Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
POFbrons profilbild

POFbrons

Kvinna ·

09 dec, 2012

Vi som skall göra bröstop mars 2013

Bröstförstoring
En tråd för er som skall göra bröstoperation mars 2013
997

Sortera efter

Pepparkakan

Kvinna ·

13 mar, 2013

Allylis skrev:
Så nu ligger jag på rummet på citadell kliniken i Landskrona. Trodde jag skulle vara mer nervös, men just nu e jag bara svin trött å suktar efter en hamburgare el pizza :-)
Hej! Antar att du är färdig nu! :) Hur mår du? Hoppas allt har gått bra för dig :) Själv opererades jag igår på Citadell kliniken, och det med att vara sugen på hamburgare känner jag igen, men efter narkosen så var jag inte hungrig, fick tvinga i mig en smörgås vid 20 tiden!
Gilla

Tj123

Kvinna ·

14 mar, 2013

Kan verkligen inte sova. Om ca 12h bör jag ha ett par bröst!! Är inte direkt nervös, mer pirrig och förväntansfull.
Gilla

Allylis

Kvinna ·

14 mar, 2013

Ja visst. Nu ligger jag klarvaken på rummet å kan varken sova eller äta. E inte hungrig alls. Får vänta med hamburgaren till imorgon :-)
Gilla

Allylis

Kvinna ·

14 mar, 2013

En annan sak jag kom å tänka på. Hur kommer d sig att man ska använda denna bh första månaden med bygel å sen resterande tid ngt mer liknande ett sport bh. Ngt som vet vart man kan vända sig sen å köpa bra i malmö trakten?
Gilla

Tj123

Kvinna ·

14 mar, 2013

Allylis skrev:
Ja visst. Nu ligger jag klarvaken på rummet å kan varken sova eller äta. E inte hungrig alls. Får vänta med hamburgaren till imorgon :-)
Du är väl värd en burgare efter detta! Har funderat att unna mig en dagen efter jag med! Hur mår du? Hur är det med smärtan?
Gilla

letsfixit

Kvinna ·

14 mar, 2013

Allylis skrev:
Känns jätte härligt :-) Hur mår ni andra som opererat er i början av månaden? Ngt tips å råd man ska tänka på innan man åker hem?
Jag opade mig den 1/3 och det börjar kännas bra nu. Ärren gör inte alls speciellt ont längre, det kan sträcka till i dom ibland bara. Svullnaden har gått ner och nu börjar dem va såpass mjuka att jag kan trycka ihop dem mot varandra litegrann om jag vill. Ibland känns det dock som tusen nålar sticker mig i brösten, det som ilar till, men jag antar att det kan ha att göra med nervtrådarna. Har jobbat sen i fredags i alla fall och det går bra. För övrigt så är jag kanonnöjd med mina nya boobs! :) hoppas du blir det du med! :)
Gilla

Allylis

Kvinna ·

14 mar, 2013

Vad härligt å höra att det gått bra för dig. D sägs ju att d kan bli en del magrutor efter alla gångerna man rest sig sedan från sängen. Alltid ngt gott ut av ngt ont
Gilla

malla

Kvinna ·

14 mar, 2013

Nu är jag framme och ligger på mitt rum i morgonrocken o väntar på att Örjan ska komma o rita på mig! Förväntansfull :-)
Gilla

booblady

Kvinna ·

14 mar, 2013

Jag är oxå här nu! Taggad till tusen :)
Gilla

Tj123

Kvinna ·

14 mar, 2013

Har också kommit till mitt rum och väntar på Örjan. Sitter ombytt och klar och vill bara att det ska ske nu! Någon som har en aning om när vi förväntas bli opererade?
Gilla

malla

Kvinna ·

14 mar, 2013

Tj123 skrev:
Har också kommit till mitt rum och väntar på Örjan. Sitter ombytt och klar och vill bara att det ska ske nu! Någon som har en aning om när vi förväntas bli opererade?
Jag har ingen aning! Dom pratade om i em men borde ju va klar vid 3! Jag är jättehungrig nu!
Gilla

Tj123

Kvinna ·

14 mar, 2013

malla skrev:
Tj123 skrev:
Jag har ingen aning! Dom pratade om i em men borde ju va klar vid 3! Jag är jättehungrig nu!
Hoppas verkligen det! Hungrar på riktigt ihjäl snart. Har du ett eget rum eller delar du?
Gilla

malla

Kvinna ·

14 mar, 2013

Tj123 skrev:
malla skrev:
Tj123 skrev:
Hoppas verkligen det! Hungrar på riktigt ihjäl snart. Har du ett eget rum eller delar du?
Jag har eget, rum 8.. Sj? Hörde att det va nån bredvid som fick dela..
Gilla

booblady

Kvinna ·

14 mar, 2013

Ja har nr 3 iaf! Ja ska få dela tydligen
Gilla

Tj123

Kvinna ·

14 mar, 2013

Jag har rum nummer 7, dom visste inte om jag ska få dela eller inte. Är ensam nu iaf. Då ligger vi allså bredvid varandra Malla! Haha tänk att vi är här nu och äntligen ska genomföra detta!
Gilla

malla

Kvinna ·

14 mar, 2013

Okej ja det är sjukt spännande! Ses vel sen på uppvaket :-P
Gilla

Tj123

Kvinna ·

14 mar, 2013

Haha ja! Har blivit ritad nu iaf, tog lite tid, funderade på att ta ännu mindre på ena då min bröstkorg buktar ut på höger sida. Men vi kör som vi först hade tänkt. Jag litar på Örjan!
Gilla

booblady

Kvinna ·

14 mar, 2013

Ja fick ändrad storlek! Han tyckte ja skulle ta 425 i ena o 400 i andra! I sista sekund sådär, haha!
Gilla

malla

Kvinna ·

14 mar, 2013

Vad har han sagt om väntetid till er? Till mig sa han att jag skulle få vänta ett par timmar till.. Det kommer inte jag klara utan mat :-/
Gilla

Tj123

Kvinna ·

14 mar, 2013

Han sa samma till mig, tror jag hörde er två? Var ni och testade inläggen igen? Booblady är nog först av oss tre tror jag. Jag hoppas jag får komma iväg inom en timme då hungern dödar mig!! Så van med fasta tider i och med att jag tränar mycket. Dessutom vill jag vara vaken då jag får besök!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem