POFbrons
Kvinna ·
09 dec, 2012
Vi som skall göra bröstop mars 2013
BröstförstoringEn tråd för er som skall göra bröstoperation mars 2013
Sortera efter
Pepparkakan
Kvinna ·
13 mar, 2013
Allylis skrev:
Så nu ligger jag på rummet på citadell kliniken i Landskrona. Trodde jag skulle vara mer nervös, men just nu e jag bara svin trött å suktar efter en hamburgare el pizza :-)Gilla
Tj123
Kvinna ·
14 mar, 2013
Kan verkligen inte sova. Om ca 12h bör jag ha ett par bröst!!
Är inte direkt nervös, mer pirrig och förväntansfull.
Gilla
Allylis
Kvinna ·
14 mar, 2013
Ja visst. Nu ligger jag klarvaken på rummet å kan varken sova eller äta. E inte hungrig alls. Får vänta med hamburgaren till imorgon :-)
Gilla
Allylis
Kvinna ·
14 mar, 2013
En annan sak jag kom å tänka på. Hur kommer d sig att man ska använda denna bh första månaden med bygel å sen resterande tid ngt mer liknande ett sport bh. Ngt som vet vart man kan vända sig sen å köpa bra i malmö trakten?
Gilla
Tj123
Kvinna ·
14 mar, 2013
Allylis skrev:
Ja visst. Nu ligger jag klarvaken på rummet å kan varken sova eller äta. E inte hungrig alls. Får vänta med hamburgaren till imorgon :-)Gilla
letsfixit
Kvinna ·
14 mar, 2013
Allylis skrev:
Känns jätte härligt :-) Hur mår ni andra som opererat er i början av månaden? Ngt tips å råd man ska tänka på innan man åker hem?Gilla
Allylis
Kvinna ·
14 mar, 2013
Vad härligt å höra att det gått bra för dig. D sägs ju att d kan bli en del magrutor efter alla gångerna man rest sig sedan från sängen. Alltid ngt gott ut av ngt ont
Gilla
malla
Kvinna ·
14 mar, 2013
Nu är jag framme och ligger på mitt rum i morgonrocken o väntar på att Örjan ska komma o rita på mig! Förväntansfull :-)
Gilla
booblady
Kvinna ·
14 mar, 2013
Jag är oxå här nu! Taggad till tusen :)
Gilla
Tj123
Kvinna ·
14 mar, 2013
Har också kommit till mitt rum och väntar på Örjan. Sitter ombytt och klar och vill bara att det ska ske nu!
Någon som har en aning om när vi förväntas bli opererade?
Gilla
malla
Kvinna ·
14 mar, 2013
Tj123 skrev:
Har också kommit till mitt rum och väntar på Örjan. Sitter ombytt och klar och vill bara att det ska ske nu!
Någon som har en aning om när vi förväntas bli opererade?Gilla
Tj123
Kvinna ·
14 mar, 2013
malla skrev:
Tj123 skrev:
malla
Kvinna ·
14 mar, 2013
Tj123 skrev:
malla skrev:
Tj123 skrev:
booblady
Kvinna ·
14 mar, 2013
Ja har nr 3 iaf! Ja ska få dela tydligen
Gilla
Tj123
Kvinna ·
14 mar, 2013
Jag har rum nummer 7, dom visste inte om jag ska få dela eller inte. Är ensam nu iaf.
Då ligger vi allså bredvid varandra Malla! Haha tänk att vi är här nu och äntligen ska genomföra detta!
Gilla
malla
Kvinna ·
14 mar, 2013
Okej ja det är sjukt spännande! Ses vel sen på uppvaket :-P
Gilla
Tj123
Kvinna ·
14 mar, 2013
Haha ja! Har blivit ritad nu iaf, tog lite tid, funderade på att ta ännu mindre på ena då min bröstkorg buktar ut på höger sida. Men vi kör som vi först hade tänkt. Jag litar på Örjan!
Gilla
booblady
Kvinna ·
14 mar, 2013
Ja fick ändrad storlek! Han tyckte ja skulle ta 425 i ena o 400 i andra! I sista sekund sådär, haha!
Gilla
malla
Kvinna ·
14 mar, 2013
Vad har han sagt om väntetid till er? Till mig sa han att jag skulle få vänta ett par timmar till.. Det kommer inte jag klara utan mat :-/
Gilla
Tj123
Kvinna ·
14 mar, 2013
Han sa samma till mig, tror jag hörde er två? Var ni och testade inläggen igen? Booblady är nog först av oss tre tror jag. Jag hoppas jag får komma iväg inom en timme då hungern dödar mig!! Så van med fasta tider i och med att jag tränar mycket. Dessutom vill jag vara vaken då jag får besök!
Gilla