POFbrons
Kvinna ·
09 dec, 2012
Vi som skall göra bröstop mars 2013
BröstförstoringEn tråd för er som skall göra bröstoperation mars 2013
Sortera efter
Vanille
Kvinna ·
15 mar, 2013
Tack tjejer! Ska bara överleva första dygnet så lägger jag upp bilder sen. :)
Men jag är så sjukt nöjd redan nu. Jag vet att de kommer att ändra utseende och så men nu ska jag bara njuta av hur jäkla bra det känns. :)
Gilla
Allylis
Kvinna ·
15 mar, 2013
Hej! Operades i onsdag, har mått oförskämt bra tills inatt. Inatt har jag på ngt vis i sömnen lyckas och slita av mig allt, så när jag vaknade igen av outhärlig smärta och insåg att jag låg ut bh och bandage så fick jag panik. Tack vare goda vänner som kom och jag fick tag i Helena så löste detta sig och jag fick på mig allt. Men hela dagen idag har jag haft så jävuskt ont, illamående och tryck över brösten... Det e enda som far runt i huvudet är vill man vara fin får man lida pin. Men denna bh:n torterar mig, vet inte hur jag ska klara 4 veckor med denna?
Gilla
Plattutten
Kvinna ·
15 mar, 2013
gladidag skrev:
Var på återbesök igår och allt såg väldigt bra ut :) Behöver inte använda bröstbandet mer och ärren såg superfina ut, wiii :D
Provade bikinisar imorse och alla satt så snyggt! Längtar så till bikinisäsong nu.
Gilla
Plattutten
Kvinna ·
15 mar, 2013
Allylis skrev:
Hej! Operades i onsdag, har mått oförskämt bra tills inatt. Inatt har jag på ngt vis i sömnen lyckas och slita av mig allt, så när jag vaknade igen av outhärlig smärta och insåg att jag låg ut bh och bandage så fick jag panik. Tack vare goda vänner som kom och jag fick tag i Helena så löste detta sig och jag fick på mig allt. Men hela dagen idag har jag haft så jävuskt ont, illamående och tryck över brösten... Det e enda som far runt i huvudet är vill man vara fin får man lida pin. Men denna bh:n torterar mig, vet inte hur jag ska klara 4 veckor med denna?
Gilla
Booobies
Kvinna ·
15 mar, 2013
När duschade ni första gången efter operationen?
Gilla
Taxörat
Kvinna ·
15 mar, 2013
Booobies skrev:
När duschade ni första gången efter operationen?Dag 2. Fast jag försökte undvika att duscha direkt på ärren. Men lite blöta blev de. Fick stå med hårtorken ett tag efteråt.
Vilken syn. Föna tuttarna 💋
Gilla
Plattutten
Kvinna ·
15 mar, 2013
Booobies skrev:
När duschade ni första gången efter operationen?Gilla
Plattutten
Kvinna ·
15 mar, 2013
Taxörat skrev:
Booobies skrev:
När duschade ni första gången efter operationen?Dag 2. Fast jag försökte undvika att duscha direkt på ärren. Men lite blöta blev de. Fick stå med hårtorken ett tag efteråt.
Gilla
Taxörat
Kvinna ·
15 mar, 2013
Plattutten skrev:
Taxörat skrev:
Booobies skrev:
När duschade ni första gången efter operationen? Dag 2. Fast jag försökte undvika att duscha direkt på ärren. Men lite blöta blev de. Fick stå med hårtorken ett tag efteråt.
Jaa, man vill ju inte få rötskador i nya isoleringen 🤭
Gilla
Allylis
Kvinna ·
15 mar, 2013
Plattutten skrev:
Allylis skrev:
D tror jag inte, men har alltid sovit på mage förrut och tror att det är det som gör det att jag inte kan få ro och sova på rygg...
Ni som blivit opererade på citadell har ni använt bh:n i 4 veckor som dom sagt?
Gilla
Booobies
Kvinna ·
15 mar, 2013
Okey. Jag tycker de känns läskigt att ta första steget till dusch. :/ haha. Dum man är.
Gilla
Tj123
Kvinna ·
16 mar, 2013
Booobies skrev:
Okey. Jag tycker de känns läskigt att ta första steget till dusch. :/ haha. Dum man är.Gilla
Tj123
Kvinna ·
16 mar, 2013
Hur har ni med sömnen efter op? Jag opererades igår torsdag. Sov ca 3h natten till torsdag, ca 3h igår (torsdag) och försöker sova nu men kan verkligen inte. Är dödstrött men sover bara 20min innan jag vaknar. Har inte ont alls nästan så det är inte heller det. Har inte sovit en blund under varken igår eller idag under dagen.
Någon som har tips? Känner mig helt färdig!
Är annars så himla nöjd och lycklig. Fällt ett par glädjetårar då jag för första gången på 10 år knappt kan se min missbildning i bröstkorgen, och för att jag helt plötsligt har ett par bröst. Som dessutom ser helt fantastiska ut! Trodde inte det kunde bli så bra som det vart!
Gilla
Ljubi
Kvinna ·
16 mar, 2013
Jag opererades i torsdags 14/3 hos Örjan på proforma!
Mår oförskämt bra, har bara ont i ena bröstet som var mindre från början så det har svullnat upp lite mer än de andra.
Pigg och tänkte nästan ta mig en promenad snart!
Det enda jag är besviken på är på servicen på proforma, fanns några riktigt tjuriga sköterskor,
Chefen för alla sjuksköterskor är så grymt gullig!
La in 400cc HP bakom bröstmuskeln :)
Gilla
X-ray Cat
Kvinna ·
16 mar, 2013
Tj123: Härligt att läsa!!!! Även om jag är jättenöjd med mina, så är det knappast något i jämförelse med vad du måste vara! :) Fick du fixa brösten gratis pga din missbildning då?
Såå roligt att läsa att du känner dig vacker. Kram på dig :)
Ljubi: Usch!! För griniga sköterskor! Såna saker SKA man nämna för kirurgen, då det ju drar ner klinikens betyg och det brukar de ju vara väldigt måna om.
Sen ska man nämna det helt enkelt för att så ska det inte behöva vara!
Skönt att du är piggelin! ;)
Gilla
Tj123
Kvinna ·
16 mar, 2013
Ljubi skrev:
Jag opererades i torsdags 14/3 hos Örjan på proforma!
Mår oförskämt bra, har bara ont i ena bröstet som var mindre från början så det har svullnat upp lite mer än de andra.
Pigg och tänkte nästan ta mig en promenad snart!
Det enda jag är besviken på är på servicen på proforma, fanns några riktigt tjuriga sköterskor,
Chefen för alla sjuksköterskor är så grymt gullig!
La in 400cc HP bakom bröstmuskeln :)Gilla
Tj123
Kvinna ·
16 mar, 2013
X-ray Cat skrev:
Tj123: Härligt att läsa!!!! Även om jag är jättenöjd med mina, så är det knappast något i jämförelse med vad du måste vara! :) Fick du fixa brösten gratis pga din missbildning då?
Såå roligt att läsa att du känner dig vacker. Kram på dig :)
Ljubi: Usch!! För griniga sköterskor! Såna saker SKA man nämna för kirurgen, då det ju drar ner klinikens betyg och det brukar de ju vara väldigt måna om.
Sen ska man nämna det helt enkelt för att så ska det inte behöva vara!
Skönt att du är piggelin! ;)Gilla
X-ray Cat
Kvinna ·
16 mar, 2013
Underbart!!!!! Och till sommaren och allt...:) Tjohoooo!! ;P
Gilla
Tj123
Kvinna ·
16 mar, 2013
Nu finns det bilder uppe på min bröstkorg som jag så länge mått dåligt av. Och jag har ändå opererat den två gånger på bilderna.
Gilla
X-ray Cat
Kvinna ·
16 mar, 2013
Har tittat och förstår vad du menar. Och ny "trollar" brösten bort fokus från knölen eller döljer dom den?
Snygg kropp!
Gilla