POFbrons
Kvinna ·
09 dec, 2012
Vi som skall göra bröstop mars 2013
BröstförstoringEn tråd för er som skall göra bröstoperation mars 2013
Sortera efter
Allylis
Kvinna ·
11 mar, 2013
Heej Allesammans. Ngn här som har op tid på citadell i Landskrona på onsdag?
Jag har tid dit klockan 11 och är så sjukt nervös nu att jag nästan kreverar snart. Har knappt sovit ngt den senaste veckan, ch är så sjukt orolig över att ngt ska gå fel och om jag valt rätt storlek. D mesta har helt stannat av i mitt huvud, har inte ens tänkt på hur jag ska ta mig fram och tillbaka än...
SJUKT NERVÖS!!!
Gilla
MissFiona
Kvinna ·
12 mar, 2013
Nedräkning har pågått ett tag men nu är det VÄLDIGT nära, 6 dagar kvar och det känns fortfarande overkligt :-).
Lycka till alla ni som ska opas idag!!
Ha en underbar dag!
Gilla
Tvåprinsessor
Kvinna ·
12 mar, 2013
Nu ligger jag i mitt rum och väntar på op. Ahhhh vad nervös jag är, mest för smärtan efteråt. Hur ont kan det göra? Kalla fötter, javisst!
Gilla
MissFiona
Kvinna ·
12 mar, 2013
Tvåprinsessor skrev:
Nu ligger jag i mitt rum och väntar på op. Ahhhh vad nervös jag är, mest för smärtan efteråt. Hur ont kan det göra? Kalla fötter, javisst!Gilla
Bambino
Kvinna ·
12 mar, 2013
Tvåprinsessor skrev:
Nu ligger jag i mitt rum och väntar på op. Ahhhh vad nervös jag är, mest för smärtan efteråt. Hur ont kan det göra? Kalla fötter, javisst!Gilla
Taxörat
Kvinna ·
12 mar, 2013
Tvåprinsessor skrev:
Nu ligger jag i mitt rum och väntar på op. Ahhhh vad nervös jag är, mest för smärtan efteråt. Hur ont kan det göra? Kalla fötter, javisst!Lycka till! 👍 När du vaknar kommer du att ha ett brett leende i fejan!
Gilla
Jobo
Kvinna ·
12 mar, 2013
Lycka till!
Gilla
Tvåprinsessor
Kvinna ·
12 mar, 2013
Woohoo nu har jag ju faktiskt bröst. Fantastisk känsla även om jag bara skymtat dem lite. Hår visserligen på smärtstillande nu, men värken är mer som en rejäl träningsvärk :). Ska lägga upp lite bilder senare ikväll eller imorgon. Kram på er alla och tack för lyckönskningarna :)
Gilla
eladria
Kvinna ·
12 mar, 2013
Nu har jag OP mig! Igår hos Calle, skitfina blev dem! Vi hade valt 400, men i sista stund bytte jag ord med calle,så det fick bli 350 cc. Varken för stora, eller för små för min korthet.. är bara 151 cm, och kurivg ett tips till er kortisar där ute :)
Känsla?: Överkörd av en lätt bil,e lelr cykel, eller blivit missandlad/sparkad på.. sån är känslan. Dag 2 nu..så känns det i revbenen, tyker inte det gör så jätteont, ma känner att den finns där, men det är inte så illa, är smärttålig. Svårt att röra på sig, lyfta armen osv.. man går som en pingvin.
hamnade på samma rum som en tjej jag pratat med innan här, då vi hade samma läkare/OP datum, det var jätteskoj!!
Tv på rummet, mkt uppassande, kändes som ett SPA, fick glas, cola, goda mackor, god middag sov.. så himla grym personal på proforma. Tummen upp allt vad jag har!👍
Gilla
MissFiona
Kvinna ·
12 mar, 2013
Grattis till er tuttlisor:-))
Gilla
Vännen
Kvinna ·
12 mar, 2013
Grattis till era nya bröst! Låter som sagt som ett SPA eladria! Jag har tid där den 26:e och har precis blivit 37000 kr fattigare, men väldigt förväntansfull =)
Gilla
eladria
Kvinna ·
12 mar, 2013
Vännen skrev:
Grattis till era nya bröst! Låter som sagt som ett SPA eladria! Jag har tid där den 26:e och har precis blivit 37000 kr fattigare, men väldigt förväntansfull =)
Du har en härlig tid framför dig! :D lycka till nu!
Gilla
eladria
Kvinna ·
12 mar, 2013
Nervös skrev:
eladria skrev:
Nu har jag OP mig! Igår hos Calle, skitfina blev dem! Vi hade valt 400, men i sista stund bytte jag ord med calle,så det fick bli 350 cc. Varken för stora, eller för små för min korthet.. är bara 151 cm, och kurivg ett tips till er kortisar där ute :)
Känsla?: Överkörd av en lätt bil,e lelr cykel, eller blivit missandlad/sparkad på.. sån är känslan. Dag 2 nu..så känns det i revbenen, tyker inte det gör så jätteont, ma känner att den finns där, men det är inte så illa, är smärttålig. Svårt att röra på sig, lyfta armen osv.. man går som en pingvin.
hamnade på samma rum som en tjej jag pratat med innan här, då vi hade samma läkare/OP datum, det var jätteskoj!!
Tv på rummet, mkt uppassande, kändes som ett SPA, fick glas, cola, goda mackor, god middag sov.. så himla grym personal på proforma. Tummen upp allt vad jag har!👍
Oh vad kul! Grattis!!
Om 9 dagar är det min tur på proforma
Tack!! Åh vad kul och spännande! Du har verkligen ngt att se fram emot :)
Gilla
Taxörat
Kvinna ·
12 mar, 2013
Tvåprinsessor skrev:
Woohoo nu har jag ju faktiskt bröst. Fantastisk känsla även om jag bara skymtat dem lite. Hår visserligen på smärtstillande nu, men värken är mer som en rejäl träningsvärk :). Ska lägga upp lite bilder senare ikväll eller imorgon. Kram på er alla och tack för lyckönskningarna :)Härligt att höra att allt gick så bra 👍 Grattis till nya prinsessorna!
Gilla
Tj123
Kvinna ·
12 mar, 2013
Har någon bra koll på det här med bh-storlekar?
Vet att det är individuellt men någon kanske har någorlunda koll? Ska ha 325 och 350cc, fyller knappt en 75a nu, jag är troligen mer en 70a. Någon som varit i liknande sits? Vilken storlek har ni nu isf?
Gilla
Opticruise
Kvinna ·
12 mar, 2013
Skulle tro du t o m ligger på 65 i underband med dina mått.. Vad mäter du stramt under byst? Skulle tippa du hamnar på 65F efter op :)
Gilla
Anonym användare
12 mar, 2013
Nu är det snart exakt två veckor till min operation... tiden går snabbt men ändå så sakta. Jag undrar hur jag kommer
reagera. Är det någon som har blivit så glad över brösten så att ni gråtit efteråt? Som när man får barn? Att man gråter
av lycka? :-)
Gilla
Tj123
Kvinna ·
12 mar, 2013
Opticruise skrev:
Skulle tro du t o m ligger på 65 i underband med dina mått.. Vad mäter du stramt under byst? Skulle tippa du hamnar på 65F efter op :)
Gilla
Tj123
Kvinna ·
12 mar, 2013
kuttran skrev:
Nu är det snart exakt två veckor till min operation... tiden går snabbt men ändå så sakta. Jag undrar hur jag kommer
reagera. Är det någon som har blivit så glad över brösten så att ni gråtit efteråt? Som när man får barn? Att man gråter
Gilla
Taxörat
Kvinna ·
12 mar, 2013
kuttran skrev:
Inte direkt gråtit, men jag känner en enorm lycka när jag tänker på och tittar på mina tutts! 🙂
Gilla