POFbrons
Kvinna ·
09 dec, 2012
Vi som skall göra bröstop mars 2013
BröstförstoringEn tråd för er som skall göra bröstoperation mars 2013
Sortera efter
malla
Kvinna ·
14 mar, 2013
Ja vi skulle testa för jag ville ha mellan men då va jag tvungen o ta större så vi ska göra som vi sa från början.. Jag tränar också en del o är van vid fasta tider annars blir jag blek, illamående o vimmelkantig.
Gilla
Säni
Kvinna ·
14 mar, 2013
jag skulle få opas redan halv ett igår, men de blev inte förrän halv tre! Så det kan hända att ni får vänta. Men sen går tiden hur fort som helst!! :)
Gilla
Tj123
Kvinna ·
14 mar, 2013
Vaken!
Sövdes för mindre än två timmar sen och är redan vaken och pigg. Mår faktiskt bra! Trodde inte ens dom opererat mig när jag vaknade. Känner mig redo att gå hem typ. Örjan var just inne och det ser bra ut! Så himla glad just nu. Världens gulligaste sköterskor. Hungrig som tusan. Vill ha mat!! Nöjd med storleken vad jag kan se. Lyckan är enorm just nu!
Gilla
Booobies
Kvinna ·
14 mar, 2013
Hur mår ni andra ny opererade? Här värker ena bröstet som bara den. Och imellan brösten gör de fruktansvärt ont. Hur hårt ska bröstband sitta?? :))
Gilla
tuttarpågång
Kvinna ·
14 mar, 2013
Vad kul för er som är nyopade! Nu har det gått 8 dagar för min del och känner redan att brösten börjar mjukna! Fint med lite vårlökar så här års ;) Grym känsla att man kunde både ligga lite försiktigt på sidan och ha sex igen efter 5 dagar, nu kan det ju bara bli bättre :D Grattis till era nya tjejer och lycka till!
Gilla
Noomi
Kvinna ·
14 mar, 2013
Jag ska göra min bröstförstoring den 19 Mars,börjar smått bli lite nervös med längtar så mycket ! 😀
Gilla
Tvåprinsessor
Kvinna ·
14 mar, 2013
Mår lite bättre hela tiden. :) Men mitt vänstra bröst är väldigt ömt och hårt, högra känns bättre. Har även ont under brösten där de lagt snitten. Tänkte försöka duscha idag. Det borde väl inte vara några problem? Hur snart efter op duschade ni andra nyopererade?
Gilla
Bambino
Kvinna ·
14 mar, 2013
Grattis till alla er ny opererade! Kul att läsa att det gått bra trots smärtan ;)
För mig är det 2 veckor kvar tills op på Proforma. Fick sms idag att inte äta värktabletter med asetylsalisyra i.
Nervigt värre börjar det bli!! :)
Gilla
Skrutt
Kvinna ·
14 mar, 2013
Jag fick också det smset kändes verkligt och härligt och lite nervöst på samma gång :)
Gilla
Vanille
Kvinna ·
14 mar, 2013
Nu är jag Descutanduschad och ska snart gå och sova (om jag kan 😢). I morgon klockan 8 är det dags för min op! Jäkligt nervös och har rätt kraftiga vad-fasen-håller-jag-på-känslor. Men det blir nog bra! 🙂
Gilla
Bambino
Kvinna ·
14 mar, 2013
Skrutt skrev:
Jag fick också det smset kändes verkligt och härligt och lite nervöst på samma gång :)Gilla
Tj123
Kvinna ·
14 mar, 2013
Vanille skrev:
Nu är jag Descutanduschad och ska snart gå och sova (om jag kan 😢). I morgon klockan 8 är det dags för min op! Jäkligt nervös och har rätt kraftiga vad-fasen-håller-jag-på-känslor. Men det blir nog bra! 🙂
Gilla
X-ray Cat
Kvinna ·
14 mar, 2013
Vanille skrev:
Gilla
jeessee
Kvinna ·
15 mar, 2013
Lycka till Vanille!! Snart har du dina efterlängtade boobies :) precis som ovan ser jag också fram emot ett bildresultat :D
Gilla
jeessee
Kvinna ·
15 mar, 2013
X-ray FAAN vilket resultat du har fått!!!! Ser helt fantastiska ut :))
Gilla
Taxörat
Kvinna ·
15 mar, 2013
jeessee skrev:
X-ray FAAN vilket resultat du har fått!!!! Ser helt fantastiska ut :))Grabbarna på L&E kan verkligen hantera skalpellen. 🤭
Superfina boobs 👍
Gilla
X-ray Cat
Kvinna ·
15 mar, 2013
jeessee skrev:
X-ray FAAN vilket resultat du har fått!!!! Ser helt fantastiska ut :))Gilla
Taxörat
Kvinna ·
15 mar, 2013
X-ray Cat skrev:
jeessee skrev:
X-ray FAAN vilket resultat du har fått!!!! Ser helt fantastiska ut :))Ja, jag har tid i eftermiddag! Det ska bli spännande. Mycket har hänt på två veckor, i positiv riktning.
Inte ont här heller, bara lite spänt och ömt. Och KLIAR 😢 Jag har nog fortfarande inte riktigt fattat att jag är ägare av ett par runda boobs 😛. Fö har jag sovit utan bröstband inatt för första gången. Måste ju tvätta det innan återbesöket. Hade dubbel bh istället!
Gilla
X-ray Cat
Kvinna ·
15 mar, 2013
Härligt att höra !
Sen vill vi se BILDER på två-veckors juvelerna oxå! :)
För övrigt så är det 20 minus här idag (!!!!!). Går och drar nåt gammalt över mig.
Gilla
jeessee
Kvinna ·
15 mar, 2013
JAAA taxen nya bilder på juvelerna efterfrågas !! :))
Gilla