Taxörat
Kvinna ·
11 mar, 2013
Kanon! Om en timme har du dina nya boobs! Lycka till! Visst känns det sjukt? 😛
Gilla
Taxörat
Kvinna ·
11 mar, 2013
tuttarpågång skrev:
Hej igen tjejer! Nu när jag tittat på lite bilder här blir jag jättefundersam över mitt resultat... Känns som att mina sitter jättelångt ut? (Finns bilder på min profil.) Kommer dom att flytta in lite? Vet ju att man inte kan se det slutgiltiga resultatet än på länge men blir så orolig..Jag tycker att dina nya tuttar är jättefina. Hade du mellanrum innan op också?
Använder du bröstband? Jag märker att bröstbandet pressar ihop brösten rejält.
Ring läkaren o fråga om du är orolig 🙂
Gilla
Millac
Kvinna ·
11 mar, 2013
Vad bra!! Det trodde Örjan också och jag lutar åt det. Är lite rädd för att det ska bli för mycket bara ;)
Gilla