POFbrons
Kvinna ·
09 dec, 2012
Vi som skall göra bröstop mars 2013
BröstförstoringEn tråd för er som skall göra bröstoperation mars 2013
Sortera efter
Millac
Kvinna ·
11 mar, 2013
Ungefär så var det för mig. Har varit så nervös för att berätta för folk, att ta deras (många gånger) tvärnegativa reaktion. Men när det har fått sjunka in så har de flesta reagerat ganska bra. Mer rädda för som du säger att jag ska göra för stort och sen inte kunna vara nöjd utan bara fortsätta. Så känns det inte alls för mig. Jag tycker bara att det är så himla snyggt med stora bröst! ;)
Gilla
tuttarpågång
Kvinna ·
11 mar, 2013
Taxörat skrev:
tuttarpågång skrev:
Hej igen tjejer! Nu när jag tittat på lite bilder här blir jag jättefundersam över mitt resultat... Känns som att mina sitter jättelångt ut? (Finns bilder på min profil.) Kommer dom att flytta in lite? Vet ju att man inte kan se det slutgiltiga resultatet än på länge men blir så orolig..Jag tycker att dina nya tuttar är jättefina. Hade du mellanrum innan op också?
Använder du bröstband? Jag märker att bröstbandet pressar ihop brösten rejält.
Ring läkaren o fråga om du är orolig 🙂
Gilla
Taxörat
Kvinna ·
11 mar, 2013
Innan op fick jag höra att brösten kommer att ha ungefär samma form som innan, bara att de blir större. Det stämmer dock inte på mig. Jag hade motorväg, och nu har jag klyfta.
Men jag har märkt att de senaste dagarna har klyftan blivit tightare, så det händer saker från dag till dag. Jag är nu på dag 10.
Jag tycker att du ska fråga läkaren. Kanske kan bröstband hjälpa till att pressa ihop dem lite.
Kram o lycka till 🙂
Gilla
Loodan
Kvinna ·
11 mar, 2013
Å tack så mycket :) ligger i sängen efter operationen nu. Kom hit 07.30, 08.00 var jag nedsövd, snabba puckar
Gilla
gladidag
Kvinna ·
11 mar, 2013
Taxörat, känner du att dina har mjuknat? Du är ju en vecka före mig så hade varit intressant att höra vad som hänt för dig under läkningen :)
Gilla
Tj123
Kvinna ·
11 mar, 2013
På väg till Örjan på Proforma nu och är nervös. Jag har bilder med mig för att visa mitt önskade resultat, ska jag sen bara lita på att karln vet vad han talar om?
Är beslutsam av mig men vill inte låta min envisa göra så att jag ångrar mig sen. Klart han inte kan bestämma helt själv så frågan är, hur mycket ska jag lyssna på honom? Har operation på torsdag om allt går vägen idag så jag är väldigt förväntansfull!
Gilla
Taxörat
Kvinna ·
11 mar, 2013
gladidag skrev:
Taxörat, känner du att dina har mjuknat? Du är ju en vecka före mig så hade varit intressant att höra vad som hänt för dig under läkningen :)Nja just för en liten stund sen spände det till i bröna, och dom hårdnade något. Men visst har dom blivit mjukare sen första dagen. Men klämvänliga - inte direkt. 💡 Dom tycks leva ett eget liv i bakugnen. Större har dom blivit också. 😛 Jag har inte ont längre. Lite öm och så stretar det lite i ärren.
Det har gått över förväntan kan jag säga!
Gilla
eve
Kvinna ·
11 mar, 2013
mina är rätt mjuka redan efter 6 dar.. ska försöka lägga in lite bilder sen.
hade ni drenage på sidorna av brösten?? det hade jag.. o det är där jag mest får ont.. på sidorna av brösten.
oftast har jag knappt ont men när det värker på sidorna eller under brösten så är det som man tappar andan..
Gilla
tuttarpågång
Kvinna ·
11 mar, 2013
Tj123 skrev:
På väg till Örjan på Proforma nu och är nervös. Jag har bilder med mig för att visa mitt önskade resultat, ska jag sen bara lita på att karln vet vad han talar om?
Är beslutsam av mig men vill inte låta min envisa göra så att jag ångrar mig sen. Klart han inte kan bestämma helt själv så frågan är, hur mycket ska jag lyssna på honom? Har operation på torsdag om allt går vägen idag så jag är väldigt förväntansfull!Gilla
bejbigirl
Kvinna ·
11 mar, 2013
Om 3 dagar är det min tur... Nu börjar jag bli nervös och tveka, haha... Känner ni andra likadant? Jag velar med storlek, placering och allt möjligt! Vad kul att höra att allt gått bra för er andra som redan opererats! Hoppas det fortsätter vara bra mdr er!
Gilla
Bambino
Kvinna ·
11 mar, 2013
Åh vad kul!
Ja det här med stl får en ju att funderade hela tiden! Mailade min kirurg om mina funderingar kring stl, men kom sen fram till att ha den stl jag valde på konsultationen iaf.Va ju nöjd när jag gick därifrån så blir nog bra :-)
Gilla
Bambino
Kvinna ·
11 mar, 2013
Tänkte på de också efter jag mailat han,
Han måste ju få flera hundra mail om dagen ha ha.
Trodde av nån anledning att jag inte skulle få svar , fick de efter 2-3 dagar. :)
Gilla
Tj123
Kvinna ·
11 mar, 2013
Tuttarpågång och nervös:
Det gick bra! Skitbra faktiskt!
Jag gillade honom väldigt mycket, han var lättsam och skämtade en hel del. Jag förklarade vad jag ville ha och han var med och tyckte och tänkte på ett bra sätt, mer som vägledning i mitt beslut.
Blir 325 och 350 i det andra(min bröstkorg buktar ut mer på ena sidan).
Så på torsdag ska jag infinna mig och all nervositet släppte. Tyckte han var duktig med att förklara hur han tänkte med brösten till förhållande till rumpa/höfter/svank/midja osv.
Han var nöjd då jag kände att det vart lite för stort då kroppen som sagt sväljer lite. Tror därför jag kommer att bli kanonnöjd!
Han sa att det kommer att bli hur snyggt som helst då jag är slank i midjan, vältränad och med lite höfter och en liten välformad rumpa. Haha. Känns iaf toppen och jag är verkligen taggad nu!
Hoppas han gör ett lika bra jobb som alla säger bara ;)
Känns i alla fall som om jag är i goda händer. Tycker hela kliniken verkade lugn mysig och trygg!
Gilla
Booobies
Kvinna ·
11 mar, 2013
Bara 15, 5 timmar nu tills jsg befinner mig på op. Guuuuud snaaart!
Gilla
Tj123
Kvinna ·
11 mar, 2013
Ska tillägga att det blir bakom muskeln och MP :)
Gilla
MissFiona
Kvinna ·
11 mar, 2013
Booobies skrev:
Bara 15, 5 timmar nu tills jsg befinner mig på op. Guuuuud snaaart!Gilla
Anonym användare
11 mar, 2013
Wiiiee imorgon tisdag e de exakt en vecka kvar.... Guuuud va jag längtar... Ska bli underbar å känna sig somjag tycker jag borde... Som ett fruntimmer igen:-) urammade tutttittar e inget kul å se i spegeln.... Men snart så:-D
Gilla
Booobies
Kvinna ·
11 mar, 2013
Taaack :) sjuka är att jag inte hunnit bli nervös än.
Gilla
kattitzy
Kvinna ·
11 mar, 2013
Oj nu börjar jag bli nervös... i morgon är det min tur att lägga mig på slaktarbänken :P
Gilla
Pepparkakan
Kvinna ·
11 mar, 2013
kattitzy skrev:
Oj nu börjar jag bli nervös... i morgon är det min tur att lägga mig på slaktarbänken :P
Då ska vi vara där samtidigt.
Jag ska vara där kl 10, när ska du vara där? :)
Gilla