Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
POFbrons profilbild

POFbrons

Kvinna ·

09 dec, 2012

Vi som skall göra bröstop mars 2013

Bröstförstoring
En tråd för er som skall göra bröstoperation mars 2013
997

Sortera efter

Taxörat

Kvinna ·

15 mar, 2013

Hahahaha! Ni är ju underbara. 💋 Bilder av juvelerna kommer inom kort!

Tyvärr känns det inte lika kul att lägga ut bilder längre, med tanke på att en del
fått sina bilder STULNA. ✉️

Här har vi rena värmeböljan då, - 13 grader. Usch och fy!
Gilla

Skrutt

Kvinna ·

15 mar, 2013

Ja jag såg det så kul att man kan se här på pof innan, lindrar nervositeten lite, vilken profil ska du ha? Jag valde mp men börjar vela lite nu? Hur resonerade du när du bestämde ? Kram
Gilla

Skrutt

Kvinna ·

15 mar, 2013

Bambino skrev:
Skrutt skrev:
Jag fick också det smset kändes verkligt och härligt och lite nervöst på samma gång :)
Vet inte om jag kommenterat det innan, men vi har op samma dag och på samma ställe!! :))
Jaaa Visst är det kul, kanske hamnar brevid varann vem vet:) Vilken profil valde du och varför? Jag börjar bli lite osäker på att jag valt rätt. Hur resonerade du när du bestämde dig? Kram
Gilla

X-ray Cat

Kvinna ·

15 mar, 2013

Skrutt du är ju en perfekt kandidat för framförplacering! Är det placeringen du är osäker på eller strl?
Gilla

Skrutt

Kvinna ·

15 mar, 2013

Tror du att ja riskerar att få dB om jag lägger bakom? Jag tänkte främst på profilen 3,8 eller 5,1, är lite rädd att brösten ska kännas framtunga pga min längd men vill inte heller att bröstvårtan hamnar för långt ner. :/
Gilla

X-ray Cat

Kvinna ·

15 mar, 2013

Jag hade iaf risk för dB iochmed att de var urammade, och visst har man sett många dom fått dB av bakomplacering när brösten varit lite tomma/hängiga innan, Min kirurg sade att en hög profil och framförplacering skulle fylla ut bäst och smälta samman med min egna vävnad. Och jag kunde INTE vara nöjdare än så länge! Att de blir för tunga tror jag inte du behöver oroa dig för alls, sålänge du inte överväger STORA implantat! Och bröstvårtan hamnar ju högre upp med hög profil, så det tror jag blir jättebra! Jag var inne på mentors moderate plus först, men vilken TUR att jag valde en superbra kirurg som fick mig att förstå att det inte hade blivit bra. För det inser jag ju nu att det inte hade varit jättelyckat. Du kan se en förebild på min sida :)
Gilla

Bambino

Kvinna ·

15 mar, 2013

Skrutt skrev:
Bambino skrev:
Skrutt skrev:
Jag fick också det smset kändes verkligt och härligt och lite nervöst på samma gång :)
Vet inte om jag kommenterat det innan, men vi har op samma dag och på samma ställe!! :))
Jaaa Visst är det kul, kanske hamnar brevid varann vem vet:) Vilken profil valde du och varför? Jag börjar bli lite osäker på att jag valt rätt. Hur resonerade du när du bestämde dig? Kram
Ja kul om man kan va där samtidigt! :)) Ska ha 375cc MP+ . Visst inte direkt vad jag va ute efter när jag va på konsultationen. Visste bara att jag vill ha större & fylligare än vad jag har nu :) Vill ha klyfta också. Idag har jag ingen alls. Bara små tunna bröst ha ha.. Provade 425cc HP men de var för stort! Sen provade jag 300 nånting LP men det kändes för litet. 375 i min valda profil kändes bäst! Örjan berätade inte vilka stl jag provade , utan sa de först efter jag bestämt mig. Smart gjort av han! ;) Ska ha bakom placering. Visste inte att framför va ett alternativ först jag läst om det här på forumet .. Men jag kommer välja bakom iaf. Tror att det måste finnas en anledning till att dom flesta kirurger förespråkar de. Kan ju ha fel men magkänslan säger bakom. Kram!
Gilla

Bambino

Kvinna ·

15 mar, 2013

Hur bestämde du dig Skrutt?
Gilla

Skrutt

Kvinna ·

15 mar, 2013

Jag gick på Örjans rekommendation, 350cc och det kändes jättebra , frågade om de skulle pressa ut min egna vävnad tillräckligt för att få ett bra resultat och ingen dB och han sa att 350 cc skulle klara det och att bröstvårtorns skulle hamna rakt fram, men provade aldrig större än 350 eftersom det kändes jättestort kram
Gilla

moderskapet

Kvinna ·

15 mar, 2013

På månag är det dax för mig att opereras!!!!
Har varit en lååååång väntan eftersom jag hade min konsultation november i fjol. Men dom månaderna har gått väldigt fort...det är snarare dom två sista veckorna som varit jobbiga att behöva vänta.
Har inte varit ett dugg nervös, bara väldigt förväntansfull då detta är något jag velat göra i 20 år!
Har alltid haft små bröst och efter tre barn som ammat blev ju inte saken mycket bättre...Såååå nu ska jag äntligen få boppar=)
Och ni kan tro att nu börjar jag bli riktigt, riktigt nervös!
Ska operera mig hos Marcus Gerlee i Hbg och det känns bra. Dom har varit tålmodiga och vänliga och besvarat alla mina korkade frågor på bästa sätt=)
Detta ska bli så himla nice!!!!
Gilla

Tj123

Kvinna ·

15 mar, 2013

Är hemma nu och mår oförskämt bra. Knappt haft någon smärta, yrsel är det enda som varit jobbigt. Men jag mår bra och brösten ser fantastiska ut tycker jag. Så himla nöjd!! Värt den lilla smärtan jag haft. Hoppas ni andra som också opererats mår bra!
Gilla

jeessee

Kvinna ·

15 mar, 2013

moderskapet jag förstår din väntan.. nu är det 13 dagar kvar för mig o du kan väll bara ana att dessa j*vla dagar inte går förbi!! är inte särskilt nervös utan mest förväntansfull.. lycka till på måndag snart har du dina efterlängtade boobiiees  👍

hur mycket har du planerat att lägga in?
Gilla

gladidag

Kvinna ·

15 mar, 2013

Var på återbesök igår och allt såg väldigt bra ut :) Behöver inte använda bröstbandet mer och ärren såg superfina ut, wiii :D

Provade bikinisar imorse och alla satt så snyggt! Längtar så till bikinisäsong nu.
Gilla

Bambino

Kvinna ·

15 mar, 2013

Tj123 , Skönt att du mår bra! Lyllos! :) Hur mycket la du i?
Gilla

Bambino

Kvinna ·

15 mar, 2013

Någon som lyckats lägga upp bilder vis iPhone ? Eller måste man använda datan till de?
Gilla

moderskapet

Kvinna ·

15 mar, 2013

13 dagar...ja fy vad drygt!!! Tror vi har samma känsla=)
Jag ska lägga in 450 cc, bakom. Har, som alla andra, funderat på om det är rätt stl för mig men nu är jag överrens med mig själv att det är det. Jag som aldrig har haft bröst vill ha ordentliga men inte för stora=)
Lycka till!
Gilla

Vanille

Kvinna ·

15 mar, 2013

Nu är jag hemma. Operationen gick bra, det enda jobbiga var att jag fick snorjobbig yrsel som fortfarande sitter i lite grann. Men guuuuud vad nöjd jag är! De ser jättefina ut redan nu och känns mjuka. Så nöjd! :)
Gilla

Tj123

Kvinna ·

15 mar, 2013

Vanille skrev:
Nu är jag hemma. Operationen gick bra, det enda jobbiga var att jag fick snorjobbig yrsel som fortfarande sitter i lite grann. Men guuuuud vad nöjd jag är! De ser jättefina ut redan nu och känns mjuka. Så nöjd! :)
Grattis! Kul att det känns bra! Hade också problem med yrsel hela dagen igår samt inatt. Drick cola, juice osv så känns det nog snart bättre! :)
Gilla

jeessee

Kvinna ·

15 mar, 2013

Tack moderskapet och lycka till du med !! Vanille GRATTIS till dina boobs!! Ser fram emot bilder (om du nu lägger upp några) :D
Gilla

cellardoor

Kvinna ·

15 mar, 2013

jag följer din blogg! vill se maaaaaaaaaassa bilder när du är färdig! gärna "nakna" men rita över bröstvårtan i paint eller så om det känns för mycket. kan ej se bilder här men jag vill också göra hos örjan! vad betalade du för din konsultation och vad kommer operationen gå på?
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem